בטח תחשבו שאני טרול, אבל...

BravoMan

Active member
בטח תחשבו שאני טרול, אבל...

במקרה יצא לי להסתכל היום על אפליקציה של בנק הפועלים בחנות של גוגל, ושמתי לב שב-package name מופיע מה שנראה כמו שם של חברה כלשהי. גיגלתי אותו, ואכן ראיתי פרסומות של החברה שמתיימרת להיות "הספקית הגדולה של שירותי בנקאות דיגיטליים בישראל". אלא שגוגל העלה גם ווידאו פרסומי של האקר יו בו מופיע מנכ"ל החברה, ומספר איך הוא מגייס מועמדים משם. אפליקציה בנקאית שנכתבה ע"י בוגרי האקר יו???? אין מספיק אייקונים
בשביל להעביר את התחושות שלי בעניין...
 

ipv6

Member
יכול להיות שאת הדברים החשובים

ה-Backend, עשה משהו נורמלי
 

vinney

Well-known member
אז האקר יו שילמו למישהו על פרסומות, אז מה...

זה שאפליקציות בנקאיות מפותחות על ידי קבלני משנה לא צריך להפתיע אותך. למעשה הייתי הרבה יותר מודאג אם כל בנק היה מנסה לפתח אפליקציות משל עצמם. חברות שמתמחות בזה יכולות להשקיע הרבה יותר בתשתית, בטיחות, וכלים, ולפזר את ההשקעה על כמה לקוחות במקום שכל בנק יפתח וימציא את הגלגל מחדש. &nbsp לגבי האיכות - טוב, זה כבר לשיפוטתך. אני לא התרשמתי מהאפליקציה של בנק הפועלים, וגם מהאתר שלהם לא ממש התרשמתי, מצאתי שם כמה וכמה באגים. אבל אני נמצא כמעט כל הזמן בחו״ל, והאפליקציות והאתרים האלה נועדו למשתמש בארץ, לכן כשהדברים נשברים עבורי - מבחינתם זה edge case לא חשוב. האם זה כי הם מגייסים מתכנתים מהאקר יו? אולי, אבל אתה מקבל את מה ששילמת עליו.
 

BravoMan

Active member
זה בדיוק העניין - למי שילמו על פרסומת?

הייתי מצפה שמנכ"ל של חברת פיתוח רצינית, או לפחות כזו שמנסה לשווק את עצמה למוסדות פיננסיים, לא יהיה במצב שאפשר לקנות הופעות שלו בשביל פרסומת. &nbsp הייתי גם מצפה שחברה כזו תחשוב פעמיים לפני שתפרסם בפומבי המלצות על מוסד שיש לא מוניטין, איך לומר - לא הכי זוהר בתחום הכשרת בוגרים לפיתוח. &nbsp אחת הסיבות שאני מנסה להימנע משימוש באפליקציות של מוסדות שונים בארץ, היא כי יצא לי לראות את האיכות שיוצאת מחלק מהקבלנים פה שעוסקים בזה. &nbsp אני מסתכל על זה כמו על מטבח צבאי - תעשה שם תורנות פעם אחת, ירד לך התיאבון.
 

קלייטון.ש

Well-known member
מסקרן אותי מאד לדעת

מה בהודעתך אמור לגרום למישהו לחשוב שאתה טרול?
 

BravoMan

Active member
הטענה שחברה רצינית שמספק שירותי פיתוח לבנקים

מעסיקה בוגרי האקר יו בכמויות.
 

ipv6

Member
לא כל קוד שקשור לכסף\פיננסים

בהכרח עושה משהו רגיש וחייב להכתב על ידי המקצוענים הכי טובים בתחום. יש דוגמאות הרבה יותר קיצוניות מהאפליקציה של בנק הפועלים. בורסות שה-Matching Engine (מה שמצליב בין הוראות קניה \ מכירה) כתוב רע \ דפוק או עובדות עם פרוטוקול מיושן \ מלאות בחובבנים (מפרסמים הודעה על שינוי כל שהוא הוא קורא לפני). למה הם עושים את זה? כי הם יכולים ואתה תיישר קו כי אתה חברת אלג' שמאד מאד רוצה לסחור שם..
 

BravoMan

Active member
הסיבה שהאבאתי את זה לכאן היא כל השרשורים בנושאי קורסי

הכשרה סטייל "האקר יו" שהיו פה. &nbsp הרי תמיד דעת הרוב בפורום היית שהמקומות האלה לא מכשירים מפתחים, לכל היותר "קוד מנקיז", ושהבוגרים שלהם נמצאים בתחתית סולם מועמדים. &nbsp באופן אישי, יצא לי להכיר בוגר אחד שדווקא היה אחלה מתכנת, גם אם בעל ראיה קצת צרה כלפי התחום, אבל אני די בטוח שהוא לא דוגמה מייצגת. יותר מסוג האנשים שיכל להסתדר בלי הקורס אם היה רוצה.
 

vinney

Well-known member
כמה אתה חושב שהבנקים משלמים לחברות האלה?

 
למעלה