בוקר טוב, שאלה על צמיגים

YAYA15

New member
לא בדקתי סטטיסטית או "מבצעית"

מה המצב הטוב ביותר. יש לי נתונים מאותו צמיג בשני לחצים 42 ו-36. כשבלחץ הנמוך הוא האריך את חייו ב-4000 ק"מ שזה 65% יותר. וזה כמובן מאוד מאוד משמעותי, יש לציין שעם הזמן רכבתי יותר מהר ויותר חזק (R6)ועל כן ההבדל מאוד משמעותי. כמו שכבר אמרו לפני צריך לזכור שעם התחממות הצמיג עולה הלחץ בתוך הצמיג. ולכן, אני מאמין שכדאי לרדת בלחץ, כמובן בגבול ובהיגיון!!!
 

wuka

New member
יש הבדל בכך שבזמנו ה-010 היה מיועד

לספורט ומאז התקדם ל-012 ו-014 (לא חברות הטלפון),וה-020 לתיור. אני אישית רוכב עם 020 כבר יותר משנתיים, כי הוא מתאים לצרכים שלי (אופנוע ספורט תיור עם רוכב רגוע/פחדן והרבה שוליים בדרך לעבודה). האחורי עבר 19K ק"מ נראה כמו מסננת ועדיין במוסך אומרים שהוא תקין. הקידמי הוחלף לאחר 17K ק"מ בערך (התייבש). לא מכיר את ההתנהגות הספורטיבית של ה-020 חוץ מאופנוען מאומן וטיולים שקטים יחסית. מקווה שעזרתי WUKA
 
למעלה