לא בדקתי סטטיסטית או "מבצעית"
מה המצב הטוב ביותר. יש לי נתונים מאותו צמיג בשני לחצים 42 ו-36. כשבלחץ הנמוך הוא האריך את חייו ב-4000 ק"מ שזה 65% יותר. וזה כמובן מאוד מאוד משמעותי, יש לציין שעם הזמן רכבתי יותר מהר ויותר חזק (R6)ועל כן ההבדל מאוד משמעותי. כמו שכבר אמרו לפני צריך לזכור שעם התחממות הצמיג עולה הלחץ בתוך הצמיג. ולכן, אני מאמין שכדאי לרדת בלחץ, כמובן בגבול ובהיגיון!!!
מה המצב הטוב ביותר. יש לי נתונים מאותו צמיג בשני לחצים 42 ו-36. כשבלחץ הנמוך הוא האריך את חייו ב-4000 ק"מ שזה 65% יותר. וזה כמובן מאוד מאוד משמעותי, יש לציין שעם הזמן רכבתי יותר מהר ויותר חזק (R6)ועל כן ההבדל מאוד משמעותי. כמו שכבר אמרו לפני צריך לזכור שעם התחממות הצמיג עולה הלחץ בתוך הצמיג. ולכן, אני מאמין שכדאי לרדת בלחץ, כמובן בגבול ובהיגיון!!!