אתה מניח שכולם מטפלים ברשת היבואן באחריות?
לא בטוח שאתה צודק. משיחות שיצא לי לעשות עם אנשי שירות אצל היבואנים, נראה שזה נע סביב 80%. כך שגם בתקופת האחריות יש מעבר משמונים למאה אחוז.
וכמובן שיש את העניין של מכוניות מעבר לתקופת האחריות - סדר גודל של חצי מהמכוניות בארץ. וזה כבר הרחבה משמעותית.
אבל הדיון הזה, מהנה ככל שהוא, הוא תאורטי בלבד לדעתי, ומקורו להערכתי הוא בטעות הבנה. ממה שאני זוכר, משרד התחבורה דיבר על אתר שירכז את שגרת הטיפולים, לא את היסטורית הטיפולים.