באמת ליכודניקים איפה הכומון סנס שלכם? תראו איזה מדינה עקומה יש לכם.

השר בן גביר הוא השר הכי מושמץ במדינת ישראל. מילא השמאל משמיצים אותו בוקר וערב יום יום כי הם מפחדים ממנו.
השר בן גביר מגיע כל בוקר למשרדו לעבוד. הוא לא מגיע לעבודה כמו העציצים מהליכוד השרים בליכוד באים לעבודה שותים תה מגרדים את התחת וכל היום תוקפים את בן גביר. הוא השר היחיד בממשלה שלכם שעובד בכל מקום בו הוא מגיע בביקורים בתחנות משטרה במחוזות השונים הוא מתקבל בכבוד עיי השוטרים הוא דאג להעלות להם את המשכורת ולשפר להם את התנאים הסוציאליים . הוא בלם את מאות השוטרים שהיו בדרך לעזיבת המשטרה בגלל התנאים הירודים .
הוא החזיר את כיתות הכוננות של המשטרה שגנץ סר הביטחון פיזר. הוא חילק נשק לאזרחים שעומדים בקריטריונים והציף את מדינת ישמעאל
כמות הפיגועים שהמערכת מכנה אותם פיגועי יחיד ירדה מאז הוא שר הבט"פ כי רובם מסתיימים במותו של המפגע בגלל ריבוי הנשקים על אזרחים.
זה מחלחל בציבור המוסלמי הרצחני והדחף לרצוח יהודי קיים אבל יש כבר הרתעה כי רובם רוצים להיתפס ולהנות מהקייטנה שישראל מספקת להם כעונש.
מספיק שינוי בגישה למרצחים האלה כדי להרגיע אותם.
אזרחים לא מפחדים לירות במחבלים כי הם יודעים שיש להם גיבוי מלא ממשרד לביטחון פנים והשר.
אז חברי הכנסת מהליכוד ובמיוחד לשרים מהליכוד הציבור היהודי הישראלי נתן לכם 64 מנדטים. למה?
כי הציבור הישראלי אחרי הזוועה שעבר בשנה של ממשלת השמאל עם האויב הסוס הטרויאני הגייס החמישי ערביי ישראל רצה את כל מפלגות השמאל באופוזיציה ולא בקואליציה . הציבור היהודי הישראלי נתן לכם מתנה בדמות 64 מנדטים אבל לא כל 64 המנדטים האלה הם שלכם.
לא הייתם מקימים ממשלה ושום קואליציה בלי השותפים שלכם החרדים הציונות הדתית ועוצמה יהודית.
וככה אתם גומלים לשותף הטבעי שלכם זה שמחזיק באידאולוגיה שארץ ישראל שייכת לאומה היהודית ואין דבר כזה עם פלשתיני ומדינה פלשתינית.
תוקפים אותו בטלוויזיה שלכם? על מה? על שאומר הוא את האמת? שאמריקה בגדה בישראל? שאמריקה מפקירה את בטחון התושבים שלכם בארץ ישראל? אבל את השפן הקטן ששכח לסגור הדלת וחטף נוח'בה מוכ'תה שהכניס את האויב הכי גדול שלכם ושל הציבור היהודי הציוני את הגנץ לממשלה שלכם אתם יושבים בשקט ולא מעיפים את יו"ר הליכוד ראש הממשלה השפן הקטן מתפקידו כיו"ר הליכוד וממנים ראש ממשלה שאינו שפן ושאינו מפחד מהשמאל הקיצוני ששונא אותו ואת הבוחרים שלו שנאת מוות ?
איך אתם רוצים לבוא לציבור שלכם בבחירות הבאות ולבקש מהם מנדטים אחרי שהם רואים את מי אתם תוקפים (בן גביר) ואת מי אתם מלטפים (גנץ)?
 
ואני אומר לכם לציבור בוחרי הליכוד ולנבחרי הליכוד. לא לעולם חוסן.
כל עוד ונתניהו יעמוד בראש הליכוד אתם תהיו מפלגה של משרתי האידאולוגיה השמאלנית.
האם יש מישהו בקהל שיכול לבוא ולהסביר באופן רציונלי למה נתניהו הכניס את האויב שלו ושלכם השמאל רל"ב גנץ ושו"ת לממשלה שלו? לקואליציה שלו?
ואל תתנו לי תשובות כמו הוא רצה אחדות בעם. עובדתית לא הייתה שום אחדות פריור ל 7.10 וגם אחרי ה 7.10 אנחנו לא רואים אחדות לכן התשובה הזאת לא תתקבל.
 
למעלה