אתר וואלה: תל אביב הציעה את ביתן 2 של מרכז הירידים

VIK האחד

New member
ואני שואל: למה לא ללכת על אופציית באקו?

ה"קריסטל הול" נבנה בשמונה חודשים בלבד והוא יכול להכיל בסביבות ה-25 אלף איש.
אז לא, אני לא באמת מצפה שיעשו את אותו הדבר במדינה כמו שלנו, אבל מה שכן אפשר זה לקחת אותו כמעין מודל ולהקים מתחם זמני, שאפילו יהיה קטן יותר בחצי מבחינת הקיבולת, עם יציעים זמניים.
 

Dani 87

New member
אז בוא נספור כמה הציבור הישראלי ישלם על הרעיון הטוב הזה

הקריסטל הול הוקם העלות של 350 מיליון דולר. כלומר אם אתה בונה חצי מזה אז 175 מיליון דולר על ההקמה (הפירוק אגב גם עולה כסף אבל בוא אפילו נחליק את זה). 175 מיליון דולר הם 647 מיליון שקל (מעל חצי פאקינג מילארד שקל). שמשלם המסים הישראלי ישלם על פרוייקט שישתמשו בו כחודש. אפילו אם נגיד זה יעלה ״רק״ חצי מיליארד שקל, זה נראה לך הגיוני בכלל?
 

babyface19

New member
לא רק זה , כאן בארץ עם כל עניין הבירוקטיה,אישורי בנייה ....

ומכרזים, רק הדברים האלה לוקחים כאן בארץ זמן לא קטן, כך שלא נראה לי שיספיקו עד תחילת מרץ לבנות כזה אולם.
&nbsp
&nbsp
 
וישראל היום חושף את אופציות האירוח שנבחנות באילת

האנגר זמני בנמל או חלק קניון האייס פארק באילת. ציטוט הכתבה המלא בהמשך
http://www.israelhayom.co.il/article/571915

שטיח אדום מהים האדום: לאחר פרסום ההנחיות והתנאים לאירוח האירוויזיון מטעם תאגיד השידור היו מי שמיהרו להוציא מהתמונה את חיפה ואילת, שתיים מארבע הערים הפוטנציאליות במרוץ לאירוח התחרות, לצד ירושלים ותל אביב. אך תכניתה המגובשת של העיר הדרומית שפרטיה נחשפים כאן לראשונה מעידים לא רק על אפשרות סבירה לקיום האירוע באילת, כי אם גם מציגים אותה כאופציה אופטימלית.

כפי שנחשף לראשונה ב"ישראל היום", התכנית המרכזית של אילת לאירוח התחרות האירופאית נעוצה בחיבור שני האנגרים קיימים בנמל העיר לכדי אולם שעומד בתנאים הנדרשים של איגוד השידור האירופאי ותאגיד "כאן". תרשימי התכנית המפורטת הנחשפים כעת לראשונה מציגים קומפלקס מורכב, שבצדו השמאלי ה"גרין רום" – החדר בו יושבים האמנים וצוותם ומתראיינים בזמן האירועים, ובצדו הימני אולם ענק שיכיל את אחורי הקלעים של ההפקה, חדר עיתונאים וחדר שידור האירוע לצוותי תקשורת מכל העולם.

בין שני ההאנגרים, כפי שמעידים התרשימים, ייבנה למעשה האולם עצמו, הבמה וכעשרת אלפים מושבים לקהל. מעל המושבים – חדרי הצפייה של גופי התקשורת והאמנים. אופציה נוספת שחושפים התרשימים הללו היא של המרת הקניון "אייס מול" לאולם שיכול להכיל כ-7,500 מושבים.

בנוסף ליכולת הפרקטית של אילת לארח את התחרות, בעיריית אילת גיבשו מספר רעיונות מקוריים לקבלת האורחים הרבים ואירוחם, מתוך כוונה לסמן את העיר כמוקד תיירות מושך, עם דגש על האוצר הטבעי של אילת – ים סוף. בין הרעיונות שעלו: קבלת המשלחות בספינות והעברתן מהמרינה היישר לנמל, פריסת השטיח האדום המפורסם של תחרות האירוויזיון מהים לנמל והקמת היורווילג' – אותו מתחם מסורתי שבו מופיעים במהלך השבוע הגדוש אירועים אמני האירוויזיון עצמם וכן אמני עבר המזוהים עם התחרות ואירועים נוספים - על החוף.

"ברור שמדובר בסקיצות ראשוניות, אם כי מהתבוננות בהן אפשר להבין כי מאחוריהן חשיבה מעמיקה ומקצועית לכל דבר ועניין", מסביר גורם מקצועי המזוהה עם האירוויזיון ומוסיף "ניכר כי אין פרט שלא לקחו בחשבון".


על הרעיונות המקוריים לעיצוב המתחם וקבלת האורחים מעיד הגורם כי "מאז שהפך האירוויזיון למפלצת רבת משדרים, כולם מחפשים יותר עניין. השנה בפורטוגל ויתרו על מסכי לד מטעמי תקציב, ובכל זאת כל המשלחות, ללא יוצא מן הכלל, התגייסו להביא בימוי יצירתי ככל האפשר לתחרות. נדמה שהתכניות של אילת מגיעות בדיוק מהמקום הזה – להעלות את רמת העניין של התחרות באופן מקסימלי, בבחינת – במקום שבו נדמה לך שכבר ראית הכל, תעשה את זה אחרת. שטיח אדום מהים הוא רעיון מבריק, מהבחינה הזאת. אין ספק שישנה כאן הזדמנות להוביל את המשלחות האירופאיות בתפאורה שלא היתה כמותה בתולדות התחרות, ורק על כך מצופה מהתאגיד, שאנשיו הצהירו כי יתאמצו לעשות דברים אחרת ובאופן מקורי, לשקול את אילת כמארחת אירוויזיון 2019 ברצינות יתרה".
על האופציה לקיים את האירוע ב"אייס מול" מציין הגורם כי "זו יכולה היתה להיות אופציה נהדרת, כי האייס מול בנוי כמו ארנה לכל דבר. עם זאת ישנה בעיה עם הגודל שלו, מאחר ש-7,500 מושבים זה לא מספיק. אלמנט מעכב נוסף הוא פיצוי של הסוחרים בגין אובדן הכנסה בימי ההקמה, החזרות וכמובן ההופעות".
בנוגע להיות אילת ה"אנדרדוג" מבין הערים הפוטנציאליות לאירוח האירוויזיון, טוען הגורם כי "תל אביב היא עיר ששבעה מאירועים וירושלים דורשת שלא יהיו חזרות בשבת, למרות ששישים שנה האירוויזיון משודר במוצאי שבת. ואז פתאום מגיעה אילת מלמטה. נכון, מדובר באנדרדוג אמיתי, אבל התכניות האלה מוכיחות שלאילת יש כל מה שצריך כדי לארח את התחרות הענקית בגאון".
יתרונות נוספים שיש לאילת על פני הערים האחרות באים לידי ביטוי בבתי המלון הרבים בעיר התיירות, תשתיות תחבורה נטולות פקקים ושדה התעופה הבינלאומי רמון, שצפוי להיפתח ברבעון הראשון של 2019.
ההחלטה בדבר העיר שתארח את אירוויזיון 2019 צפויה להתקבל בספטמבר.





 

DH1212

New member
חח מה?! חיים בלה-לה-לנד

האירוויזיון לא יהיה באילת, שיפסיקו לפנטז.
 

tajci

New member
מה זה משנה?!

יש מלפפוניאדה, כדאי לכם להירשם!!!
בסוף יהיה אולם, והכל יהיה בסדר.
 
למעלה