Ccyclist
Well-known member
אני חושב ש60 ש"ח או כל כפולה אחרת יגבילו נוסעים.
ובכל מקרה צריך לחשוב איך מרחיבים בצורה חוקית את ציבור הנוסעים הפוטנציאלי.
 
מדובר הרי בשירות הסעות פרטיות שנשכרות ע"י אגודה ולכן אין מניעה שיושכרו גם לאגודות אחרות על בסיס הדדי או לעסקים קטנים שיש קשר ברור ביניהם ללקוחותיהם כמו בדוגמת בתי ההארחה כי בעת השהות מדובר במקום מגוריו (הזמני) של האורח או דוגמת הסינימטק שיש מנויים וכירטוס. להגביל את השאיפות לחברי אגודה שיתופית אחת זו מגבלה על הפוטנציאל הכלכלי של העסק.
אני חושב ש60 ש"ח או כל כפולה אחרת יגבילו נוסעים.אתה באמת חושב ש30 שקלים בשנה זה מה שימנע מלנסוע ב2 אגודות?
בהתחשב שבמצב הנוכחי רוב הנוסעים צריכים רק קו 1 לתל אביב ומתל אביב.
ובכל מקרה צריך לחשוב איך מרחיבים בצורה חוקית את ציבור הנוסעים הפוטנציאלי.
 
מדובר הרי בשירות הסעות פרטיות שנשכרות ע"י אגודה ולכן אין מניעה שיושכרו גם לאגודות אחרות על בסיס הדדי או לעסקים קטנים שיש קשר ברור ביניהם ללקוחותיהם כמו בדוגמת בתי ההארחה כי בעת השהות מדובר במקום מגוריו (הזמני) של האורח או דוגמת הסינימטק שיש מנויים וכירטוס. להגביל את השאיפות לחברי אגודה שיתופית אחת זו מגבלה על הפוטנציאל הכלכלי של העסק.