אתגר לטובת חבר: פריז עם הרבה מגבלות

רק אזהרה אחת - לנסות להימנע מתחנת chatelet.

המון מרחקים ועמוס מאד.
לגבי השוק ב-16. לדעתי השוק בבולבאר לנואר בימי ראשון לא פחות טוב ובמרחק הליכה.
 

salo22

New member
לגבי שוק רישאר לנואר

מבחינת הגודל והרמה הוא לבטח שם למעלה עם כל הטובים, במיוחד אנשי הדגים, היו חביבים ונפלאים, וזהו בעצם, להרגשתי הוא הרבה פחות מזמין, נעים לעין ו"חברותי", מהדרך בה מתנהל השוק שהזכרתי ב 16, לטעמי הסתובבות בו מהנה יותר משוקים אחרים שיצא להיות בהם. רישאר לנואר זה גם השוק היחיד למיטב זיכרוני, שהיה בו ריבוי של קבצנים, חלקם עם גישה אפילו כמעט אגרסיבית, תזכורת לא נעימה בעניין זה, אבל אולי נפלתי על כמה ימים לא טובים, למרות שלא בטוח שזה המצב, זה שוק מעט יותר "מחוספס".
 
ברור ששוק ב-16 יהיה פחות מחוספס...גם שוק בדרום ת"א יהיה

יותר מחוספס מאשר ברמת אביב ג'..

השאלה אם הפער הזה שווה מטרו...
 

ortolan

New member
בתור דייר מעת לעת

ברחוב אוברקמפף, שיש בו גם בית תמחוי, גם מקלחות ציבוריות מהאחרונות בעיר, גם תחנת מתדון וגם עוד כהנה וכהנה שירותים סוציאליים, אני חייב להגיד שלא נתקלתי בבעיה של קבצנים אגרסיביים, אבל אפשר להאמין בקלות שיש יותר מהם מאשר ברובע ה 16.

לגבי השוק, גם זה טוב וגם זה טוב, תלוי איפה גרים. הסוד הוא כרגיל ללמוד להתעלם מדוכני הזבל הכללי מהשוק הסיטונאי (ויש יותר מהם ברישאר לנואר) ולדעת אצל מי לקנות. זה אולי הכי בולט בשוק הפתוח של אליגרה - עשרות ירקנים שמוכרים אותה סחורה, אבל אחד שיש לו ירקות שורש מדהימים, אחת שמביאה שמפיניון שאין כמותן (כי בכל זאת, פריז), עוד אחד עם עשבים וכו'

נ.ב. בשבוע אחרי הירי בשראלי הבדו, אחת השאלות שהעסיקה את תושבי השכונה הייתה האם השוק יתנהל כרגיל - בסופו של דבר התפשרו על מתכונת מצומצמת משהו, אבל עדיין הדגים (כולל הפולני של ההרינג), הגבינות ושאר דוכנים חיוניים התייצבו כרגיל.
 
מסכימה איתך לגמרי.

4 ימים במארה הם כיף צרוף. לצערי, רק בביקור השלישי שלי בעיר הבנתי שהטוב ביותר הוא פשוט להיות פריזאי. להסתפק בשכונה אחת, להיטמע במקומיים, לגלות את האוצרות שבמרחק הליכה. זה יקרה אולי בביקור הרביעי, על מי אני עובדת
 

החתולית

New member
בדקי את הספר של שרון היינריך

במארה אכלנו רק גאלטים בבריז קפה - מומלץ מאד. אפשר להזמין שולחן או לעמוד בתור. סגורים בימי שלישי.
&nbsp
אחד המקומות בהם יש תור גדול, הוא המזנון של איל שני :)
 

החתולית

New member
צחקתי לגבי המזנון

נורא מצחיק לראות פריזאים מסתובבים ברחוב עם מנות פלאפל, ארוזות בנייר כסף, ואוכלים מתוכן את הפלאפל עם מזלגות פלסטיק

&nbsp
יש כמה מקומות ששרון כתבה עליהם וממש אסור לוותר עליהם.
 

PantherettePitz

New member
אין לי המלצות ספציפיות אבל

כן רציתי להגיד שכשהייתי בפריז לפני 3 שנים אכלנו לא מעט (צהריים וגם ערב) בתקציב של 15-20 יורו לאדם. פשוט כי לא הגדרנו ארוחה כראשונה, עיקרית וקינוח אלא בדרך-כלל רק עיקרית ולפעמים-לפעמים גם ראשונה/קינוח. זה השביע אותנו והיה לנו נחמד.
עבור לא מעט אנשים אין בעיה שזה כל מה שארוחה תכלול, הם פשוט פחות כותבים בפורום הזה, אז בחיפוש פה זה נראה לא ריאלי לחלוטין. לכן השאלה למה הם מתכוונים כשהם אומרים "ארוחה".
שוב, לצערי אין לי המלצות כי די אכלנו איפה שהתחשק באותו רגע (לרוב בקפה/ביסטרו אקראי שראינו כשהיינו רעבים), חלק היה מוצלח וחלק פחות.
 
למעלה