טיעון יפה!!
טיעון יפה וחכם. גם די משכנע. בהחלט.
אבל במחשבה נוספת, עולות תהיות:
א. אם כך מדוע יואב לא סיים את העבודה?
ב. מדוע לא טרח יואב להפעיל את חרבו, בהתאם לתרגול המקובל במקרים כגון הא?
ג. מדוע היו צריכים עשרה (!) אנשים, שיש להניח שאינם קוטלי קנים אלא קוטלי אנשים, כדי להכריעו?
אז אולי עולים הרהורים: אולי רצו להמעיט מעט בדרגת אחריותו של יואב? ו/או לפאר את כוח עמידתו הגופנית החריגה של אבשלום?
באמת ובתמים אינני יודע ואיני נושא נפשי (גרוני??) להתווכח. אבל אם איננו יודעים אז אולי הכוונה בכלל לבטן, בבחינת חרקירי-זולת?
מכל המלל הנ"ל, הטיעון שהעלת בהחלט ממוקד ומעורר מחשבה.