ארבעה משחקים הלילה, כנראה בפעם האחרונה העונה

G5R1| קליבלנד - אינדיאנה:


שודר בערוץ ספורט 5 .

משחק מס' 5 בסדרה [1 - כאן; 2 - כאן; 3 - כאן; 4 -כאן]; קליבלנד שוב פתחה עם הרכב שלושת הגארדים, אך ללא ג'ורג' היל הפצוע;

ברבע הראשון, פתיחת 2-11 של אינדיאנה נתנה יתרון 6. בהמשך, קליבלנד עמדה על 9 נק' ב-7 הדקות הראשונות, והייתה ברצף של 8 החטאות מהשדה. אם היינו מספיק מדויקים, אם היינו מספיק מרוכזים, ההפרש היה גדול יותר. קצת יותר מ-2 דקות לסיום, היתרון הגיע לדו-ספרתי בפעם הראשונה במשחק - 10 הפרש. קליבלנד קלעה באחוז נמוך, למרות זריקות פנויות. אינדיאנה הלכה הרבה לקו. עד לסיום הרבע, לברון סחב לבדו את הקבוצה. 23-25 לאינדיאנה.

ברבע השני, בשונה מהמשחקים הראשונים בסדרה, לברון פתח את הרבע במנוחה. זו בדיוק היתה ההזדמנות של אינדיאנה לעשות את הריצה. וזה לא קרה. הספסל של קליבלנד [מחוזקים בקווין לאב, שאני לא יודע אם זה נקרא מחוזקים או מוחלשים] היה בעיצומה של ריצת 3-14 שבה לקחו יתרון נקודה, כ-2 דקות בתוך הרבע. אחרי מנוחה מספקת, לברון חזר, אבל קליבלנד דוקא הורידה הילוך, הלכה לאייסוליישנים ולא שיחקה טוב. אינדיאנה רצה ולקחה יתרון 9. כ-2 דקות לסיום המחצית, הראו גרפיקה על המסך, שלברון 8 מ-10 מהשדה, מול 10 מ-28 מחפיר של חבריו. 49-56 לאינדיאנה במחצית. אינדיאנה לא איבדה אף כדור ברבע השני, וזה תמיד טוב. קליבלנד איבדה 5 כדורים, שהובילו ל-9 נק' של אינדיאנה. לנס סטיבנסון הוביל את שחקני אינדיאנה עם 7 נק' ברבע. 20 נק' של לברון במחצית הראשונה, ב-9 מ-11 מהשדה.

ברבע השלישי, קליבלנד פתחה חזק מאוד, שלטה בריבאונד התקפה, רצה 0-11 ב-4 פלוס הדקות הראשונות [דייטינג בק לרבע הקודם], ולקחה יתרון. עד אמצע הרבע, ההפרש של הקאבלירס גדל ל-7 לאחר עוד מהלך אנד וואן של לברון, שהגיע ל-31 נק' [24 מהן בצבע!]. קצת יותר מ-5 דקות לסיום הרבע, ההפרש של קליבלנד הגיע לדו-ספרתי - 10 הפרש. אינדיאנה היתה עם 7 איבודי כדור ב-9 הדקות הראשונות של הרבע, שהובילו ל-9 נק' של קליבלנד. הרבע נגמר בשלשה על הבאזר של לנס סטיבנסון, שהורידה לחד-ספרתי, ובאיזשהו צד של המוח הפיחה בי תקווה שעוד אפשר לעשות את זה, ולקמבק. אף שבערב שבו קליבלנד לא מקבלת תפוקה מהצוות המסייע אשר קולעים באחוזים נמוכים מהמקובל, והיתרון עדיין כה גדול - זה לא היום שלנו. 73-81 לקליבלנד. הרבע אולי החלש ביותר של אינדיאנה בסדרה. דקות ארוכות לא הצלחנו לייצר התקפה ראויה. קלענו רק 17 נק' ב-5 מ-16 מהשדה [31%], כולל 1 מ-8 משלוש [12.5%]. קליבלנד קלעה גם באחוז נמוך - רק 35%, אבל קלעה 4 שלשות ו-14 מ-15 מהקו. לברון הוביל עם 15 מ-32 הנק' של קבוצתו ברבע [כולל 9 מ-9 מהקו], וכן 4 אס'.

ברבע הרביעי, 2 דקות בתוך הרבע, כמה התקפות טובות של אינדיאנה ולאחר שלשה של בוגדנוביץ' במעבר, הורידו ל-6 הפרש בלבד. 7:30 דקות לסיום, סטיבנסון חדר, נעצר בעבירה, וקלע פעמיים מהקו - הוריד ל-4 הפרש. בשלב הזה, לברון חזר מהמנוחה שלו, והתחיל לקחת את החוק לידיו. סחב את הקבוצה כפוינט פרודיוסר וכמוסר. עד שהיה נראה שהמשחק בורח, כ-3 דקות לסיום, סל יפה של תד יאנג בעזרה מהויק סייד החזיר ל-4. 2:12 לסיום, בוגדנוביץ' החטיא שלשה פנויה, אבל לקח את הריב' התקפה של עצמו, ומצא מתחת לסל את תד יאנג לשתיים קלות - רק 2 הפרש! 1:10 לסיום, אחרי עוד ריב' התקפה שלנו, המשחק חודש - סאבוניס קיבל בפיק אנד רול מאולדיפו, אבל החטיא את הלייאפ. זו זריקה שלו, אין מה להגיד. 50 שניות לסיום, הנעת כדור טובה של קליבלנד, אבל קווין לאב החטיא את השלשה במהלך שלדעתי נעשתה עליו עבירה בזריקה, ולא קיבל. בהתקפה, מצאנו את סאבוניס פנוי מחצי-מרחק, וכמו גדול הוא החזיר על ההחטאה בהתקפה הקודמת, וכפה שיוויון 95! 34 שניות לסיום. בחזרה מפסק-זמן, לברון הלך אייסוליישן, אבל עבודה פשוט מצוינת של תד יאנג עליו, ולדעתי גם היתה עבירה קטנה של לברון בדחיפה על תד שלא נשרקה [לא צריכה להישרק, אבל אני רק מציין שהיתה, לדעתי], הכדור האובד פגע בלברון ויצא החוצה - כדור אינדיאנה, 26 שניות לסיום. המשחק יצא לפסק-זמן. בחזרה ממנו, בהילוך החוזר הראו בבירור שהנגיעה האחרונה היתה של יאנג, כלומר הכדור נגע בקו החוץ אחרי נגיעה של יאנג, ולפני הנגיעה החוזרת של לברון, כך שהכדור היה צריך להיות של קליבלנד, והחלטת השופטים היתה מוטעית. לא היו תלונות מהכיוון שלי, מיינד יו. בהתקפה, אולדיפו הוריד שעון, עשה סחרחורת ללברון, עבר אותו, לקח אותו עד הסל, אבל נחסם ע"י לברון [וככה זה נשמע בצד של קליבלנד], וזה השאיר לקליבלנד הזדמנות נוספת עם 3 שניות על השעון. בהילוך החוזר, היה ברור כשמש שנשדדנו בהחלטת שופטים, שכן החסימה בוצעה רק לאחר שהכדור פגע בלוח, והיה צריך להישרק גולטנדינג. בחזרה מפסק-זמן, לברון עלה לשלשה - וצלף אותה. רק רשת. מאני. בול גיים. בסיום 95-98 לקליבלנד.

השחקן המצטיין: לברון ג'יימס. 44 נק' [24-14 מהשדה, 4-1 משלוש, 15-15 מהקו], 10 ריב' [3 בהתקפה] ו-8 אס' [5 איבודי כדור] ב-42 דקות. קלע 9 ברבע האחרון. משחק 40+ נק' מספר 21 של לברון בקריירת הפלייאוף שלו [מקום שני בכל הזמנים - מוביל מייקל ג'ורדן עם 38 משחקים]. דיבר בסיום המשחק;

קווין לאב עם דאבל-דאבל מטעה של 11 נק' [2 מ-11 מהשדה! שלשה אחת!] ו-10 ריב' [4 בהתקפה] ב-37 דקות. מאכזב כל הסדרה ונראה בדרך הבטוחה החוצה מהקבוצה; קייל קורבר שוב שימש כינור שני ללברון, ועשה עבודה נהדרת. לא מבין איך הוא עושה את זה, לא מבין למה דוקא נגדי. 19 נק' [5 שלשות] ב-33 דקות; ג'יי אר סמית', שוב היה חלש. 0 נק' [0 מ-8 מהשדה! 0 מ-6 משלוש!] ב-33 דקות; על הספסל של קליבלנד אין יותר מדי מה להגיד, אז נדבר על עוד שחקן חמישייה, חוזה קלדרון, שקלע רק 6 נק', אבל 2 השלשות שלו הגיעו ברבע השלישי, בדקות מומנטום של קליבלנד, והיו חשובות לריצה;

באינדיאנה, דומאס סאבוניס סיים ערב של 22 נק' [12-8 מהשדה], מתוכן 8 ברבע האחרון [שיחק את כל הרבע], ב-33 דקות מהספסל. משחק שני ברציפות כשחקן המוביל שלנו, ואני לא יודע אם זה משמח אותי; ויקטור אולדיפו סיים עם דאבל-דאבל של 12 נק' ו-12 ריב' [1 בהתקפה] ב-40 דקות, אבל זרק 2 מ-15 מהשדה באחד ממשחקיו החלשים העונה, אולי החלש ביותר. קריסה מוחלטת שלו בסדרה, למרות שאני חייב לתת פה קרדיט לקליבלנד, שהגנתית משחקת טוב נגד כל מובילי הכדור שלנו, ומבטלת את משחק ההתקפהו; לנס סטיבנסון עם 12 נק' [2 שלשות] ב-23 דקות מהספסל. היו לו מהלכים חשובים שעזרו בדקות הקשות; עוד נציין את דרן קוליסון, שתרם רק 4 נק' [1 מ-5 מהשדה] ב-21 דקות. לא מצא את עצמו כל המשחק עד שהוחלט לא להשתמש בו [ובמיילס טרנר] בדקות הסיום;

ליין ליף - גירסת הפלייאוף: טי ג'יי התלבש, אבל לא שיחק.

** Chris Smoove מתקצר.

המשחק הבא -- חוזרים לאינדיאנה [ו']. משחק מס' 6, שהוא בבחינת ניצחון או סיום עונה. אני אופטימי. גם כי הימרתי על 7 משחקים, וגם כי אינדיאנה לא תפסיד פעמיים בבית, זה לא יכול לקרות.
 

Cade Foster

New member
יהיה משחק 7 אם מקמילן יעשה התאמות

אבל אם זה לא קרה עד עכשיו בסדרה אז אין יותר מידי מה להאמין שזה יקרה במשחק 6.

אין מצב שלברון עושה קרוב ל30 נקודות בצבע מתוך ה44. אין מצב. אפילו חצי מזה זה יותר מידי. אני לא מצליח להבין למה בכל פעם שיאניס אנטטקומבו לקח את השומר שלו לצבע במשחקים נגדנו הוא תמיד נתקל בגוף של טרנר או של סאבוניס באיזור הרסטריקטד, ואת החדירות של לברון מלווים סטיבנסון ובוגדנוביץ' חסרי האונים. מילא היו משחקים לצידו ארבעה קלעים קטלניים שאי אפשר לעזוב - אבל חוץ מקורבר אין אחד בקליבלנד שהגיע לסדרה הזאת. אחד. למה לא לתת לאחרים לנצח אותך? אתה באמת תישן יותר טוב בלילה בידיעה ש"זה לברון ואין מה לעשות" מאשר שעשית כל מה שאתה יכול כדי להאט אותו? תראה איזה יופי זה עובד לקליבלנד בצד השני עם אולדיפו - הם החליטו לחסל אותו ויהי מה וזה משתלם, משחק ההתקפה שלנו לא קיים. אז פעם אחת יבוא בוגדנוביץ' וייתן ערב של פעם בחיים וינצח לך את המשחק - אבל על זה אי אפשר לבנות סדרה, וזה בדיוק מה שאנחנו היינו צריכים לעשות. קווין לאב וJR סמית' ממש לא מפחידים אותי, אפילו לא כשהם wide open. אין סיבה שלא תבוא מהם עזרה.

מילה על לברון - הוא היה 0 מ3 מחוץ לקשת עד הזריקה האחרונה ועדיין לא היה אדם אחד באולם (או בעולם) שלא ידע שהכדור הזה הולך לראות רק רשת ברגע שהוא שיחרר את הזריקה. אני לא סובל את האישיות חולת הצומי שלו אבל basketball wise - לא היה שחקן ברמה הזאת מעולם, ואם יש נחמה אחת אחרי ההפסד הכואב הזה זה שסקיפ ביילס ושאר האידיוטים השימושיים הלכו לישון עצובים כמוני. זוכרים שנגד פילי בסיום העונה הסדירה הוא החטיא אחת מה3 זריקות שיכלו להשוות את המשחק וכולם ירדו עליו? אז במשחק הכי חשוב של העונה - 15 מ15 מהקו. היכולת שלו להעלות רמה אפילו בריכוז ואפילו שהוא השחקן שמשחק הכי הרבה דקות בפלייאוף הזה - אין דרך לתאר את זה.
 
למעלה