אני פשוט תוהה...
למה אין מתחרה למוזיאון תל אביב לאומנות, אפילו מצד מוזיאון ארץ ישראל בתל אביב, או מוזיאון לאומנות מודרנית ועכשווית, או אומנות עתיקה, לא דברתי על מוזיאונים פרטיים כגוגנאיים ועוד...
אבל לא רק זה, אין לנו מוזיאון ראוי לצילום, לעיצוב, לארכיטקטורה, לאופנה, לקולינריה, לסגנון הבינלאומי (באוהוס), לתחבורה.
אין תצפית מתחרה לעזריאלי שהחלק הכי רלוונטי שלה סגור ע"י בית קפה באופן קבוע, החלק הדרום מערבי שלו חסום ע"י המגדל המשולש ובנוסף, אפשר לרכוש כרטיס ולגלות שהמקום הושכר לאירוע ולא טרחו לומר לך בעת רכישה והתצפית המתחרה היחידה, מגדל שלום מאיר נסגרה כי היא הפכה לבית ענק בן שתי קומות ויש מקום לשתי תצפיות ומעניין אם עזיראלי שרונה יכלול תצפית ואם כן האם היא תהייה בשני מפלסים ותהיה תצפית פנורמית בלי שהמסעדה תקח את החלק העיקרי.
תחבורה ציבורית, אז העיר סגורה בשל העבודות על הקו האדום של הרכבת הקלה ופתאום ממש לוחץ לעיריית תל אביב להוריד אוטובוסים רבי קיבולת מכמה מהקווים הכי עמוסים בעיר במקום לדרוש שאל הקו האדום המקדים יצרטרף הקו הירוק והקו הסגול המקדים שינועו על נתיב לתחבורה ציבורית ובתדירות גבוהה שבתוך מס' חודשים הפקקים יצטמצמו כי העלייה בנסיעה בתחבורה ציבורית תגדל
וזה לא מספיק דחוף לעיר תל אביב לקנוס רוכבי אופניים שחוצים על קוקוב של שביל במעבר חציה, אבל לא לטרוח להגיע למדרכות, או ליצור שביל רציף ולהלחם על אלו שרוצים לרכב כחוק על שביל במקום ברכב מזהם שיוכלו לעשות את זה ומה קורה בפועל, סטודנטיות וסטודנים, שומרי חוק שרוכבים על אופניים נקנסים במעברי חציה ורוכבי אופניים חשמליים, רגילים שואכבים על המדרכה במקומות שאין שביל יכולים לעשות זאת מבלי להכנס ולמה בכלל להשתמש במשטרה הפרטית שהעירייה הקימה ואנו משלמים על אחזקתה חודש בחודשו מעבר לארנונה לא יוצאת מכלי הרכב הממוזגים שלה אל הרחוב ועוצרים באדיבות רוכבי אופניים שנוסעים על המדרכה כשכש שביל, הולכי רגל שהולכים על שביל כשיש מדרכה, כי זה לא נוח, כי אז יהיו פחות כספים מדוחות, הם יעשו את העבודה.
למה אין מתחרה למוזיאון תל אביב לאומנות, אפילו מצד מוזיאון ארץ ישראל בתל אביב, או מוזיאון לאומנות מודרנית ועכשווית, או אומנות עתיקה, לא דברתי על מוזיאונים פרטיים כגוגנאיים ועוד...
אבל לא רק זה, אין לנו מוזיאון ראוי לצילום, לעיצוב, לארכיטקטורה, לאופנה, לקולינריה, לסגנון הבינלאומי (באוהוס), לתחבורה.
אין תצפית מתחרה לעזריאלי שהחלק הכי רלוונטי שלה סגור ע"י בית קפה באופן קבוע, החלק הדרום מערבי שלו חסום ע"י המגדל המשולש ובנוסף, אפשר לרכוש כרטיס ולגלות שהמקום הושכר לאירוע ולא טרחו לומר לך בעת רכישה והתצפית המתחרה היחידה, מגדל שלום מאיר נסגרה כי היא הפכה לבית ענק בן שתי קומות ויש מקום לשתי תצפיות ומעניין אם עזיראלי שרונה יכלול תצפית ואם כן האם היא תהייה בשני מפלסים ותהיה תצפית פנורמית בלי שהמסעדה תקח את החלק העיקרי.
תחבורה ציבורית, אז העיר סגורה בשל העבודות על הקו האדום של הרכבת הקלה ופתאום ממש לוחץ לעיריית תל אביב להוריד אוטובוסים רבי קיבולת מכמה מהקווים הכי עמוסים בעיר במקום לדרוש שאל הקו האדום המקדים יצרטרף הקו הירוק והקו הסגול המקדים שינועו על נתיב לתחבורה ציבורית ובתדירות גבוהה שבתוך מס' חודשים הפקקים יצטמצמו כי העלייה בנסיעה בתחבורה ציבורית תגדל
וזה לא מספיק דחוף לעיר תל אביב לקנוס רוכבי אופניים שחוצים על קוקוב של שביל במעבר חציה, אבל לא לטרוח להגיע למדרכות, או ליצור שביל רציף ולהלחם על אלו שרוצים לרכב כחוק על שביל במקום ברכב מזהם שיוכלו לעשות את זה ומה קורה בפועל, סטודנטיות וסטודנים, שומרי חוק שרוכבים על אופניים נקנסים במעברי חציה ורוכבי אופניים חשמליים, רגילים שואכבים על המדרכה במקומות שאין שביל יכולים לעשות זאת מבלי להכנס ולמה בכלל להשתמש במשטרה הפרטית שהעירייה הקימה ואנו משלמים על אחזקתה חודש בחודשו מעבר לארנונה לא יוצאת מכלי הרכב הממוזגים שלה אל הרחוב ועוצרים באדיבות רוכבי אופניים שנוסעים על המדרכה כשכש שביל, הולכי רגל שהולכים על שביל כשיש מדרכה, כי זה לא נוח, כי אז יהיו פחות כספים מדוחות, הם יעשו את העבודה.