אני עצבנית

MotheRonit

New member
מה כפת לך להוציא את התוספתן?

או בוהן אחת ברגל? ממילא יש 10 והזרת הזאת... מועדת לפורענות גם ככה... # הופה תיחמנתי את הפינה של השולחן
 
זה סתם עודף עור שעלול להגדיל סיכון למחלות המועברות במין

ההוצאה פשוטה בהרבה בהשוואה לתוספתן הפנימי.
בוהן זה עצם ולזה יש סיבוכים קשים.
&nbsp
ההשוואה שהבאת לא ממחישה איזו פואנטה שאת רוצה להעביר.
&nbsp
האם את למשל מחסנת את ילדייך?
 

HouseAtreides

New member
לא, זה לא "סתם עודף עור"

ואין "סיבוכים קשים" בכל פעם שיש צורך לנסר עצם.
&nbsp
מה זה "הוצאה"? אתה מתכוון להוצאה לאור? תגיד כריתה, כי זה בדיוק מה שזה. כריתת חלק מאיבר המין. כמו שבהרבה מקומות בעולם כורתים לבנות חלק מאיבר המין כדי לשלוט במיניות שלהן, כמו שבעבר היו עוקרים לחתולים ציפורניים יחד עם פרקי האצבעות כדי שלא ישרטו רהיטים, כך היהדות מצווה לכרות לתינוקות זכרים חלק מאיבר המין כדי לשלוט במיניות שלהם, כדי שיהיה להם יותר קשה לאונן. היהדות אוסרת באיסור חמור על אוננות, מה שנקרא "לשמור על הברית". ראית פעם איך מאוננים עם עורלה? היא לוקחת חלק פעיל מאד בעניין.
 

MotheRonit

New member
זה לא סתם עודף עור - למדת את האנטומיה של העורלה?

אחרי שתודה/תבין שזה חלק אינטגרלי ומתפקד מהפין, אז אפשר יהיה להמשיך בדיון...
https://youtu.be/Xqop2g-7eaE
 
במקום הקישור אולי תוכלי ב2משפטים להסביר מה הקשר לתפקוד הפין

נרשמו כאן הרבה שטויות ע"י נשים: שאין יכולת לאוננות, תפקוד מיני יורד,
עד כאן זה לא נכון
אז לכן עזבנו את המדע ועברתן אל המשפט הבומבסטי "שלמות הגוף נפגעת". זה כבר משהו ארטילאי שהוא כמו אמונה, עם זה קשה להתווכח אבל שלא יהיו אי הבנות: זה ממש לא כמו הורדת זרת, או תוספתן או אונה אחת מהשתיים במוח
&nbsp
לבנות הרגישות, לאלו מביניכן ששולטות ברוסית
, קחנה קישור שיעשיר את עולמכן
https://www.google.co.il/search?sou..._enIL643IL643&aqs=chrome.3.69i57j0l5.9471j0j8
 

MotheRonit

New member
יש יכולת לאונן אבל היא נפגעת, בגלל העדר המנגנון התנועתי

ואובדן עצבי החישה וחומר הסיכה עושה את שלו גם... (זה משפט אחד)
ולפעמים באמת זה גורם לתפקוד מיני ירוד, אבל מכיוון שהבעיות צצות בגיל יחסית מבוגר (בעיות שלא היו קורות לולא הברית!) אז לא מקשרים אותן לברית בגלל מרחק הזמן. בעיות שבחור צעיר מתגבר עליהן, וגבר מבוגר יותר לא... (זה משפט שני*)
היחיד שעזב את המדע ומתכחש לאנטומיה זה אתה. באופן שיטתי. אני ממשיכה להזמין אותך להפסיק לעשות כך.
&nbsp
* אלו היו "שני" משפטים לבקשתך. רוצה עוד?
&nbsp
לסיכום: העורלה היא חלק אינטרגלי וטבעי בתפקוד הפין. מלידה ועד בכלל, אבל בעיקר במיניות. תוצאות הניתוח והעדר העורלה משנים לעד את צורת/אופן האוננות וקיום יחסי המין.
 
בערלה יש פי 4 יותר קצוות עצבים, ונימולים צורכים פי 4.5 וויאג

כל המנגנון של האיבר מין, שגורם לזקפה בזמן מגע או גירוי מיני, פועל בגלל קצוות העצבים. אם אדם יהיה ללא הערלה והעטרה, הסיכויים שלו להגיע לזיקפה, יורדים ב- 90%.
לפי מחקרים שנעשו בארה״ב, גברים נימולים צורכים פי 4.5 יותר וויאגרה מגברים שלמים, והם גם חווים פי 4.5 בעיות זיקפה במהלך החיים.
קישור 1 - קישור 2
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא הצלחתי למצוא את הביסוס למידע על צריכת ויאגרה מוגברת

שני הקישורים (שניהם של אתרים המתנגדים למילה ולכן אני לא רואה אותם בתור מקורות) מפנים למסמך של חברת פייזר. המסמך ארוך מאוד, אז ניסיתי רק לחפש בו מילים המתייחסות למילה או לפין שלם ולא מצאתי שום דבר.
הקישור השני נפתח בקישור למאמר חדש, אבל כשלוחצים עליו הוא לא עובד.
&nbsp
בקיצור, בינתיים לא ממש משכנע, אבל אולי אמשיך לנסות לחפור בזה כשיהיה לי פנאי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
התבלבלת, שים לב למי אתה מגיב...

בסה"כ ניסיתי לבדוק על מה נסמך הנתון הזה (כדי שאוכל להשתמש בו בהמשך).
 

HouseAtreides

New member
זה חמור בהרבה מהורדת זרת או תוספתן.

אם הורידו לך אצבע אחת, יש לך 9 נוספות, והסיכוי שתדע מה בדיוק הפסדת גבוה ביותר.
איבר מין יש רק אחד, אם פגעו לך בו, לעולם לא תהיה לך חוויה שלמה. לעולם.
לא משנה כמה מיזוגיניה תוסיף לתגובות שלך בשביל לנסות לטשטש את זה.
 
איך שהראש שלך מנופח בשקרים הכי מפגרים שיש אייייף

לא פלא שאחר כך רואים את המטומטמים האלה שוכבים ללא קונדום עם כל זונת רחוב שהם פוגשים במקומות הכי נדחים של העולם הזה "כי ברית מילה מגינה עלינו"
 

JAFG

New member
אני אחלק את התשובה לשני חלקים

קודם כל בכל הקשור להתנהלות מול חמותך, את צריכה להבהיר לבעלך שמעכשיו המשפחה הגרעינית שלו זה את והילדים. אמא שלו, איננה חלק מהמשפחה שלכם ולכן הדאגות והרצונות שלה, נחמדים אבל הם לא עניין שלכם.
&nbsp
לגבי האקט של הברית עצמה, אני חייב להודות שאני לא מצליח להבין למה לא... עזבי את העניין הדתי והעובדה שמדובר בטקס פגאני (ככה יצא). ותתעלמי מהעניין החברתי (למרות שאני מאלה שחושבים שזה כן יכול להיות קצת בעיה).
מבחינה בריאותית, הוכח חד-משמעית ומעבר לכל ספק שזה פשוט הרבה יותר בריא.
סתם לשם הדוגמא, מחקרים מראים שלגברים נימולים יש סיכוי ב-60% פחות להידבק באיידס... או למשל יש מחלות מין שקיימות רק עבור גברים לא נימולים (כל מני דלקות וזיהומים בעורלה ובחלל שבין העורלה לקצה הפין וכדומה)...
אז במקום להתייחס לברית באנטי שנובע מאי רצון לכפות על הבן שלך את מנהגי הדת היהודית (שאני יכול לקבל את הטיעון הזה) , תתייחסו לברית כאל חיסון, פעולה שמכאיבה לילד בכדי למנוע ממנו סיכוי למחלות שונות בעתיד...
&nbsp
לא הוגן לחשוף את הילד למחלות וסיכונים, רק בגלל שאתם לא רוצים לכפות עליו את מה שאתם רואים כמנהג דתי. וכמו שאמרו לפני, גם גברים לא יהודים נימולים...
&nbsp
בהצלחה ושיהיה במזל
 
רק רציתי לומר

אחרי מספר לבטים החלטתי לענות לשיחה,נהדר שהיא מתקיימת, יש נקודה שלדעתי היא כל כך שגוייה שכנראה יש טעם בהגבה אליה. איני הורה ואני פעיל כבר כמה זמן אחרי שנחשפתי לזוועות האלה במהלך עבודתי. בנקודה מסוימת החלטתי שאחפש מידע ואחד אחר השני ראיתי שכל הנקודות שחשבתי עליהן כמו כולם שהן נכונות התבררו כשגויות.

מילת התינוקות אינה בריאה כלל. אם מבחינת איידס, שכבר לא נורא כמו סוכרת אגב, אז באירופה, דרום אמריקה ובאסיה היכן שלא מלים אז אין תחלואה גדולה יותר בזה וגם לא ביתר המחלות שהמילה אמורה לרפא או לחסן מפניהן.

היה מחקר עקום ושגוי שממנו עלה שבאיזה כפר באפריקה הנימולים פחות נדבקו בנגיף HIV. אגב ברוב המקומות שנבדקו באפריקה במסגרת אותו מחקר לא היו ממצאים דומים. המחקר לא התייחס להרגלים מיניים, זמינות לבתי חולים, קונדומים ולא למידע עדכני, כמו הידיעה שיחסים עם בתולה אינם מרפאים ממחלות.


לצערי הרופאים בארצנו יודעים שאין תועלת בריאותית במילה ושמתבצע ניתוח מיותר בעולל שלא נתן את הסכמתו. נלקחת ממנו עיקר ההנאה המינית במקרה הטוב של מילה מוצלחת. אני לא מנסה להפחיד הורים לעתיד, הלוואי שאיש לא היה נכנע לפחד ושמעריצי הפחד היו מוקעים. אבל הרופאים מצנזרים את המקרים של מילה שמשתבשת, הם מייחסים את הפגיעה לדלקות והשד יודע מה.


יש פגיעה בריאותית מהותית נוספת שמתרחשת, הכאב העצום גורם לתינוק טראומה שמעצבת את מוחו. זה מתבטא בכל מיני אופנים, למשל ממחקר שפורסם בינואר ושהתבצע בדנמרק עולה כי מילת התינוקות מביאה לעלייה של 46% בסיכון לספקטרום האוטיזם. ולא, כשרופא עושה את זה זה לא מעלים את הכאב, אי אפשר להרדים תינוק, כי זה מסכן את חייו. התינוקות חשים בכאב במלוא העוצמה למרות האלחוש וגם למשך חודשים לאחר מכן. רבים מהתינוקות מפסיקים לינוק לאחר המילה כי עוצמת הכאב משבשת את נפשם במידה מכרעת, ואיתנות יחסיהם עם אמהותיהם נפגעת.

זה על קצה המזלג טעימה מנזקי מילת התינוקות. חיסון זה לא, נימולים אינם חסינים לאיידס, אצלנו נדבקים כאלה שלא משתמשים בקונדומים. קונדומים נקרעים יותר בשימוש על ידי נימולים, אלה זקוקים למגע אינטנסיבי יותר כדי להתקרב לסיפוק שהם לעולם לא יחוו במלואו. מילה היא הטלת מום בתינוקות, סתם מתוך פחד ובורות. חייבים לעצור את ההתעללות בתינוקות.
 

ayaht

New member
צודק ורציתי לחדד לגבי המחקר באפריקה

המחקר הופסק(!!!) באמצע כי החוקרים הגיעו למסקנה שלא מוסרי בכלל לבצע כזה מחקר כי הוא חושף את הנחקרים (לפחות מאחת הקבוצות,אם לא בשתיהן) לסכנת הידבקות באיידס.

אבל.. אבן שטיפש אחד זורק לבור גם מאה חכמים לא יוציאו.
כל צד משתמש במחקר הזה כדי לנצח בויכוח.
ואני אומרת: אין ויכוח.

במדינת ישראל יש חופש דת, וחשוב מכך: חופש מדת.
ברית מילה זו החלטה אישית של כל הורה.
זכותו של אדם להחליט שאינו מעוניין למול את בניו.
בדיוק כפי שזכותו של כל אדם להחליט שאינו מעוניין לקיים מצוות או לעסוק בפולחן דתי כלשהו.
 
אין חופש בלי ידע, או שזה הפוך?

יש טעם לויכוחים לפעמים. כולנו צריכים שיעצרו אותנו, יראו לנו את הדרך הנכונה לעשות משהו, אולי יוסיפו דברי עידוד, תמיכה ואמונה ויסייעו בכך לעשות את הדבר הנכון, הרי אין ספר הדרכה לחיים. ולכולם קשה לקבל ביקורת ולהשתנות, למשל אי אפשר לדבר נגד הטלת מום בתינוקות בלי שאנשים יעלבו.


ולי יש ויכוח עם מה שכתבת, להורים אין זכות לעשות דבר כזה לתינוק שלהם, בעיני מילת תינוקות היא פשע. הפגיעה כפי שעולה ממחקרים גרועה כמו פגיעה של פדופיל ואני לא מאשים אנשים בדבר כזה,רק עושה כיכולתי לנסות להסביר.
 

ayaht

New member
דיברתי על החוק היבש. גם אני מתנגדת למילת תינוקות.

גם בעיני זה מזעזע.
תינוק בן 8 ימים + סכין??
WTF.
 

HouseAtreides

New member
אתה טועה ומטעה. שום ארגון רפואי לא ממליץ על מילת תינוקות

לא הוכח חד משמעית שום יתרון בריאותי משמעותי, ואין מידע כזה של 60% פחות סיכוי להידבק באיידס.
מה ששמעת עליו, זה מחקרים מפוקפקים שנערכו באפריקה על ידי בכירי תעשיית המילות האמריקאים, שמצאו (וגם הממצאים האלה נחשבים לא אמינים ושנויים במחלוקת) שהסיכוי של גבר נימול להידבק באיידס כשהוא שוכב עם אישה נגועה בלי קונדום, נמוכים בעד 60% משל גבר שלם.
אף ארגון רפואי בשום מדינה נאורה לא השתכנע להמליץ אפילו לגברים בוגרים לעבור מילה בגלל הנתונים האלה. גברים בוגרים. אז תינוקות? איך זה קשור לתינוק? נראה לך סביר לכרות לו חלק אנטומי ורגיש מאיבר המין שלו כי כשיהיה גדול הוא.. מה? יוכל לשכב עם מישהי נגועה באיידס בלי קונדום? איך בדיוק ה"עד 60%" עוזר לו? בכל מקרה חייבים קונדום כדי שהסיכוי להידבק יהיה באמת אפסי.
&nbsp
&nbsp
לא הוגן לחשוף את הילד לניתוח פראי, מזיק ומיותר, רק בגלל שאתם לא רוצים לעשות בלגן למשפחה. וכמו שאמרו לפני, אם גם גברים לא-יהודים יכולים להיות נימולים, סימן שזה לא מנהג שמייחד את היהודים ולא נעליים.
 
למעלה