אני עצבנית

MotheRonit

New member
עזוב שאתה סותר את עצמך/לא מדייק - איפה כף המאזניים שלך?

"סיכוי ב-60% פחות להידבק באיידס.."
נימול, מוכן להשתתף בניסוי?
כל עוד אתה לא סומך על הברית ומשתמש בקונדום (שממש מונע, ולא רק מפחית) אז אל תציג את המידע הזה כתועלת - כי הוא לא. גם לכאורה או לא לכאורה 60% פחות סיכוי, זה עדיין הרבה. והוי ואבוי אם מישהו יקבל את ההמלצה הזאת כלשונה ויקיים יחסים לא מוגנים
&nbsp
תחליט - מחלות מין שקיימות רק עבור גברים לא נימולים או כל מיני דלקות וזיהומים? כי זה לא אותו דבר.
העורלה כמו כל איבר יכולה לחלות, בין היתר בדלקות וזיהומים (למשל) - בחסות ההגיון הזה תכרות לבנך (או בתך) עוד חלקים בגוף? תפסיד לעולמים את האיבר הזה במקום לשמור על הגיינה או לקחת אנטיביוטיקה כמה ימים?
&nbsp
לא הוגן לחשוף את הילד למחלות וסיכונים - קוראים לזה לחיות! לא רוצה לחשוף אותו לזה, אל תביא אותו לעולם.
&nbsp
מעט מאוד "גם גברים לא יהודים" נימולים. אם באמת תתייחס לגברים לא יהודים תגלה שרובם (ככולם) ערל.
&nbsp
אז מה שאתה אומר זה לא נכון באופן מיוחד/נוראי בחלק הזה, אלא כמו בכל הגוף - לא היית חותך חלק אחר כי הוא עלול לחלות, נכון? אין *הרבה* מחלות, זה רגיל לגמרי. וככלל ברפואה כריתת איבר היא מוצא אחרון, ולא פתרון ראשון. אחרי שמוצו (ונכשלו) מניעה התנהגותית ולקיחת תרופה אם (וזה אם גדול) התעורר חולי. אני מכירה את שלל הבעיות שמיוחסות לעורלה, ואף לא אחת מהן מצדיקה את הניתוח הזה, מכיוון שאנחנו לא יוצאים מתוך נקודת הנחה שבמהלך החיים נחתוך לעצמנו איברים. אפשר לעבור חיים שלמים עם עורלה בריאה ומתפקדת. ובהקשר לנקודה הזו אם לא מזלזלים בעורלה/מקטינים את ערכה (כמו שנהוג לעשות) ונותנים לה את היחס הראוי לה (שזה בעצם, היותה חלק טבעי ואינטגרלי באנטומיה) לומדים שלניתוח יש השלכות (תמידיות, לא כאלה שמקורן בסיבוכים) ומפסידים את מה שיש לעורלה להציע (מלידה ועד בכלל, אבל במיוחד במיניות) ומבינים שהתועלת בניתוח הזה היא מדומה/מסולפת. ברוב העולם, בהעדר המטענים (חילוניים לא פחות מדתיים) שלנו יש, לא שוקלים בכלל ניתוח שכזה...
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
ברית מילה זה דבר מסוכן וגם מאוד לא בריא

יש לך הסבר לסיבה שהגעת למסקנה שזה בריא? או שאתה אחד מאלה שממציאים סיבות בריאותיות, כדי שחלילה לא תיפסק קציצת האיברים הזאת...
אם אתה באמת מאמין שזה בריא, תיכנס לקישור הזה.
 
הקישור שלך מאד מגמתי

הסתכלתי על סעיף 1 והוציא החשק לקרוא הלאה.
הוא בא לבקר את היתרון בהקטנת ההידבקות באיידס. ואז הוא רושם שאין הקטנה. ובמשפט הבא רושם ש...בעצם יש הקטנה אבל רק באפריקה בשיעור של 20% אצל נימולים.
הכתיבה רדודה מדי לטעמי. מחלות שמועברות במין זה לא רק איידס...
 

HouseAtreides

New member
התגובה שלך מאד מגמתית

אם נראה לך שזה איכשהו סביר, או "אובייקטיבי" לכרות לתינוק חלק מאיבר המין בניגוד לרצונו, בשם "מסורת של 5000 שנה שמייחדת את היהודים" (מאדדד אובייקטיבי, מה אני אגיד), ולתרץ זאת באופן קלוש בהקטנת סיכונים למחלות שהן ממילא נדירות, קלות, ולא רלוונטיות לתינוק.
 
בעיות בראייה??? איפה קראת את מה שרשמת?

כתוב לך שזה מוריד מאחוזי ההידבקות באיידס רק באפריקה, בגלל שאין מים, סבון, ואמצעי מניעה.
ושבכל המחקרים שנעשו במדינות מפותחות, התברר שיש יותר נשאי איידס בקרב הנימולים, (יש יותר איידס באמריקה מאשר באירופה).
 
אבל בכותרת הסעיף הזה כתוב שזה לא נכון שזה מוריד הסכנה להידבק

באיידס.
וככב אחרי הכותרת הבומבסטית מסבירים שבעצם באפריקה זה כן מוריד באחוזים המצויינים שם.
דווקא את מה שאתה רושם כעת על הארצות המפותחות, מעניין אותי אם יש לך קישור לזה.
 
באפריקה יש 25% נשאים של איידס, במדינות מפותחות יש פחות מאחוז

אנחנו לא חיים באפריקה, ואין לנו שום קשר כלשהו, לאלפי המחלות והזיהומים שקיימים שם.
לתת מידע שקרי, שנכון רק ביבשת ספציפית, שתוחלת החיים בה היא רק 40 שנה. כדי לשכנע אדם לחתוך איברים לילד שלו, זה מעשה מעורר בחילה.

כן, בישראל, באירופה, וארה״ב, ברית מילה לא מונעת איידס, וגם יש יותר איידס בקרב נימולים, בארצות המפותחות.

אני לא מבין למה אני צריך להביא לך קישורים, כשיש לך המון קישורים במאמר עצמו, של מחקרים שבדקו את הקשר בין איידס לברית מילה במדינות מפותחות.

אני לא מבין מה הקושי שלך, לפתוח שניה ויקיפדיה, או כל אתר שנלחם באיידס, וליראות שיש יותר נדבקים באיידס בארה״ב, מאשר ביבשת אירופה. (תזכורת- בארה״ב יש 20% נימולים, ובאירופה 0.8% נימולים).
 

HouseAtreides

New member
זה לא מסובך כמו שאתה חושב

כל הסיפור לגבי אפריקה מתייחס לגברים בוגרים, פעילים מינית, באזורים שבהם שיעור נשאי האיידס הוא מהגבוהים בעולם. מחקר שנערך שם הראה שאם הם עוברים מילה, במשך כמה חודשים יהיה להם סיכוי קטן יותר להידבק באיידס (לא בדקו מה קורה אחרי שנים מאז הניתוח - בדקו רק בזמן שהם ממילא מחלימים ולא כ"כ יכולים לקיים יחסי מין...). זה היה מחקר מגמתי ביותר, מטעם ליוויתני תעשיית המילות בארצות הברית, שרצו להרויח מיליארדים על הגב של אפריקה.
אף ארגון רפואי בשום מדינה נאורה לא השתכנע מהנתונים האלה, שצריך להתחיל למול תינוקות בגלל משהו שלא נבדק מעולם (מה קורה 15 שנה אחרי הניתוח). הדבר היחיד שאפשר להסכים לגביו הוא שאם יש גברים באפריקה שמעדיפים לעבור מילה, ויש רופאים שרוצים להרויח על זה כסף, אין ממש סיבה לעצור אותם, ועד הדרך יהיו להם כמה חודשים שבהם הם לא יידבקו באיידס.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אז היכן הם אחוזי האיידס הנמוכים בישראל, עם 90%+ נימולים?

לו באמת מילה הייתה עוזרת, היינו צריכים להיות אור ומופת לגויים, ולמרות זאת יש מדינות רבות באירופה (שם אחוזי המילה זניחים) שאין להן שום סיבה לקנא באחוזי האיידס אצלנו.
&nbsp
המחקרים שבדקו את הקשר בין מילה לאיידס נעשו רק באפריקה, ותנאי החיים שם "קצת" שונים משכאן. בקיצור, לא רלוונטי.
&nbsp
לגבי מחלות מין אחרות, מילה לא מונעת אותן. בישראל קיימות כל מחלות המין, ולא, רק בקרב "ערלים". יודע מה כן מונע? שימוש בקונדום.
&nbsp
אם גבר מעוניין למול את פינו במקום להשתמש בקונדום (הוא אדיוט, כי מילה לא מונעת, לכל היותר רק מפחיתה את הסיכויים במידת מה) אבל זו בחירה שלו. לא של הוריו, וודאי שלא בחירה שצריך לקבל בגיל שבוע. כשאדם מגיע לגיל שבו הוא מקיים יחסי מין הוא גם יכול להחליט בעצמו איך הוא מגן על עצמו (וכאמור, מילה גם לא באמת מגנה...).
 

YoshevAlHaGader

New member
עוול זו מילה קטנה למה שאתם עושים

אפשר גם להחליף אותה באנוכיות, חוסר אכפתיות מהילד, שימת עצמכם ומאוויכם לפני טובת הילד ואפשר עוד לכנות את זה באלף ואחד שמות אחרים.

ניכר שאת ובעלך חילונים גמורים, וזה בסדר גמור, אפילו מבורך
אבל בעצם העובדה שלא תמולו את הילד (באופן דתי או רפואי) אתם פשוט מבטיחים לו ימים של קשיים, חוסר בטחון ואולי אף פיגעה חברתית
חברת ילדים היא חברה אכזרית, ילדים שונים לעולם ייסבלו מילדים רגילים, בטח ובטח כשמדובר בפרט חשוב כל כך כמו איבר המין (גם כך איזור שמעורר הרבה סקרנות)
 

MotheRonit

New member
תוכיח. במדינה אלפי ילדים ובני נוער ערלים - תראה אחד

שההבטחה שלך עליו מומשה.
ספוילר: לא תמצא כזה.
&nbsp
אף אחד מתרחישי האימה לא מתממש.
אין שום דבר נורא דיה שמצדיק ניתוח מניעה ביילוד.
 

true to you

New member
אולי בעצם עשינו לו עוול כשהבאנו אותו לעולם

כי הוא יצטרך להתמודד עם קשיים כמו לימודים, צבא, נערים שמאוננים יחד...
אולי באמת כדאי לחתוך לו ת׳זיין כדי להקל עליו להתמודד עם העולם ועם כל בני הנוער שמסתובבים ביננו ומשווים כל היום. מקווה שלא יגלה שגם חתכו לו וגם שלו לא הגדול בחבורה.
 
לפי כל הסקרים שבדקו את הנושא, אין בכלל לעג לילדים נימולים.

אתה יכול לקרוא כאן, וכאן.
אני גם בטוח, שכל אחד היה מקנא במישהו, שנהנה לכל החיים פי 4 מאדם מהול.
 

HouseAtreides

New member
לא חותכים איברי מין לאדם אחר כדי לרצות את המשפחה

מה הייתי עושה כדי לכבות את השריפה? מאד פשוט: הייתי שולח את כל מי שמאמינים ש"הילד יסבול", כולל הבעלול, לחפש אדם כזה, יליד הארץ (לא עולה חדש או עולה ישן, שגם ככה היה שונה במליון פרמטרים מלבד עורלה) שבאמת סבל מבחינה חברתית רק כי לא מלו אותו כשהיה תינוק.
כמו שהמשפחה שלי לא מצאה אף אחד כזה, אני לא מאמין שגם הוא והמשפחה שלו באמת ימצאו אחד (שסבל בעצמו ויכול ורוצה לספר על כך).
משם כבר יהיה קל יותר להמשיך.
 

MotheRonit

New member
ומוסיפה מנקודת הראות שלי - שאם הילד שלי יהיה

ה-אחד* (כי כמו שאתה אומר עד עכשיו כזה עוד לא נולד/גדל) שיחווה את אחת מהתחזיות השחורות (אגב, אני לא מאמינה לכל תרחישי האימה. אבל לצורך העניין נניח שיקרו במידה כזה או אחרת) נגיב ברמה הנקודתית/רגעית/חולפת (אם בפן הבריאותי ואם בפן החברתי) ועדיין יהיו לו חיים שלמים להנות מהעורלה - ולכן (בכף המאזניים/מידתיות) התמודדות שכזו "שווה את זה" ולא מצדיקה ניתוח מניעה.
&nbsp
* תמיד ידעתי שיוסי (שם בדוי... השם המלא פשוט עוד לא קיים עדיין) שלי יהיה כזה יחיד בדורו. ילד של אמא מוצלח.
 

18 פאולה

New member
מזהה עם הכעס...

אני לא יודעת מאיפה הגיעו פתאום לפורום כל הקולות התומכים במילה, אבל אני ממש ממליצה לך בחום לדפדף לאחור בפורום.
אנחנו לא מלנו את בנינו ולשמחתי אצלנו לא היה ויכוח על זה.
אבל בשורה התחתונה, מדובר בניתוח, עם סיבוכים אפשריים ופגיעה בלתי הפיכה באיבר מינו של בנך (שבמקרה הטוב תגמר רק בפגיעה שהיא מתכוננת לעשות ובמקרה הרע יכולה להגמר בפגיעה חמורה בתפקוד האיבר ואף גרוע מכך). זה לא משהו קטן ש״עושים וזהו״ בשביל השקט. לא מדובר בללכת לארוחת ערב לא מהנה או בלהלביש לו בגד שהוא לא אוהב, מדובר בלהכאיב לו, לפגוע בו ולסכן אותו. זה פשוט מופרך להסכים לעשות את זה בשביל הסיכוי שאולי מתישהו, יכול להיות שמישהו באיזושהי מסגרת יגיד לו משהו שיעליב אותו. אין שום ודאות שדבר כזה יקרה.
אני הייתי שואלת אותו האם גם בשביל השקט הוא היה מוכן למול את הבת שלכם אם היה מדובר רק בחיתוך קצה עורלת הדגדגן. אני מנחשת שהתשובה היא לא....
&nbsp
אני ממליצה לך בחום ליצור קשר עם קה״ל ועם רונית. תוכלו להגיע יחד, את ובן זוגך (ואם הוא מתעקש, שייקח בהזדמנות אחרת גם את אמא שלו) ולפגוש הורים לילדים לא נימולים ולשמוע מהם ולגלות שהפחד הזה שעושים עוול לילד ושהילד יהיה שונה ושתצטרכו פיסכולוג הוא מיתוס ותו לא. בפורום הזה יש הורים לילדים שלמים בכל הגילאים. אף אחד מהם לא נזקק לפסיכולוג בגלל עורלתו ואף אחד מהם לא אומלל או סובל בשל היותו שלם.
&nbsp
רק אצלנו דרישה לפגוע באיבר המין של הילדים שלנו נראית כמו משהו לגיטימי ושלגיטימי לעשות בלאגן בשביל זה. זה פשוט מופרך.
ואני מצטרפת להמלצה של אחד הגולשים האחרים כאן - שילכו הוא ואמא שלו וימצאו ילד אחד, שנולד בארץ, שאינו עולה חדש (או משהו אחר שמגדיר אותו שונה בהרבה מימדים מעבר לעורלה), שלם, ושיגיד שהוא מרגיש שעשו לו עוול. אני מבטיחה לך שהם לא ימצאו.
&nbsp
אם כבר, ממה שסיפרו כאן הורים בפורום, מי שהזדעזעו כשהבינו מה עשו להם והלכו להורים שלהם ודרשו תשובות לשאלות לא פשוטות, היו החברים הנימולים שלהם.
&nbsp
ועוד דבר אחרון לתשובה הארוכה והלא לגמרי קוהרנטית הזו...
לפני הלידה ובכמה הימים שאחריה, הבחירה לא למול נראית כמו ביג דיל. אבל אני מ-ב-ט-י-ח-ה לך שתוך כמה חודשים, היא תהפוך להיות כל כך שולית ונשכחת ומה שנשאר הוא הרגשה ענקית של עוצמה וגאווה בכך שההחלטה הראשונה שלך כאמא לילד הזה היתה לשמור עליו ועל הגוף שלו ולהיות נאמנה לעצמך.
מוזמנת לכתוב לי בפרטי אם זה יכול לעזור ואני גם חוזרת ומזמינה אותך לקרוא לאחור בפורום ולכתוב פה שוב בימים הקרובים.
 

MotheRonit

New member
מפגש קה"ל עוד כמה ימים - ללמוד מניסיון של אחרים

שלא מלו - 20/5
 

Alonifoto

New member
מוסר לך הטלפון שלי בפרטי. שלא יאנסו אותך להטיל מום בבנך !

facebook -alon sivroni.
ובכן, אני נולדתי וחי בישראל בן 57 שלם בגופי וכמו כן בני בן ה-21.
הדבר הנורא ביותר שאפשר לעשות לעולל חסר ישע הינו לכרות בתער חד מאיבר המין שלו, מעשה התעללות מופרע וחולני והטלת מום ונכות לצמיתות.
אימא כמוך הינה קו ההגנה הבלעדי היחידי לבנך. הינך מוקפת באנשים הצמאים להקריבו לפולחן צמא דם אכזרי פיראי הנתונים באכסטזה פסיכוטית.
אין לאף אדם בעולם, לא אבא ולא אימא לא רופא ולא כהן דת שום רשות ושום זכות להחליט/לשקול לכרות אף איבר אנטומי טבעי נורמלי תפקודי ובריא מגוף חסר ישע. ילד/גבר נימול הינו קורבן בדיוק כפי שילדה/אישה נימולה קורבן. כרגע את נתונה למכבש טרור נפשי המנסה להתישך ולשבור את נפשך. לעולם לא תסלחי לעצמך, וכשבנך יגלה את האמת על שנעשה לו, לא יסלח לעולם. עתה העת להיות אימא לביאה ולהגן על בנך. ברית-ההשחתה מקרקפת בין שליש עד חצי מעור הפין, שזה המון, (שטח של איפון אצל בוגר), הפין לחוץ בחליפת עור צרה והינו קצר בקוטר ובאורך, משמידה מעל ל-20,000 קצות עצבים ארוטיים, (שהינם הריכוז הגבוה ביותר אצל הגבר שנמצאים בעורלה), גבר נימול חייב להשתמש בתכשירי סיכוך מלאכותיים כל חייו על מנת לקיים יחסי מין אפילו כדי לבוא לידי סיפוק עצמי (זוהי נכות שגברים נימולים לא מודעים לה), הפין הנימול גורף את הסיכוך הטבעי של האישה מייבש אותה וגורם לכאבים, אח״כ מאשימים את הבחורה האומללה שאינה נהנית, האשמה בפין המושחת והפגום. לעולם גבר נימול לא יחווה חיי מין תקינים, מתנת הטבע המופלאה נישדדת ממנו בכפייה ובאונס בעודו חסר ישע. זה בזיון וחרפה שאין כדוגמתה. איננו שונים במאום מאותם פיראי אדם הכורתים לילדות מאיבר המין. פגיעה כריתה והשחתת איבר המין הזכרי הינה פגיעה וחבלה בערך התדמית הגברית, איבר מצולק הינו אות קין לבורות ואכזריות קנאית חשוכה. מטרת הכריתה באברי המין לגבר או אישה הינה דיכוי מיניות האדם. זהו סירוס מיניות הגבר. זו המטרה וזו התוצאה. כל עולל זכר או נקבה חסרי ישע חייבים להיות מוגנים מפני עינויים התעללות התאכזרות כריתת איברים ושאר טכסים דתיים פולחניים סדיסטיים פידופילים בלתי אנושיים. זכויות אדם והאמנה לזכויות הילד הינם מעל לכל תרוץ והתחכמות ערמומית נוכלת וניבזית הבאה לזרות חול בעיני הורים רשלניים ובורים כדי להפקיר ולבגוד ביקרם. אנו נוצרנו מתוך ממלכת היונקים, כל היונקים הינם בעלי עורלה באיבר מינם זכר ונקבה, כך גם בני האדם, איברי המין שלנו הינם תוצר אבולוציוני בן מיליוני שנים, הינם מתוחכמים, מורכבים מופלאים, הינם בנויים בדיוק פילאי לתפקידם, כריתה מהם הינה חבלה חמורה ופגיעה לצמיתות. ברית- ההשחתה אינה רק פגיעה גופנית ומינית, הינה חבלה נפשית, גבר נימול הינו האדם הראשון המהווה סכנה לבנו השלם, הינו סובל מחבלה פסיכו-סקסואלית ונתון לדחף תת מודע לפגוע בבנו...רשימת הנזקים כתוצאת הכריתה הינה ארוכה כמגילה,( בתי- החולים מלאים בעוללים בטראומה) אל נא תפלי למלכודת שטנית זו, וכדי שחיי הזוגיות לא יפגעו מהמתח שנוצר עקב נושא זה אשמח להפגש עימך כדי שתעברי בין המיצרים הזמניים האלה בשלום. כל חיי חייתי כילד/נער/בחור חייל כאדם היחידי שהכרתי כשלם באיבר מינו, לעולם לא הייתי מסכים לתער חד להתקרב למבושי, אף אדם המאוזן במוחו לא יסכים לכך. רק גברים נימולים אחוזי תסביך הפין השלם יכתבו ״מאמרים-מחקרים״ וימציאו אגדות מכל הסוגים וכל זאת לספק את הדחף החולני הסדיסטי שלהם. החותנת שלך נעמדת על רגליה האחוריות מפני שילדך השלם יהווה הוכחה ועדות לעוול שעשתה לבנה.(ילדך השלם הינו איום על גבריותו של בעלך..) לוחמנותה וההכחשה שהינה נתונה בה, הינם באים להגן על רגשות האשמה, על הפשע שביצעה בבנה. צרי עימי קשר. הצילי את בנך. לעולם יהיה הוא אסיר תודה לך. לעולם תחיי את חייך בשלווה ובגאווה כאימא למופת. שלך אלון סברוני.
 
למעלה