אני מתגעגע להישרדות ישראל

דודי0000

New member
אני מתגעגע להישרדות ישראל


כבר שנה שהתוכנית בפגרה וזו ההפסקה הגדולה ביותר בין עונות. אני מקווה שהמלחמה על התוכנית תסתיים במהרה אחרת התוכנית יכולה גם לא להיות משודרת גם 3 שנים.
 

Uri04

New member
מקווה שלא תחזור

פשוט פשע מה שעשו ממנה פה
 
למרות שחלק מהעונות היו בסדר


זה רק בגלל שהמתמודדים (אריק אלפר ואיתי שגב) הצליחו *למרות* הניסיונות הברורים של ההפקה ללכת עם החזקים וה"ערכיים" (מילה שבהקשר של הישרדות מאז ומעולם, עוד בימי ה"ברית זה קונספירציה" של ג'נה לואיס, הציפה אותי ברצון להכניס את האצבע לגרון ולהקיא), לתקוע יותר ויותר משימות ללא שמץ של פאזל באופק, לתת למשימות יותר ויותר כוח בדוגמת צמיד הוטו. אחרי עונה 2 ההפקה הבינה שלא מספיק בצמיד אחד והוסיפה את הצמיד השחור. אי המתים, כוח כפול, משימות הדחה - ההפקה ניסתה ככל האפשר להרוג את המושג "אסטרטגיה" ולהפוך את התוכנית לגיבושון מטכ"ל.
 

דודי0000

New member
לדעתי העונה השנייה הייתה הכי יפה

יותר אפילו מהעונה הראשונה בעיקר בגלל אריק. למרות שהרוב חושבים שהעונה הראשונה הייתה הכי מוצלחת בגלל מנו אני חולק על זה וחושב שאריק עשה מהלכים יותר טובים גם בלי עזרה מגבוה כמו להעביר את מנו לשבט הבנות בכדי למנוע את הדחתו.


אך אין ספק שמבחינת אחוזי צפייה העונה של מנו והעונה של המפורסמים הייתה הנצפית ביותר, ונראה לי שבערוץ 10 התוכנית פחות ממריאה ונראה לי שהמקום הראוי לה הוא ערוץ 2 והיא גם יכולה שם לעקוף אפילו את האח הגדול. דוגמא אפילו המירוץ תמיד 25 או 30 אחוזים ובערוץ 10 הישרדות מגיעה ל15 אחוזים שזה ביזיון.
 
אף פעם לא אבין את ההתלהבות ממנו


אמנם הוא בכל זאת עשה כמה מהלכים יפים (ההדחה של עומר) אבל אחר כך הוא הסתמך יותר מדי על אגו, ובעצם שיחק לידיים של נעמה, ולכן המושבעים העדיפו להצביע לה. אריק, לעומת שניהם, שיחק נגד הזרם (כלומר, ההפקה בעיקר הפריעה לו) ולא איתו.

הבעייה עם הרייטינג היא שהעם פשוט לא צופה בערוץ 10. יעדיפו לצפות ב"שלג" על מסך ערוץ 2 ולא באח הגדול אילו היה משודר בערוץ 10, ככה כי אחוז גדול מאוד מבני האדם פועל על אוטומט, הולך אחרי העדר (שככלל הולך אחרי מה שמתפמפם ומתפרסם), ולא חושב.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
אולי, מהסיבה הפשוטה,

שערוץ 10 הוא ערוץ כישלון. ערוץ שנוהל עם השנים בצורה גרועה ומספק שכורה זולה שמבוזבז עליה הרים של כסף.
אפשר לספור על יד אחת את הדברים שבאמת שווים שם לצפייה.
 

דודי0000

New member
צודק


והפשע הכי גדול של הערוץ זה "מעושרות"
במקום לתת זמן מסך וכסף לעוד כמה מיליונריות שלא רואות ולא אכפת שלאנשים אין מה לאכול ושיש אנשים שלא סוגרים את החודש. אני חושב שבימים כאלה תוכנית כזו זה חוסר רגישות, וניכור עיניים מיותר
 

cunilemel

New member
אני דווקא לא מתגעגע להישרדות

אני מתגעגע ל"פעם בחיים" ו"לגולשי ספות" ול"גולסטאר"
 
למעלה