אני מבעבע. די, אני לא יכול יותר...

צוות Kuss

New member
אני מבעבע. די, אני לא יכול יותר...

אני מובטל, רווק וגר עם ההורים. האור היחיד בחיי הוא האירוויז במאי בתלאביב - וככל שנוקף הזמן מתחיל לרדת לי האסימון שמא לא אשיג כרטיס לחצאי הגמר ולגמר בגני התערוכה.

אני שוקל לפגוע בעצמי. אני לא חבר ב-OGAY, אני לא מכיר אישית אף חובב אירוויז ואין לי קשרים. למעשה מעולם לא הייתי באף אירוויז. אני מציאותי - ידוע לי שכל מי שבעל היכולת לנשום, לרבות צבים ושימפנזים, בונים על כרטיס לאירוויז ולא יבחלו באמצעים כדי להשיג - על אחת כמה וכמה שעה שישראל היא מדינת עולם שלישי מה שאומר שכדי להשיג משהו חייבים קשרים.

מצד שני, לשבת כל היום ולבצע טקסי פולסא דנורא כנגד אלו שכן יש להם כרטיסים לא יוביל אותי לתוצאה הרצויה. גם אם תפרוץ מגפה שתשמיד 99% מאוכלוסיית העולם, עדיין להשיג כרטיס תראה כמשימה בלתי אפשרית.

שלא תגידו שלא אמרתי - אם לא יהיה לי כרטיס אפגע בעצמי.
 

צוות Kuss

New member
עוד משהו בנושא שמציק לי ורציתי לדבר עליו

וויוויבלוגס, ESC יונייטד ועוד מלא תיירים נוסעים כל שנה לאירוויז על חשבונם ותמיד רואים אותם צופים בגמר מחדר העיתונאים. לא, כאילו אתם רציניים? אלפי אירו על טיסות, מלונות, ובכלל השקעת זמן מטורפת בהתעסקות בכל פיפס, ומה בסוף? ישובים בחדרון מעופש, עזוב ועלוב וצופים דרך מסך קטנטן בגמר? לא, כאילו אתם אמיתיים? מה זה הדבר הזה? לא, בואו. אני לא מצליח להבין את זה. מישהו יכול להסביר הכצעקתה? ואם התיירים הנחשבים האלה לא משיגים כרטיס, מה יגידו האנשים הפשוטים? אם בארזים נפלה שלכת, מה תגיד שלהבת הקיר?
 

alma velama

New member
עוד לא טעמת מהמנה הקיסרית הוויליאמית?

זה הכי חדר התייחדות בחושך עם גיבורי העל כמו להציץ דרך החור של הסדין:
הכי קרוב שאי פעם יגיעו ל-3 דקות של ריגוש כפול 26. חוצמזה יש ספונסרים, חסויות, מרצ'נדייזינג, נוכחות בכל פלטפורמות הצ'אט והמסרים המיידיים, הכנסות מיצירת תוכן מקורי ביוטיוב ומה לא? נקמת היורמים! לך אל הוויליאמית, ראה דרכיה וחכם!
 

צוות Kuss

New member
זה ברור שלהיות היום יוטיובר זו העבודה הכי משתלמת


וויליאמית הוא גם אחד שבאמתחתו כתיבה בעיתונים המובילים באמריקה. אני מחבב אותו ואם הוא עושה כסף מעיסוקו באירוויז, הרי זה משובח. אבל רוב ״עיתונאי האירוויז״ בעציאונגזוואיזע ״אוחצ׳ות עם אקרדיטציוש” לא עושות כסף מהאירוויז ומשלמות מכיסן על שהייה, טיסה, הילולה ושיגולה. אז לעשות את כל הקילומטרז׳ מבלי להכנס לאולם?! נראה לי מטומטם לחלוטין.
 

alma velama

New member
אקרדיטציה זה הגלורי הול החדש. סמל סטטוס וארוחה בקנטינה.

נסיעה בתוך אירופה זה כמו לעלות על אוטובוס מעופף. זה כמעט לא כסף בשביל מי שמקבל החזר הוצאות אש"ל מ'וואלה' או 'YNET'. אצלנו ביזראאל זה יהיה אתגר לא פשוט בשביל מי שלא רוצה לגמור עם חור בכיס, אבל החברותא והערבותא הדדיתא מעל לכל גם אם דוחסים 4 לחדר עם מיטות קומותיים.
 

צוות Kuss

New member
שאני אסתובב עם שרשרת מגושמת ועלובה

שמאפשרת לי להצטלם עם פליטי ריאלטי ממולדובה? אוי... רק המחשבה... אני כל כך יותר טוב מהעליבות הזאת.
 
חביבי

ראשית, אני לא יודע בן כמה אתה אבל איומים בפגיעה עצמית זה לא דבר בריא
לנפש גם אם זה לא לגמרי רציני. שום דבר לא שווה את הסטרס הנוראי הזה.
לדעתי כל האנשים האלה שאתה לא מבין איך הם לא נכנסים לאירוע אחרי כל הנסיעות והמלון - מבינים מה חשוב באמת - לראות את זה עם אנשים שמתלהבים מזה כמוך, להכנס לאירוע מכל הזוויות ובפול טיים. בסוף - זה אירוע טלוויזיוני וככה כולם (כמעט) רואים וחווים את זה. נכון שבאולם יש אווירה מיוחדת, אבל מצד שני מפסידים הרבה מה"מסביב", לא רואים הכל מכל זווית, ומשלמים הרבה יותר. כך שיש גם יתרון להיות מאחורי מסך - במיוחד אם אתה "בעסק" הזה כל השנה בעצם.
והערה אישית - פרפסקטיבה זה דבר חשוב לא רק בציור אלא גם בחיים.
בהצלחה !
 
זה מופע טלויזיוני

תמיד היה. ולמרות זאת גם אני תמיד פינטזתי להיות לפחות פעם אחת. ומי לא? תראה לי חובב אחד שלא. הוא לא באמת חובב.
אבל,
עבר לי.
לא הסתדר, לא הייתי. ואין לי שום תחושת החמצה.
זה כנראה הגיל.
נראה לי שאתה בשלב דקה לפני המקום שאני נמצא בו היום.
והיום, גם בחינם לא הייתי הולך. או טס. פה בישרעהל מובן למה.
אבל גם לא לשום ארץ אחרת.
טוב אולי רק לפורטוגל.
לסלבדורי

אבל אתה באמת רוצה להצטופף במחסן האנגר 5 או מה שזה לא יהיה יחד עם מירי רקב?? תחשוב שוב.
אני חושב גם שפעם, עד ה80S, האולמות היו קטנים יותר. אינטימיים. כך שגם הקהל באולם של אז, בו כל הכסאות שורות שורות מול הבמה, הרגיש שהוא בהופעה, לא סטטיסט במופע טלויזיוני.
זהו. אתה בדרך להתבגר, ועומד לגלות שחלומות של אתמול הם באמת שלהבות נרעדות.
 

צוות Kuss

New member
אצלי זה נובע מטראומת 99׳

ב-99 הייתי בחטיבת ביניים וקבעתי עם חבר טוב שנלך לחזרה הגנרלית - שכן למופע הלייב היו רק מוזמנים ללא קהל רוכש כרטיסים - ומזה התרגשתי אבל בסוף לא יצא. מאז אני אוכל לעצמי את הלב, מלקה את עצמי, תולש ציפורניים ולא סולח לעצמי על השנים האבודות. והנה השנה יש הזדמנות לכפר. לא בא לי ללכת לאירוויז בארץ אחרת, הייתי פעם בצפיית חוצות בהמבורג ב-2015 אבל ללכת לאירוויז עצמו לא עושה לי את זה בשל כל הסיבות שאתה מציין. אבל עד שזה מגיע ליישות הציונית? שזה כזה נח לי? ואז בסוף עוד פעם לא? לכן אחרי משבר 99 שעד היום לא התאוששתי ממנו אין לי אלא לנסות לכפר 20 שנה אחרי. ואם גם הפעם לא ילך - מהטראומה הזו כבר לא אתאושש...
 
שכחתי לגמרי שב15 לא היית פה עימנו...

וואלה. זה מגדיל את ההערכה לשנים שכן שיתפת אותנו בעוגיות הציאניד ובערבים עם בת אחותך שמחה.
 

צוות Kuss

New member
תודה, ואם בסופו של יום לא אשיג הכרטיס המיוחל

אדאג שאירוויז 19 בתל הביב יקולל באלף קללות
 

babyface19

New member
מבטיח לך דבר אחד:

אפילו שהסבירות לכך נמוכה מאוד, אבל אם באמת יהיה לי עוד כרטיס אחד מעבר למה שיהיה בשבילי לשלושת המופעים, אז מבטיח ליצור איתך כאן קשר בפרטי ,כדי להעביר אותו.
אפילו שלא בכל דבר אני מסכים איתך, אני עדיין נהנה לקרוא כאן בפורום את הגיגיך.
&nbsp
אז לפני הצבא בגיל 18 ממש במהלך בחינות הבגרות עברתי סופ"ש בירושלים והייתי בתחרות ביחד עם עוד 2,500 צופים (כן, זה כולל ה"גרין רום" הכמות הזאת) באולם עצמו, וזה היה מרגש מאוד, אבל תאמין לי שכפי שאמרו לך כאן מעלי, יש יחוד בזה שרואים את זה על הספה בבית.
מאז הייתי בתחרות בחו"ל גם ב-2009, 2011, 2013 ו-2015.
לכן, השנה זאת התחרות השישית ,שבה אהיה, ועדיין זה מרגש.
&nbsp
נ.ב
כפי שאמרתי כאן בכל תקופת המללפונים, ציון נכשל בגדול למדינה שלנו ,שאין עדיין את הארנה שהובטחה למכבי ת"א ליד רמה"ש (21,000 צופים), ארינה רב תכליתית בגוש דן. מקווה מאוד ,שאכן תוך 4-5 שנים היא אכן תהיה עם כל הבירוקרטיה כאן בארץ, אבל לך תדע מתי אנחנו שוב זוכים.....
 

צוות Kuss

New member
תודה נשמה

ואם תרצה טובת הנאה בדמות שלישייה איתי ועם בת אחותי שמחה, אין בעיה. אנחנו עושים הכל במיטה ושמים פס על איסור גילויי עריות.
 

צוות Kuss

New member
עופר דואק, נשמתי, למה אתה שותק?

אתה חושב שנולדנו אתמול אה? בוא תספר לנו מה אתה יודע. בוא תספר לנו איך אתה תהיה באולם האירוויז בגמר בעוד שאחרים יאלצו לצפות מהבית כמו כלבים עזובים. מי מסייע לך? האם זה מישהו ממחנה המושים? מושי? מימוש של מושי? קושי? רורוש? גלעד סולמית? בן זוגו אלי? אודי? טליה? רמי? אל תתחמק, תענה.
 

Rorush

New member
רורוש בהחלט יכול להשיג כרטיסים, ככה זה, מקושרת מאמי


 

צוות Kuss

New member
נו בחייך, אתה חושב שאני לא יודע את זה?

ההיסטוריה של הפורום לעולם לא נמחקת ואני יודע בדיוק מי מה מו ומי. במקום לדאוג לי אחרי כל השנים ששעשעתי אתכם אתם זורקים עליי זין. כאילו אני איזה כלבלב חולה כלבת. מרגיש שיורקים לי בפרצוף. אני לא מצטרף לאוגיי ולא נעליים, מצפה מחברי הפורום שגדלו עליי ופרשו כנפיים לדאוג לי גם. מה כבר בקשתי קיבינימאט?
 
למעלה