יש מצב שתופתע
אומנם לא נבדק בפועל, אבל יש לי הרגשה שהפערים בין שני הכלים שתיארת לא יהיו גדולים בכביש הציבורי, אולי ברכיבת מסלול או דמויית מסלול במגרש חניה גדול ורחב נניח.
 
שוב, בעולם האמית של הכביש הציבוריאנחנו לא רוכבים על קצה היכולת המכאנית, רחוק מאוד משם, אלא מביאיםלידי ביטוי את הערכת הרדיוס, הערכה של מידת האחיזה, האמונה שהכלי "יתפוס" שם בהמשך העיקול, החשש מתנועה נגדית/ רוכב אופניים/ מפרסס מצוי וכו'.
במעט מאוד פניות אנחנו משוחררים כמו במסלול, וברובן יש מעקה בטיחות...
ונקודה חשובה נוספת שלא הוזכרה - בכל המקומות האלה בהן הביטחון של הרוכב אינו בשיאו - לדו"ש טוב יש היכולת לאפשר לרוכב להוציא מעצמו את המיטב, משהו שלא יקרה כאשר אתה על אופנוע ספורט או ספורטיבי באותם תנאים.
 
בקיצר, בכביש הציבורי אנחנו כל כך רחוקים מהמיגבלות כל הזמן שזה כבר כמעט לא משנה איפה הן, והאם ניצלתי 80% מיכולת הכלי או 70%.