אנטימטיקה

aetzbarr

Member
מדוע המתמטיקאים, בחרו ריבוע, וסימנו את נתוניו רק עם 1

הם המציאו 1 של אורך, והמציאו גם 1 של שטח.

מה ההיגיון בהמצאה זו ?

ואיזה פעולה מתמטית, מאפשרת לעבור מ 1 של אורך ל 1 של שטח ?

נא לבדוק בוויקיפדיה.

א.עצבר
 

aetzbarr

Member
כתוצאה מבחירה זו, התקבלו שני סוגים של 1 ושניהם רציפים

יש 1 רציף של אורך ויש 1 רציף של שטח.

וההמשך ברור , זוהי התורה של אחדים רציפים ולא בדידים

יש 1 בחזקת 1
ויש 1 בחזקת 2 שהוא 1 אחר
ויש 1 בחזקת 3 שהוא 1 אחר
ויש 1 בחזקת 5 שהוא 1 אחר
ויש 1 בחזקת 7 שהוא 1 אחר
ויש 1 בחזקת 11 שהוא 1 אחר
וכן הלאה

אי אפשר לחבר 1 מסוגים אחרים
ואי אפשר לחסר 1 מסוגים אחרים

אין קשר בין "האחדים האלה" אבל אפשר לעבור מזה לזה

שורש של 1 הוא 1 אחר ואי אפשר לחברם זה עם זה

א.עצבר
 

aetzbarr

Member
"הפשלה" הגדולה של המתמטיקה, במאה ה 20

"הפשלה" הגדולה של המתמטיקה, במאה ה- 20

ההיגיון אומר, כי במרחב אינסופי, אי אפשר להוכיח כי " אין משהו"
לעומת זאת אפשר להוכיח כי " יש משהו" אם ימצאו אותו.

ההיגיון אומר כי אי אפשר להוכיח את הטענה המתמטית של פרמה.
" אין משוואה מסוג ( אאא + בבב = גגג ) "
כאשר א , ב , ג הם מספרים טבעיים.
המרחב האינסופי מתחלף באינסוף ניסיונות, של שיבוץ צירופי א , ב , ג

לעומת זאת, אפשר להוכיח כי " יש משוואה מסוג ( אאא + בבב = גגג ) "
אם ימצאו 3 מספרים טבעיים א , ב , ג , שיקיימו את המשוואה האמורה.

הניסיון עד היום מלמד, שלא נמצאו 3 מספרים כאלה.

בניגוד לכל היגיון, קיימת הסכמה בקרב המתמטיקאים, כי מתמטיקאי מפורסם א
הוכיח את הטענה " אין משוואה מסוג ( אאא + בבב = גגג ) "
הוכחה זו אומרת, כי מאינסוף המספרים ,
אין 3 מספרים המקיימים את המשוואה האמורה.

ההוכחה של א משתרעת על פני ספר שלם, ואין ספק שהטעות מסתתרת אי שם בין הדפים.

זוהי "הפשלה" הגדולה של המתמטיקה במאה ה 20 ,
והיא גוררת אחריה "פשלות" נוספות.

תיקון "הפשלה" הוא פשוט ביותר
טענה מסוג "אין משהו" מקבלת תוקף מיד עם הופעתה.
טענה מסוג " אין משהו" (אינה ניתנת להוכחה) , אבל היא (כן ניתנת להפרכה)
ואם עד לרגע זה לא הופיעה הפרכה, הטענה האמורה עוד בתוקף.

א.עצבר
 

iMeTaVDR

New member
אתה מתמטיקאי?

ואני לא שואל על תואר ממוסד כלשהו, אלא על איך אתה תופס את עצמך. כי אתה מתלונן הרבה (-ועובד קצת פחות. אין פגם מובנה בהפניית תשומת הלב לפגמים וכשלים בתפיסות, אבל מן הראוי שתנסה לראות מה קורה סביבך ולהציג אלטרנטיבות באופן יותר שכיח, אם אתה מתמטיקאי), ואת העבודה שאתה כן עושה אתה מתעקש לכתוב בשפה משלך, שהיא מאוד שונה ממה שאנשים, מתמטיקאים או לא, רגילים (אני מעריך את הרעיון של ה-"עברות" של המתמטיקה, אבל אתה לא מספיק עקבי כדי שאוכל להעריך את נסיונך).

אתה כותב הרבה דברים שאני מתחבר אליהם. יש תאוריות בגאומטריה, שהתפתחו מאוד בעשורים האחרונים, שכמו לוקחות את טרוניותיך ללב. הנה מבוא לאחת מהן:
[URL]http://www.cut-the-knot.org/pythagoras/RationalTrig/CutTheKnot.shtml[/URL]
[URL]http://web.maths.unsw.edu.au/~norman/papers/RationalTrig.pdf[/URL]
הסרטונים הבאים הציתו את העניין שלי בטריגונומטריה רציונאלית ואני ממליץ עליהם בחום:
[URL]https://www.youtube.com/watch?v=t5gbivTuk6Q&list=PLIljB45xT85DpiADQOPth56AVC48SrPLc&index=48[/URL]
[URL]https://www.youtube.com/watch?v=fbPVrZG4QHc&list=PLIljB45xT85DpiADQOPth56AVC48SrPLc&index=49[/URL]

לסיכום - תפסיק להתלונן! פתח ספר, תתעדכן במה חדש ותתחיל לעבוד, כי יש לנו הרבה מאוד עבודה לעשות (כמו שאתה בטח יודע).
 

aetzbarr

Member
אני מאשים את המתמטיקה

מתמטיקה היא שפה של כמויות ערטילאיות
לכן, מתאים לה השם...שפת הכמתנות.
השפה נכונה, טובה, ויעילה
שפה זו מוצגת עם שתי שורות של מספרים
הגדולים מ 1 - 2, 3 , 4 , 5 , 6 ,,,,,,,,,,וכן הלאה
והקטנים מ 1 - 2' , 3' , 4' , 5' , 6' , ,,,,,,וכן הלאה

השאלה היא ...מה עושים עם השפה ?
א.עצבר
 
למעלה