התכוונתי בעיקר - בישראל
גם בשאר העולם מדובר בנסיונות מקומיים וברכבים בודדים, זה עדיין לא זה.
 
זה יגיע באחד הימים, וזה העתיד. ברגע שיפתרו הבעיות הטכנולוגיות, יש יתרון כלכלי עצום במנוע חשמלי בהשוואה למנוע בעירה פנימית, שנצילות האנרגיה שלו היא סביב 20%. כאשר יהיה דגם אוטובוס אמין ומתאים למאפייני התחבורה הציבורית, לא יהיה צורך בשום סובסידות / עידודים אחרים, הערך הכלכלי הברור (מחיר חשמל להטענה + סוללה << מחיר דלק + תחזוקת מנוע בעירה פנימית, בטווח הבינוני והארוך). גם יבוא היום שיוטל סוג של מס לפי מספר קילומטרים על רכב חשמלי (כתחליף לבלו + מע"מ על הדלק), אבל היום הזה עוד יותר רחוק.
התכוונתי בעיקר - בישראל
גם בשאר העולם מדובר בנסיונות מקומיים וברכבים בודדים, זה עדיין לא זה.
 
זה יגיע באחד הימים, וזה העתיד. ברגע שיפתרו הבעיות הטכנולוגיות, יש יתרון כלכלי עצום במנוע חשמלי בהשוואה למנוע בעירה פנימית, שנצילות האנרגיה שלו היא סביב 20%. כאשר יהיה דגם אוטובוס אמין ומתאים למאפייני התחבורה הציבורית, לא יהיה צורך בשום סובסידות / עידודים אחרים, הערך הכלכלי הברור (מחיר חשמל להטענה + סוללה << מחיר דלק + תחזוקת מנוע בעירה פנימית, בטווח הבינוני והארוך). גם יבוא היום שיוטל סוג של מס לפי מספר קילומטרים על רכב חשמלי (כתחליף לבלו + מע"מ על הדלק), אבל היום הזה עוד יותר רחוק.