זה האלסטום שהיא ממש אלסטום, או החלק שחובר לסימנס?אלסטום זכתה במערך האיתות של נתע -רכבת הקלה
בסכום של 400 מיליון שקל
המיזוג עוד לא הושלם, אבל בעיקרון זה אכן החלק שמוזג עם סימנסזה האלסטום שהיא ממש אלסטום, או החלק שחובר לסימנס?
גם לחברת סימנס יש חטיבת איתות ותקשורתהמיזוג עוד לא הושלם, אבל בעיקרון זה אכן החלק שמוזג עם סימנס
גם לדעתי מדובר כאן על אלסטום- אלסטום, אבל ראוי לציין שאלסטום זכתה במערך האיתות של נתע -רכבת הקלה
בסכום של 400 מיליון שקל
מה אתה יודע על חברת Thales הצרפתית?גם לדעתי מדובר כאן על אלסטום- אלסטום, אבל ראוי לציין ש
האיתות הוא היום שוק פוטנציאלי של 15000 מליון אירו בקנה מידה עולמי.
הוא אמנם פחות בולט מייצור ציוד-נע, אבל מזה מספר שנים הוא מהווה שוק מאוד-מאוד פעיל שבו הסינים עדיין לא ״מורגשים״.
הוא פונה לא רק למערכות חדשות אלא גם למערכות הישנות שלא עומדות בצורך להעביר יותר רכבות על תשתיות מסילתיות קיימות.
בימים האחרונים נרמז שאם סימנס לא היתה מביאה לסל החתונה שלה עם אלסטום, את חטיבת האיתות שלה, אז הקמת הקבוצה סימנס-אלסטום בכלל לא היתה קמה.
חטיבת האיתות של סימנס היא בעצם חלק לשעבר של החברה הבריטית Invensys ששלטה בשוק יחד עם חברת Thales הצרפתית.
http://www.railjournal.com/index.php/blogs/keith-barrow/siemens-and-invensys-a-perfect-match.html
אין לי מה להוסיף או לתקן, סיכמת נכון לדעתי.מה אתה יודע על חברת Thales הצרפתית?
כיום חברת Thales הצרפתית כוללת בתוכה את חטיבת האיתות שהועברה אליה בשנת 2007 עם המיזוג של החברות אלקטל ולוסנט.
לפני המיזוג של החברות אלקטל ולוסנט, חטיבת האיתות של קבוצת אלקטל הצרפתית פעלה במסגרת חברת Alcatel SEL הגרמנית שהיא למעשה חברת SEL הגרמנית שהוקמה בשנת 1958 על ידי קבוצת ITT ופעלה בגרמניה לצידן של החברות המתחרות סימנס ו-AEG. בשנות ה-80 רכשה אלקטל את מניות ITT וכך החברה הגרמנית SEL הפכה להיות Alcatel SEL.
למיטב ידיעתי, לחברת Thales הצרפתית היתה חטיבת איתות לרכבות עוד לפני שהועברה אליה חטיבת האיתות של Alcatel SEL הגרמנית.
רכבת ישראל עבדה כל השנים עם חברת SEL הגרמנית שהיתה בבעלות קבוצת ITT. לאחר רכישת מניות ITT על ידי אלקטל רכבת ישראל נאלצה לעבוד עם Alcatel SEL שהיא כאמור אותה חברה בדיוק. לאחר המיזוג של אלקטל עם לוסנט והעברת חטיבת התחבורה לתאלס, רכבת ישראל נאלצה לעבור לעבוד מול תאלס. אבל מדובר על חברה גרמנית שהיא כיום בבעלות תאלס.
כל מה שלא קשור לחברת SEL ולהיסטוריה של SEL אני לא יודע. האם יש לך מה להוסיף או לתקן?
אני לא חושב שיש חלק של אלסטום שלא כלול במיזוג עם סימנסגם לדעתי מדובר כאן על אלסטום- אלסטום, אבל ראוי לציין ש
האיתות הוא היום שוק פוטנציאלי של 15000 מליון אירו בקנה מידה עולמי.
הוא אמנם פחות בולט מייצור ציוד-נע, אבל מזה מספר שנים הוא מהווה שוק מאוד-מאוד פעיל שבו הסינים עדיין לא ״מורגשים״.
הוא פונה לא רק למערכות חדשות אלא גם למערכות הישנות שלא עומדות בצורך להעביר יותר רכבות על תשתיות מסילתיות קיימות.
בימים האחרונים נרמז שאם סימנס לא היתה מביאה לסל החתונה שלה עם אלסטום, את חטיבת האיתות שלה, אז הקמת הקבוצה סימנס-אלסטום בכלל לא היתה קמה.
חטיבת האיתות של סימנס היא בעצם חלק לשעבר של החברה הבריטית Invensys ששלטה בשוק יחד עם חברת Thales הצרפתית.
http://www.railjournal.com/index.php/blogs/keith-barrow/siemens-and-invensys-a-perfect-match.html
אלסטום זכתה במערך האיתות של נתע -רכבת הקלה
בסכום של 400 מיליון שקל
הלוגו המקורי שהיה במערכת האיתות האלקטרונית כשהוקמה לראשונהשימו לב לדברים הקטנים שאף אחד לא שם אליהם לב
במערכת הארמיס החליפו אמנם את הלוגו ללוגו החדש של קבוצת תאלס הצרפתית, אבל למעלה רשום עדיין Alcatel:
זה windows xp. אלוהים ישמור.שימו לב לדברים הקטנים שאף אחד לא שם אליהם לב
במערכת הארמיס החליפו אמנם את הלוגו ללוגו החדש של קבוצת תאלס הצרפתית, אבל למעלה רשום עדיין Alcatel:
זה windows xp. אלוהים ישמור.
קבלו עוד בונוס מהמצגת של הארמיסזה אכן windows xp כפי שניתן לראות בשקף המצורף מהמצגת
המצגת של הארמיס היא משנת 2007 וזה מה שהצלחתי להשיג. אינני יודע מה המצב כיום בשנת 2017.
מקווה מאד שהם שדרגו מאז.זה אכן windows xp כפי שניתן לראות בשקף המצורף מהמצגת
המצגת של הארמיס היא משנת 2007 וזה מה שהצלחתי להשיג. אינני יודע מה המצב כיום בשנת 2017.
מה זה באמת משנה איזו גירסת מערכת הפעלה זה?מקווה מאד שהם שדרגו מאז.
זאת הנחה מאד אופטימיתמה זה באמת משנה איזו גירסת מערכת הפעלה זה?
למיטב ידיעתי, מדובר ברשת מחשבים סגורה לחלוטין שאין לה כל גישה החוצה, אז מה זה משנה אם זה XP או גירסה חדישה יותר?
אם יש חיבור פיסי סטנדרטי, (כמו חיבור רשת) אפשרזאת הנחה מאד אופטימית
אולי לרשת המחשבים לא אמור להיות חיבור לאינטרנט לפי התכנון שלה, אבל זה לא אומר שאין בפועל. דבר שני: מערכת איתות מדברת עם מתקני איתות בכל רחבי הארץ. אולי אין לה גישה לאינטרנט, אבל היא בטוח מחוברת למשהו "בחוץ". משהו שאפשר אולי לנצל.
ניחוש פרוע, הם לא שדרגו.מקווה מאד שהם שדרגו מאז.
הניחוש שלך לא פרוע בכלל. הם לא שידרגו.ניחוש פרוע, הם לא שדרגו.
במערכות SCADA נוטים שלא לשדרג דברים בגלל בעיות תאימות.
יש מצב שמדובר גם במערכת הפעלה מסוג EMBEDDED שרץ על חומרה די מיוחדת, מה שעוד יותר מקשה על שדרוג.
בכלל לא בטוח שהחומרה שעליה התוכנות האלה רצות תומכת במערכות הפעלה יותר מאוחרות (גם בגלל דרישות מינימום של מערכת הפעלה וגם בגלל המחסור במנהלי התקנים).
אני מקווה שלא יעצרו אותך על גילוי מידע מסווגהניחוש שלך לא פרוע בכלל. הם לא שידרגו.
מערכת משוא"ה בבת גלים עובדת כולה על Windows XP. ראיתי במו עיניי.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.