אלי כהן: אמן תוספות השיער והפאות שיעזור לכן להתאהב בעצמכן מחדש

אלי כהן, אמן שיער בעל שם, הפך למאסטר אמיתי בתחום תוספות השיער והפאות. עם רקע בתעשיית התיאטרון, התמחות בפאות ועבודה עם שיער טבעי, מומחיותו של אלי הביאה לו הכרה והערצה בתחומו . עם זאת, החמלה והמסירות של אלי לעזור לנשים היא זו שבאמת מייחדת אותו. במהלך עבודתו עם נשים המתמודדות עם סרטן, הוא זיהה צורך משמעותי בפתרונות שיער בקרב נשים חולות שנמצאות בסדרת טיפולים, ולכן בשנת 2002 החליט אלי להקים מספרה במחלקה האונקולוגית בבית החולים איכילוב, המעניקה טיפול ותמיכה בקהילה של אלפי נשים במהלך מסעותיהן הקשים.


צילום: עופר עברי​


פעילותו של אלי לא מסתכמת רק בהתאמת פאות, הוא המשיך לפרוץ ללא הרף את גבולות האומנות שלו, ובמהלך השנים פיתח פטנטים ייחודיים כדי לתת מענה אמיתי לנשים עם שיער דליל או כאלה שחוות נשירת שיער.


1692124013078.png
צילום: עופר עברי

אחת היצירות הבולטות שלו היא פאה מודולרית המיועדת במיוחד לנשים העוברות טיפול בסרטן. פאה זו ניתנת להרחבה ולמילוי בהתאם לקצב הנשירה או צמיחת השיער, מה שמבטיח מראה חלק וטבעי.
יצירה חדשנית ופורצת דרך נוספת של אלי היא פאת הוואקום, המשתמשת ברשת אידוי דקה למניעת הזעה ולמתן יציבות על הראש לצד נוחות וקלות לבישה.


1692124069249.png
צילום: עופר עברי

בוטיק השיער של אלי מציע גם פתרונות חדישים נוספים, לרבות שיטת LoopGlue שנעזרת שמיועדת למצבי קירחות מתקדמים וגם תוספות שיער "מיקרו ליינס", הנותנות מענה לבעיות של דלילות, שיער לבן ועוד.

המסירות של אלי למלאכתו ומחויבותו להציע את "המילה האחרונה" בתחום השיער ללקוחותיו הופכות אותו למקצוען מבוקש בתעשייה. המומחיות שלו משתרעת מעבר לתוספות שיער מסורתיות, וכוללת תוספות קליפ-אין, פוני נשלפים, ואפילו תוספות שיער בצבעים ייחודיים כדי להוסיף מגע של אינדיבידואליות.


1692124107795.png
צילום: עופר עברי

לאורך הקריירה שלו, לאלי הייתה הזכות לעבוד עם שחקניות מוערכות רבות, כולל סנדרה שדה הנודעת. סנדרה, הידועה בתשומת הלב המוקפדת שלה למראה החיצוני, ביקרה לאחרונה בבוטיק השיער של אלי, שם עברה מהפך עם שתי תוספות שיער שונות. התוצאה הייתה מראה זוהר ומהמם כיאה למעמדה. הכישרון של אלי כהן, יחד עם הדאגה האמיתית שלו ללקוחותיו, הפכו אותו לדמות אהובה בעולם אומנות השיער. באמצעות פתרונותיו החדשניים והתמיכה הבלתי מעורערת בנשים, אלי ממשיך להשפיע באופן משמעותי על חייהם של כל מי שעובר תחת ידיו.

רוצה להתייעץ ולמצוא את הפתרון האידיאלי עבור השיער שלך? שלחי הודעה פרטית או חייגי 054-4831016
ז'בוטינסקי 1, רמת גן (חניון דימול). מתחם הבורסה - בצמוד לתחנת סבידור מרכז.
בקרו במרכז לפתרונות שיער https://www.hair-center.co.il

עריכה: סטודיו ז.דיזיין Z.Design
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה