אכן, מאז נתניהו ועד נתניהו לא היה רה"מ מוצלח כזה
אז אתם מוזמנים לקרוא את תוצאות פיז"ה האחרון -
https://katzr.net/22cea7
אם זה לא היה כלכך עצוב, מתסכל ומעצבן,הייתי משתין מרב צחוק, כי אנחנו, אלה במערכת שקורעים את עצמם [ ולא באים סתם ל"עבודה" ] יודעים את האמת, ללא מבחנים בינלאומיים.
מבחני פיזה 2018: הפערים בין יהודים לערבים התרחבו משמעותית
במשרד החינוך הופתעו מהתוצאות וביקשו מה-OECD, שעורך את הבחינה בקרב בני 15 ב-79 מדינות, לבדוק שוב את מהימנותן. הפערים בין התלמידים החזקים למתקשים בישראל נותרו הגבוהים בעולם
"הציון הממוצע של ישראל נמוך מהממוצע במדינות ה-OECD בכל שלושת התחומים שבהם נערכה הבחינה - כמו בפעמים הקודמות שבהן השתתפה בבחינה. הציון הממוצע של ישראל בקריאה הוא 470 נקודות לעומת 487 נקודות בממוצע ה-OECD. ישראל מדורגת במקום ה-37 מבין 77 מדינות שהשתתפו בבחינה הזו - כמו בבחינה הקודמת. במתמטיקה, הציון הממוצע של ישראל הוא 463 נקודות לעומת 489 נקודות בממוצע ה-OECD. ישראל מדורגת במקום ה-41 בתחום זה, ירידה של שני מקומות בהשוואה ל-2015. במדעים, הציון הממוצע של ישראל הוא 462 נקודות לעומת 489 נקודות בממוצע ה-OECD. גם בתחום זה ירדה ישראל שני מקומות בהשוואה ל-2015, והיא מדורגת כעת במקום ה-42."
"
"אי-עמידה בצמצום פערים"
בנוסף לפערים בין האוכלוסייה הערבית ליהודית, ישראל היא המדינה שבה קיימים הפערים הגדולים ביותר בין התלמידים שקיבלו ציונים גבוהים לבין התלמידים שהתקשו בבחינה וקיבלו ציונים נמוכים. פער זה בין ציוני התלמידים החזקים למתקשים עומד בישראל על 407 נקודות. מדובר בפער גדול ב-34 נקודות בהשוואה למדינה עם הפער השני בגודלו - איחוד האמירויות, שאינה חברה ב-OECD. הפער גדול ב-49 נקודות מזה שבאוסטרליה, שבה נרשם הפער הגדול ביותר בין מדינות ה-OECD, אחרי ישראל."
אז אתם מוזמנים לקרוא את תוצאות פיז"ה האחרון -
https://katzr.net/22cea7
אם זה לא היה כלכך עצוב, מתסכל ומעצבן,הייתי משתין מרב צחוק, כי אנחנו, אלה במערכת שקורעים את עצמם [ ולא באים סתם ל"עבודה" ] יודעים את האמת, ללא מבחנים בינלאומיים.
מבחני פיזה 2018: הפערים בין יהודים לערבים התרחבו משמעותית
במשרד החינוך הופתעו מהתוצאות וביקשו מה-OECD, שעורך את הבחינה בקרב בני 15 ב-79 מדינות, לבדוק שוב את מהימנותן. הפערים בין התלמידים החזקים למתקשים בישראל נותרו הגבוהים בעולם
"הציון הממוצע של ישראל נמוך מהממוצע במדינות ה-OECD בכל שלושת התחומים שבהם נערכה הבחינה - כמו בפעמים הקודמות שבהן השתתפה בבחינה. הציון הממוצע של ישראל בקריאה הוא 470 נקודות לעומת 487 נקודות בממוצע ה-OECD. ישראל מדורגת במקום ה-37 מבין 77 מדינות שהשתתפו בבחינה הזו - כמו בבחינה הקודמת. במתמטיקה, הציון הממוצע של ישראל הוא 463 נקודות לעומת 489 נקודות בממוצע ה-OECD. ישראל מדורגת במקום ה-41 בתחום זה, ירידה של שני מקומות בהשוואה ל-2015. במדעים, הציון הממוצע של ישראל הוא 462 נקודות לעומת 489 נקודות בממוצע ה-OECD. גם בתחום זה ירדה ישראל שני מקומות בהשוואה ל-2015, והיא מדורגת כעת במקום ה-42."
"
"אי-עמידה בצמצום פערים"
בנוסף לפערים בין האוכלוסייה הערבית ליהודית, ישראל היא המדינה שבה קיימים הפערים הגדולים ביותר בין התלמידים שקיבלו ציונים גבוהים לבין התלמידים שהתקשו בבחינה וקיבלו ציונים נמוכים. פער זה בין ציוני התלמידים החזקים למתקשים עומד בישראל על 407 נקודות. מדובר בפער גדול ב-34 נקודות בהשוואה למדינה עם הפער השני בגודלו - איחוד האמירויות, שאינה חברה ב-OECD. הפער גדול ב-49 נקודות מזה שבאוסטרליה, שבה נרשם הפער הגדול ביותר בין מדינות ה-OECD, אחרי ישראל."