אי הספקת מוצר שנקנה באינטרנט
היי לפי חודש ב 1/4 קניתי מוצר חשמלי מאתר אינטרנט גדול שבדרך כלל מספק את המוצר בעצמו. במקרה שלי המוצר מסופק דרך חברת צד שלישי. ונשלח דרך חברת משלוח של אותו ספק.
תואמו לי כבר 2 משלוחים ( דרך SMS) שלא הגיע. כל פעם שיצרתי קשר עם נותן השרות (האתר) הוא הפנה אותי לחברת המשלוח/ לספק מימנו הם קנו את המוצרים.
את הספק לא הצלחתי להסיג מעולם.
בעוד חברת המשלוח אמר לי שהמשלוח בוטל ביוזמת הספק.
והשאלות לי שהם:
למה אני הלקוח צריך לרדוף אחרי שלושה גורים כדי לקבל מוצר שקניתי?
האם הספק יכול להתחמק מאספקת המוצר באמתלה שאין לו אותו המלאי?
ומה אני יכול לעשות על מנת לגרום לזה שאני אקבל את המוצר שקניתי או מוצר חלופי בעל אותו שווי שוק או יקר יותר?
היי לפי חודש ב 1/4 קניתי מוצר חשמלי מאתר אינטרנט גדול שבדרך כלל מספק את המוצר בעצמו. במקרה שלי המוצר מסופק דרך חברת צד שלישי. ונשלח דרך חברת משלוח של אותו ספק.
תואמו לי כבר 2 משלוחים ( דרך SMS) שלא הגיע. כל פעם שיצרתי קשר עם נותן השרות (האתר) הוא הפנה אותי לחברת המשלוח/ לספק מימנו הם קנו את המוצרים.
את הספק לא הצלחתי להסיג מעולם.
בעוד חברת המשלוח אמר לי שהמשלוח בוטל ביוזמת הספק.
והשאלות לי שהם:
למה אני הלקוח צריך לרדוף אחרי שלושה גורים כדי לקבל מוצר שקניתי?
האם הספק יכול להתחמק מאספקת המוצר באמתלה שאין לו אותו המלאי?
ומה אני יכול לעשות על מנת לגרום לזה שאני אקבל את המוצר שקניתי או מוצר חלופי בעל אותו שווי שוק או יקר יותר?