אי אפשר לחסל אירגון טרור בלי להפריד בינו לבין האוכלוסיה שלו.

הם כולם שם מחבלים. גם כאלה שאינם נושאי נשק הם מחבלים תומכי טרור.
שנית אי אפשר לנצח ולחסל אירגון טרור כשמספקים לו סיוע במזון דלק ומים.

הסברתי זאת בעבר . החיסול הוא מהלך צבאי הניצחון הוא מהלך תודעתי.
כל עוד ובשדרות יש צבע אדום ורקטות כולל באשקלון אין ניצחון תודעתי אלא תבוסה קשה ומבישה.

אתם לא עומדים במשימה ומואשמים בהאג כפושעי מלחמה.
גם אכלתם הדגים המסריחים וגם גורשתם מהעיר בגלל הטמטום שלכם.
שנים דפקו לכם המוח על ליבראליזם והומניות.
זה טוב לשוויץ לא לחמאס.
 
הם לא מגיבים. לא הססמולנין ולא הימנונים.
למה הם לא מגיבים? כי הם יודעים שאני צודק . אם אני צודק משמע שאתם אפסים.
אם אני צודק משמע שאתם תבוסתנים.
אם אני צודק משמע שאתם חלשים ברוח.
אם אני צודק משמע שאתם נהנתנים.
אז ממה אתם מפחדים? שיקחו לכם את החיים הטובים? שיעשו עליכם סנקציות כלכליות?
הילדות הכי טובה שלי הייתה תחת חרם יבוא מוצרים לישראל בשנות החמישים והשישים .
אז מה? גדלנו באווירה טובה בטיולים בפעילויות ספורט ומחנאות והכל תחת חרם יבוא מהרבה מדינות אירופאיות . אתם יודעים שיפאן החרימה את מדינת ישראל בנושא יבוא רכב ? עד שנות השבעים לא נכנסה מכונית יפנית אחת לישראל.
אז ממה אתם מפחדים? למה אתם הימין לא יוצאים לרחובות יום יום מיליון אנשים ודורשים מהממשלה ומהצבא לנקות את רצועת עזה ממוסלמים?
למה אתם לא דורשים מהמדינה שלכם לתת לכם ביטחון? שלוש פצצות של פרחי השלום באיראן שתי פצצות בלבנון ושתי פצצות במצרים והסיפור של החזבאללה והחמאס גמור.
ממה אתם מפחדים?
אתם מפחדים מהפחד. הטרור גמר אתכם.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
הם לא מגיבים. לא הססמולנין ולא הימנונים.
למה הם לא מגיבים? כי הם יודעים שאני צודק . אם אני צודק משמע שאתם אפסים.
ראשית אף אחד כאן לא אפס במיוחד. לכולם (זולת בודדי בודדים) פלוס אחד אדיר עליך והוא שהם מתגוררים בארץ ושותפים לנטל הישרדות המדינה הזאת. זה נכון גם לגבי ה"ססמלונין" וגם לגבי ה"ימנונים".
שנית כשאתה כותב דברים ברורים מאליהם שכלל לא שנויים במחלוקת, די קל להיות צודק :). אבל בניגוד לדבריך, זה לא הופך כאן אף אחד לא לתבוסתן כהגדרתך, ולא לשאר כינויי הגנאי (לשיטתך) שהחלטת להדביק לציבור הישראלי.

בתכל'ס לגבי דבריך, אין כל מחלוקת על כך שכל עוד ישראל לא השיגה את מטרות המלחמה ולענייננו, לא חיסלה את יכולותיו המבצעיות של החמאס (בין השאר) ברצועת עזה, שאפס, מטרות המלחמה טרם הושגו :). כאילו, זה משפט כל כך ילדותי שמוזר שצריך אפילו לכתוב אותו, אבל זה פחות או יותר מסכם את דבריך למעלה. הוא שאמרתי, כשכותבים דברים מובנים מאליהם, די קל להיות צודק :).

אז כרגע עדיין יש לחמאס יכולות מבצעיות ואיש לא חולק על עובדה זו. זה כולל בין השאר אפשרות לירי רקטי וגם זה לא מהווה חידוש גדול. אולם אין בכל הנ"ל כדי ללמד על מאומה זולת שמטרות המלחמה טרם הושגו. הקטע הוא שעובדה זו נלמדת גם מהעובדה שהמלחמה טרם הסתיימה שהרי, ברגע שמטרות המלחמה תושגנה, ממילא היא תסתיים :).

שורה תחתונה, אני נהנה לקרוא את דבריך (לפחות באותם פעמים שאני מצליח להתגבר ולהתעלם מהיהירות המובנית וחסרת הבסיס שבהם). אבל כאן עם כל הכבוד, הלכה למעשה לא כתוב שום דבר וממילא אין כל כך על מה להגיב.
 
למעלה