איראן מטורפת.

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
גם ישראל
אל תפחד הלילה זה סוף הפרויקט הגרעיני שלהם
פחחחחחחחחח...

נראה לך שאני מפחד? הצחקת אותי. משפחתי עלתה מרוסיה. רק לשם ההשוואה, רוסים יותר קשוחים מטקסנים.

אני לא מפחד. אני בשוק. מתקפה של מאות טילים וכטב"מים על מדינת ישראל? מלכת המזרח התיכון? מעצמת צבא, חלל, ריגול וגרעין?

יש שלב, ויש נקודה, שמעשה של טיפשות הוא כה טיפשי, עד שאין להגדירו כמעשה של טיפשות, אלא כמעשה של טירוף.

איראן לא טיפשה. איראן מטורפת.

לתקוף את ישראל? ועוד בצורה שהם עשו זאת?

ועל מה ולמה? כי הם אילצו אותנו להרוג להם איזשהו גנרל כאקט של התגוננות לאחר שהם שלחו אותו לסוריה כדי לזמום ולפעול כנגדנו?

האם יש להם שמץ של מושג מה הם עשו?

האם הם מבינים מה הולך לקרות להם וכמה אנשים הולכים למות להם עכשיו?

1713374464485.png
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
גם ישראל
אל תפחד הלילה זה סוף הפרויקט הגרעיני שלהם
קלטת את התגובה הרפה להפליא של ישראל? אני לא יודע ממה אני יותר בשוק. גודל המתקפה האיראנית או גודל התגובה הישראלית. מה זאת התגובה הרפה הזאת? עשינו מעצמנו צחוק. עשינו מעצמנו בדיחה. מה זה היה הדבר הזה? לאיזה רגע שם חשבתי לעצמי שאולי אנחנו עובדים עליהם כדי שהם יורידו את המגננות שלהם ועוד רגע מגיעה התגובה האמיתית והמתאימה, והנה עוברות השעות, הימים, והנה עוד רגע עבר שבוע, וכלום. זאת אשכרה הייתה התגובה האמיתית. ואני לתומי חושב שישראל זה מישהו ומשהו ואוי ואבוי למי שיתעסק איתנו |פנים|

או שכאילו, אני לא יודע, אולי זה חלק מסוים מהאנשים בממשלה בימים אלו.

הקטע הכי גרוע, זה שפורסם בכלי התקשורת שהייתה מתוכננת ואמורה להיות, כצפוי וכהגיוני כאשר מותקפת מדינה כמו ישראל, ובדיוק כפי מה שחזיתי, תגובה מאוד משמעותית עם הרבה הרוגים באיראן, אך למרבה הפליאה, שלי, שלך, ושל עוד הרבה, בסוף החליטו שלא בגלל "לחצים מדיניים" מארצות הברית ומדינות נוספות, כאילו שיש להן זכות להגיד משהו בנושא. כאילו שאלו הם אלו שהותקפו במאות טילים וכטב"מים ולא אנחנו. ובגלל ש"לא רצו מלחמה עם איראן". אז מה אם הייתה מלחמה עם איראן? אז מה? אתה רוצה לדעת אז מה? אז אני אגיד לך אז מה! אז סוף-סוף היינו מצילים את המזרח התיכון ואת העולם כולו מהגרעין האיראני, משמידים את תוכנית הגרעין האיראנית, ומפילים את משטר האייתולות, כפי מה שהיה צריך לעשות בזמנו נשיא ארצות הברית ג'ימי קרטר, שהיה חלש ורפה, ולכן לא פלא שהיה נשיא של כהונה אחת. אבל לא. לא עשינו להם כמעט וכלום. כי נכנענו ללחצים מדיניים. וכי שקשקו לנו הביצים ממלחמה עם איראן, כאילו יש להם איזשהו סיכוי נגדנו.

אני לא מאמין שזאת הייתה התגובה ושבזה נגמר העניין. איזה מסר שלחנו לאויבנו? כמה עולב. כמה חולשה. פשוט להקיא.

face-vomiting-emoji-1796x2048-40qrdyot.png
 
למעלה