תעשה חיפוש בפורום. אני כתבתי מספר פעמים היכן ערך צבור תקףאיפה כיום עובד ערך צבור?
אוקי, גליל וחיפהתעשה חיפוש בפורום. אני כתבתי מספר פעמים היכן ערך צבור תקף
אם יש לך שאלה על אזור ואו מפעיל ספציפי, תשאל ואשיב לך.
ערך צבור תקף בנתיב אקספרס, סופרבוס והחברות הנצרתיות בכלאוקי, גליל וחיפה
אני מבין שיש עכשיו ערך צבור במטרופולין חיפה. ואני יודע מניסיון שיש ערך צבור למשל כשאני נוסע בקו 265 של נתיב אקספרס בין כרמיאל וחיפה. מה זה אומר לגבי נסיעות של אגד או מפעילות אחרות בין כרמיאל וחיפה?
מה עוד ידוע על ענייןה טבעת החיצונית הזאת?ערך צבור תקף בנתיב אקספרס, סופרבוס והחברות הנצרתיות בכל
אזור הצפון.
באגד הוא תקף רק בתחומי מטרופולין חיפה.
http://www.metrobus.gov.il/web/guest/tariff-regions
נכון להיום כרמיאל מחוץ לתחום המוגדר של המטרופולין ולכן לא ניתן להשתמש בערך צבור לנסיעות בקווי אגד בין כרמיאל לחיפה.
ברפורמה שמתוכננת ליישום בשנת 2016, כרמיאל אמורה להיכלל בתחומי המטרופולין (בטבעת השלישית שלו).
לא קשור ישירות לשאלתך, אבל גם במטרונית ערך צבור תקף.
בכרמלית - לא, כי משרד התחבורה לא מכיר נכון להיום בחברה העירונית שמפעילה את הכרמלית כמפעילת תחבורה ציבורית.
אילו חלקים בגליל המערבי?מה עוד ידוע על ענייןה טבעת החיצונית הזאת?
האם זה קשור לחלוקה שלה גליל המערבי לשלושה חלקים? היתה איזו כתבה שלא הבנתי אם זה קשור לזה.
זה מה שחשבתי בהתחלה אבל בכתבה לא הוסבר על מה מדובר בכלל.אילו חלקים בגליל המערבי?
הטבעת הראשונה תכלול את כל מה שנכלל בה היום וגם את הקריות.
הטבעת השניה תכלול את עתלית, קרית טבעון, יקנעם, עכו, שפרעם, טמרה וכד'.
הטבעת השלישית תכלול את מגדל העמק, נצרת, נהריה, כרמיאל, דיר חנא וכד' ואמורה לכלול גם את אזור זכרון יעקב.
לגבי יגור, רכסים, כפר חסידים - לא ברור לי האם הם ייכללו בטבעת הראשונה או השניה.
הטבעות השניה והשלישית יחולקו לאזורים, כך שאולי אתה מתכוון לאזורים שונים בגליל המערבי.
אני מקווה שזה אומר שהנסיעות בתוך כרמיאלזה מה שחשבתי בהתחלה אבל בכתבה לא הוסבר על מה מדובר בכלל.
ומה כל זה אומר לגבי הנסיעות בתוך כרמיאל? יהיה ערך צבור?
אם יש מעברים חופשיים, הנסיעות העירוניות בכרמיאל חייבותאני מקווה שזה אומר שהנסיעות בתוך כרמיאל
יהיו כלולות באותו הסדר, כמו שנסיעות בתוך איזור השרון (הטבעת השנייה של גוש דן) כלולות בהסדר.
איך עתלית ועכו באותה טבעת??אילו חלקים בגליל המערבי?
הטבעת הראשונה תכלול את כל מה שנכלל בה היום וגם את הקריות.
הטבעת השניה תכלול את עתלית, קרית טבעון, יקנעם, עכו, שפרעם, טמרה וכד'.
הטבעת השלישית תכלול את מגדל העמק, נצרת, נהריה, כרמיאל, דיר חנא וכד' ואמורה לכלול גם את אזור זכרון יעקב.
לגבי יגור, רכסים, כפר חסידים - לא ברור לי האם הם ייכללו בטבעת הראשונה או השניה.
הטבעות השניה והשלישית יחולקו לאזורים, כך שאולי אתה מתכוון לאזורים שונים בגליל המערבי.
הן במרחק דומה מחיפה.איך עתלית ועכו באותה טבעת??
חשבתי שזה נקבע ע"י האזור הגאוגרפיהן במרחק דומה מחיפה.
אותה טבעת לא אומר אותו אזור תעריףחשבתי שזה נקבע ע"י האזור הגאוגרפי
טבעת, כשמה כן היא - טבעתית,חשבתי שזה נקבע ע"י האזור הגאוגרפי
יש הבדל בין הטבעות בלונדון לטבעות במטרופולינים בישראלטבעת, כשמה כן היא - טבעתית,
הנה דוגמה לטבעות תעריפים בעיר אחרת (לונדון). המשמעות של זה שעתלית ועכו נמצאות בטבעת 2 היא שמחיר הנסיעה מטבעת 1 אליהן זהה.
הנה חלוקה לאזורי קוד באמסטרדם.יש הבדל בין הטבעות בלונדון לטבעות במטרופולינים בישראל
הטבעות בלונדון לא מחולקות לאזורים.
בלונדון כל טבעת היא אזור תעריפי אחד.
אני מקווה שמודיעין תציל את המצב.הנה חלוקה לאזורי קוד באמסטרדם.
http://instantamsterdam.com/zones.jpg
 
שיטה דומה ראיתי גם בשוויץ, קנטון טיצ'ינו, קובץ ב pdf
 
http://www.arcobaleno.ch/fileUpload/downloads/11/2014_combi_A4.pdf
 
היתרון בשיטות כאלו הוא שהנוסע קונה כרטיס ספציפי לאזורים בהם הוא נוסע, אבל החיסרון הוא שזה מסובך כמו ספר טלפונים.
 
בשיטת הטבעות ההנחה היא שהיומם נוסע מביתו למרכז ולא יטרח להגיע לצד השני של הטבעת שלו באופן קבוע.
 
נראה שהשיטה בארץ היא חיבור מתבקש בין השתיים, תת-חלוקה של הטבעות , אבל חבל שלא הופכים את זה לשיטה ארצית אחידה כי בעתיד במקום קוד 42 וקוד 62 נשמע על "אזור 1 תל אביב" מול "אזור 1 ירושלים" או גרוע מכך- אזור 2.2 גוש דן ואזור 2.2 קריות.
 
נכון, לקנות כרטיס 1-3 במודיעין יהיה סיפור בטבעות צולבות.אני מקווה שמודיעין תציל את המצב.
היא נמצאת בשני מטרופולינים, וזה יכריח את מקבלי ההחלטות לחשוב על שיטת מספור אזורים ארצית ולא מקומית למטרופולין.
לא יכריח, פשוט ערי תפר ייכללו בשתי מערכות מטרופוליניותאני מקווה שמודיעין תציל את המצב.
היא נמצאת בשני מטרופולינים, וזה יכריח את מקבלי ההחלטות לחשוב על שיטת מספור אזורים ארצית ולא מקומית למטרופולין.
נכון, אבל זה מצריך מערכת מספור אחידה.לא יכריח, פשוט ערי תפר ייכללו בשתי מערכות מטרופוליניות
במודיעין כנראה יהיו תקפים גם קודים של גוש דן וגם קודים של מטרופולין ירושלים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.