כנראה שאנחנו לא מדברים על אותו וידאו
ידידי אתה מעלה מסקנה שגויה ואז סותר אותה
1-הוידאו מציג כלי המאפשר לבצע בדיקה ראשונית בקלות של כל אזור השקעה בארה"ב.
2- הסיבה העיקרית בגינה טרחתי להכין את הוידאו הזה הירא כי לצערי ראינו כאן בפורום משקיעים המספרים שרכשו נכסים באזורי פשיעה קשים כהשקעות שהוצגו באוזרים מצוינים. ניתן לצמצם מאוד טעות כזו בקלות באמצעות מספר צעדים פשוטים המוסברים בוידאו.
3- דגמתי 3 אזורים כדי להראות כיצד ניתן להשתמש בכלי
4- ההגיון בדגימת האזורים הוא שמדובר במיקומים פופולריים על ידי משקיעים ישראלים.
5- אין שום קשר ולא נאמר בשום מקום שאלו המקומות הכי מומלצים להשקעה בארה"ב.
אין לי ציטוט פומפוזי לסיום. אז נסיים עם העובדות.
יום טוב
כנראה שאנחנו לא מדברים על אותו וידאו
הכלי שעליו אתה מדבר בוידאו שאני ראיתי הוא אכן כלי שיעבוד כמעט בכל אזור בארה"ב,
אבל בהתחשב בקהל שאליו אתה מכוון - המילים שאתה אומר והדוגמאות שאתה נותן צובעים את הכל בצבע שעליו אני מדבר בהודעתי הקודמת.
אין לי את הזמן הנדרש כדי לתמלל את כל מה שנאמר בוידאו שאני צפיתי בו, אבל שמעתי שם על הפתיחה את המשפט "איך לבחור בין אזור ג'קסונוויל פלורידה, צפון מזרח אוהיו או אטלנטה ג'ורג'יה" (עם המילה "לדוגמא" שנאמרה פעם אחת קצת לפני זה),
בדקה 1:55 של הוידאו אני שומע ש"לא צריך להמציא את הגלגל", ושצריך ללכת עם חברות קיימות ולהסתכל רק במה שיש להן להציע,
או אם לתמלל מה שנאמר בדקה 2:08 : "אנחנו לא בודקים את כל האפשרויות שיש בארצות הברית.... אנחנו נצמדים לאנשים שכבר עושים בדקים מתוך העשייה הקיימת וההצעות הקיימות מה נראה הכי טוב".
אתה מתייחס למיקודים ספציפיים של "אזורי המעכרים הישראלים", לוקח את הדוגמאות שלך מאתרי מכירות שבהן המודעות הן עם כיתובים בעברית -
לכן - לפי איך שאני רואה את הדברים, מה שכתבת בסעיף 1 בהודעתך הוא לא מה שאתה משדר בוידאו שלך. לפחות לא בצורה ברורה.
להפך - רוח הדברים שמשודרת שם היא שאתה לא מכוון את השומע שלך לבדוק "כל אזור השקעה בארצות הברית" אלא אחד מתוך שלושה אזורים ספציפיים,
ובנוסף - אתה ממליץ לשומע ללכת עם "חברות קיימות" - כאלו שעושות את המאמץ להגיע למשקיע הישראלי על ידי כנסי שיווק בישראל או על ידי פירסום בישראל.