אין לי סבלנות לזה!!

זיסר

New member
אין לי סבלנות לזה!!

ראיתי בהודעות קודמות, שדיברתם על יהדות רציונלית, אם יש ההפך ממנה היום, דברי שקר ולעז הוצאו כנגד ציבור החרדים, וזה דברי שקר נגדם לומר שאינם חושבים, הם התחנכו כך, מה שאתה לא !!!. לכן אל תוציא לעז. הלוואי וכולנו היינו מנותקים מן העולם המערבי הזה כדי לעבוד את ה'.!!!!
 

Igra Rama

New member
"הלואי והיינו כולנו..."

איש טיפש אתה נושם אויר בזכות העולם המערבי. אתה עבד להזיה.
 
התכוונת בוודאי לחילונים.

נכון! החילונים עוברים שטיפת מח איומה:תיאוריות שאין להן אישוש אמפרי של ממש נחשבות לאמת מדעית מוחלטת. לנו, בניגוד לכם, יש מסורת רציפה על נכונות התורה. לכם אין כל אישור תצפיתי לתאוריות שלכם. זה הכל אקסטראפולציות. רוב החילונים לא יודעים שיש לדתיים ראיות לנכונות התורה, הם בטוחים שכל הדתיים פנאטים מטומטמים ללא תקנה.
 

Igra Rama

New member
שטויות

האבולוציה היא עובדה נצפית. המפץ הגדול מאומת ע"י תצפיות. אילו ראיות לנכונות התורה יש לך ? גלה את אוזני. הצג אותן כאן למען יראו קבל עם ועדה איך הן מופרכות. או היעלם.
 

ינקידוד

New member
ואם צריך הוכחה ..

הרי אין לך מושג ירוק על העולם סביבך, בכול לימודי בביתי ספר מעולם לא למדתי על תאורית המפץ הגדול או האבולוציה, יהדות למדנו בל סוף . גם אם תוריד את הכיפה לא תהיה מחובר לעולם סביבך, לצורך הענייין אתה זקוק לעזררררהההה. את ההוכחות תשאיר בידי המדענים, בזאת מומחיותם, הרבנים בימינו מסתפקים בהפצת תעמולה זולה.
 
נא לא לערבב בין התחומים...

יש מקום לשינויים ולשיפורים בחינוך החרדי. בזה אני מסכים איתך. למרות זאת, מספר החרדים (הבוגרים), היודעים את עיקרי הטיעונים של החילוניים, גדול בהרבה ממספר החילוניים היודעים חצי-דבר על טיעוני היהדות. ומה תאמר על דתיים שאינם חרדים, המעורים היטב בעולם הזה? אל תמיר את אמונתך בחכמי ישראל, באמונה בחכמי האבולוציה, גיאולוגיה, אסטרו-פיזיקה ודומיהם. האחרונים אינם מביאים (כמעט) אשוש אמפרי לדבריהם. לנו יש תורה ונבואותיה התקיימו. יתכן ואפשר לחלוק על המשמעות של הדברים, אך לא ניתן לחלוק על התקיימות נבואותיה. לא ידוע לי על תעמולה זולה, מוכן לשמוע.
 

Igra Rama

New member
שטויות

אין לכם טיעון היכול לעמוד בפני ריסוק שלי ושל ידידי פה. אתה רוצה אישוש לאבולוציה ? הנה בבקשה. אתה רוצה אישוש למפץ הגדול ? בבקשה. שים לב ל: Theoretical predictions about the amounts and types of elements formed during the big bang have been made and seem to agree with observation. Furthermore, the cosmic microwave background (CMB), a theoretical prediction about photons left over from the big bang, was discovered in the 1960's and mapped out by a team at Berkeley in the early 1990's. נמאס להתווכח עם נבערים.
 

ינקידוד

New member
מה יש לערבב?

המדע מימלא אינו דת, ומספר החרדים הבוגרים שעשו 2 יחידות בגרות בפיזיקה או בילויגיה שואף לאפס, אז אזה כלים יש בידהם להתמודד עם "טיעוני החילונים" ובאמת מה נגיד על דתיים אחרים שמעורים בעולם הזה? באזה תחום? אדריכלות? מוסיקה? אומנות קולנוע? זאת ההויה התרבותית כמה מהם באמת מעורים בה?
 
למעלה