אין לי מושג מי יזכה בראמבל השנה וזה עושה אותי שמח!

אין לי מושג מי יזכה בראמבל השנה וזה עושה אותי שמח!

אני חייב להודות שאני מתרגש מהראמבל! אין לי מושג מי יזכה והשנה יש יחסית הרבה מועמדים אמינים לזכייה, מה שלא היה הרבה זמן.

מצד שני, אני זוכר שהרגשתי ככה גם לפני 2015 ובסוף קיבלנו הדחה סתמית של דניאל בריאן, ביג שואו וקיין שולטים ביד רמה וזכיה של רומן ריינס. אז אולי לא שווה לי לפתח ציפיות יותר מדי.

בפוסט הבא אני אכתוב את מי יכול לזכות לדעתי מכל בראנד, כולל הפתעות. אז יאללה, בואו נתחיל!

RAW:
המפסיד של קרב האליפות – לא משנה אם ריינס או אוונס יהיו אלופים, אני מאמין שהמפסיד בקרב ייכנס לראמבל ויש לו סיכוי גדול גם לזכות. זה ייתן לריינס הזדמנות לקבל קרב חוזר אם יפסיד או לאוונס עוד קרב חוזר על התואר. שניהם מועמדים בעלי פוטנציאל זכיה.

כריס ג'ריקו – הידעתם שג'ריקו לא זכה אף פעם בראמבל? הידעתם גם שכריס ג'ריקו לא זכה מעולם באליפות ארה"ב עד לפני כמה שבועות? אם אוונס יישאר אלוף, אני רואה אופציה שבה ג'ריקו זוכה וככה מתחיל הפיוד בין שני החברים הכי טובים. חוץ מזה, אחרי שנת 2016 שהייתה שנה מעולה לג'ריקו, אני בהחלט יכול לראות אותו זוכה בראמבל.

בראון סטרומן – המפלצת של RAW בעלת סיכוי גבוה לזכיה. בונים אותו טוב והוא לא חייב ללכת למיין איבנט ברסלמניה למרות הזכייה בראמבל. הוא יכול לשים את המיין איבנט על הכף בפאסטליין במרץ, לפני רסלמניה ולהפסיד. זכיה שלו בראמבל תהיה מבחן של הWWE לראות איך הקהל יגיב אליו.

ברוק לסנר – אין ממה טעם להרחיב. הוא יכול לצאת למסע הדחות מטורף כדרך לנקום בגולדברג.

גולדברג – אחרי הניצחון המשכנע מאוד שלו על לסנר, בהחלט הגיוני שהוא ינצח בראמבל. לא הזוכה שהייתי רוצה לראות, אבל בהחלט אמין מספיק לזכות.

סת רולינס – תמיד יש סיכוי שהוא ייזכה. אולי זאת תהיה הדרך שלו להחזיר את טריפל אייץ' לחיים ולתפוס את תשומת ליבו של האנטר. סיכוי נמוך אמנם, אבל בהחלט יכול לראות אותו זוכה עם בנייה נכונה וסיפור נכון בתוך הראמבל. אם ריינס יהיה האלוף, אפשר גם לספר פה יופי של סיפור בין שני חברי השילד לשעבר.

סמי זיין – סיכוי נמוך, אבל פאק איט. אם אוונס יישאר אלוף, זיין נגד אוונס במיין איבנט של רסלמניה נשמע לי להיט. הוא גם יכול להשאר בסוף רק עם סטרומן ולהדיח אותו כדי לזכות ואז בכלל סוגרים פה עוד פינה.

פין באלור – נכון, הוא פצוע ורוב הסיכויים שלא יהיה כשיר לחזור לגמרי לזירה. אבל... הוא יכול להכנס מספר 30 בהפתעה, לא לעשות יותר מדי ופשוט להדיח את מי שיישאר אחרון. ככה הוא יכול פשוט להופיע מדי פעם עד לרסלמניה, להחלים לגמרי בלי להלחם ואז לקבל קרב על התואר שמעולם לא איבד.

טריפל אייץ' – הוא חוזר לקרב, עולה לרולינס בזכייה ועל הדרך מנצח כדי ללכת למיין איבנט של רסלמניה נגד רומן ריינס, בנקמה על שנה שעברה. לא אומר שזה יקרה, אבל בהחלט הייתי קונה סיפור שכזה.

סמאקדאון לייב:
המפסיד של קרב האליפות – גם כאן אני רואה מצב שבו סינה או סטיילס נכנסים לראמבל, זוכים והולכים ככה למיין איבנט של רסלמניה. מרגיש לי יותר נכון שסטיילס ינצח, סינה ישתולל שהוא לא השווה את השיא של פלייר, יתחנן להכנס לראמבל ואז ייכנס ויזכה. או לחילופין, לא יתנו לא להכנס ואז הוא יבצע חצי היל טרן ויתקוף מתמודד אחר ויתפוס את מקומו בראמבל עד לזכיה. אפשר לחלום, לא?

אנדרטייקר – לא אכפת לי שהוא הודיע בRAW על הכניסה שלו, מבחינתי הוא שייך לסמאקדאון לייב. שייכנס 30, ידיח איזה 2,3 ויילך למיין איבנט של רסלמניה בקרב תואר נגד קריירה. אין לי בעיה אם הוא יתמודד נגד סטיילס או סינה, שניהם מתאימים לסיים את הקריירה של טייקר מבחינתי.

דין אמברוז – הוא היה אלוף עולם ואולי הוא בכלל יחליט ללכת על התואר האוניברסלי אם רומן יחזיק בו. הוא בהחלט מתמודד אמין ובעיקר אחרי הופעת הפיינל 2 שלו שנה שעברה מול טריפס.

מיז – יודעים מה? בא לי שמיז יזכה. זה יכול להיות ראמבל החלומות של מיז. אני בכלל מת שהוא ייכנס לצלילי השיר של דניאל בריאן, עם תנועת אצבעות הYES והכל. ככה מיז יזכה וימשיך את הפיוד מול בריאן, כשהוא מאיים ללכת על האליפות האוניברסלית ולעזוב את סמאקדאון, ככה שהזוכה של הראמבל יהיה שייך לRAW. יודעים מה? הזוכה בוחר על איזה תואר ללכת ברסלמניה ואין לי שום בעיה עם מיז ייבחר ללכת דווקא על הביניבשתי מרוב האובססיה שלו עם התואר.

בארון קורבין – המפלצת של סמאקדאון לייב, אותו הסיפור כמו עם סטרומן. הוא יכול להפסיד את ההזדמנות שלו למיין איבנט באלמיניישן צ'יימבר או באיזה פרק של סמאקדאון וזה יהיה ניסוי כלים של הwwe, לראות איך הקהל מקבל אותו. הייתי קונה זכייה של קורבין.

בריי ווייאט – עם כל המתחים שיש עכשיו במשפחה, זה יהיה זמן טוב לזכייה של בריי שיכולה לאחד מחדש את המשפחה. אני כבר מדמיין את סצנת הסיום של הראמבל: בריי ורנדי נשארים לבד בזירה, רנדי מדיח את עצמו כדי לתת לבריי את הזכייה. פאק, עשיתי לעצמי חשק לראות את זה!

רנדי אורטון – אם כבר, אני מת לראות קרב של רנדי נגד איי ג'יי סטיילס. הגיע הזמן שלהם להפגש ואם זה דורש זכיה של רנדי בראמבל וניצחון של סטיילס על סינה, אז שיהיה. השניים יכולים לגנוב את ההצגה ברסלמניה בקרב של 7 כוכבים, שיגנוב את התהילה מאומגה ואוקאדה.

דולף זיגלר – כן, זה הזוי. אבל אחרי כל ההפסדים שלו, ההיל טרן שלו מסמל התחלה של דולף חדש. זכיה בראמבל יכולה לתת עוד נפח ועומק לדמות החדשה וגם הוא כמו סטרומן וקורבין לא באמת חייב ללכת עד למיין איבנט של רסלמניה. הוא יכול איכשהו להפסיד את זה, אבל עם היחס החדש שהוא מפגין הוא בכלל מתמודד אמין.

זוכה מפתיע:
סמואה ג'ו – אין לו שום קרב בטייקאובר. יש מספיק שמועות שהוא בדרכו לרוסטר הראשי. איזה דרך מרשימה יותר לערוך את הבכורה ברוסטר הראשי מאשר זכיה ברויאל ראמבל? יש לו היסטוריה עם סטיילס ועם סינה, הוא יהיה מתמודד מעולה נגד אוונס וגם קרב שלו נגד ריינס יהיה מעולה.

שינסקה נאקאמורה – כמו ג'ו, גם נאקאמורה יכול לערוך אחלה הופעת בכורה עם זכייה בראמבל. זה אומר שהוא יצטרך להפסיד את תואר הNXT, אבל אין לי בעיה עם זה שבובי רוד יהיה האלוף שם. סיכוי קטן שזה יקרה, אבל וואלה – אני הייתי קונה את זה.

קורט אנגל – בדרך כלל מתחילים להכריז על הכניסות להיכל התהילה אחרי הראמבל. השנה החליטו לחשוף את אנגל לפני הראמבל. צירוף מקרים? לא נראה לי שאנגל כשיר רפואית לקרב ראמבל ארוך, אבל מצידי שייכנס במספר 28 או 29 ויתחיל להעיף שם אנשים. אנגל נגד סטיילס/סינה/אוונס/ריינס ברסלמניה יכול להיות קרב השנה ומצידי שאחרי הקרב הזה אנגל יפרוש לתמיד. הפופ שהוא יקבל אם יופיע בראמבל ואחרי זה אם יזכה הולך להיות מחריש אוזניים.

סה"כ: 9 מתאבקים פוטנציאלים מRAW, עוד 8 מסמאקדאון ועוד 3 מפתיעים. סה"כ 20 מתאבקים פוטנציאלים מתוך 30 שיהיו. זה גורם לי להיות במתח ולרצות כבר לראות את הראמבל!

מה דעתכם? מי נראה לכם שיזכה? מי יהיה הזוכה המפתיע שלכם?

 

pufpuf

New member
אין לי מושג מי ינצח בראמבל השנה

אבל גם לא ממש אכפת לי, אז זה עושה אותי עצוב

&nbsp
עבר גם הרבה זמן מאז שבאמת היה קרב ראמבל מוצלח.
 

kendog keds

New member
מרגיש גם כמוך וגם כמו שלומי

יש הרבה סטאר פאוור ואין מועמד ברור כמו ב-5 שנים האחרונות (לפחות. לא זוכר אם דל ריו היה מועמד ודאי בזמנו)
&nbsp
מצד שני באמת הראמבלים האחרונים הרגישו כמו פלופ.
אם זה היה תלוי בי, עם ניו דיי, שילד, כל הביגמנים... לראמבל הזה קל מאוד לעשות בוקינג בלתי נשכח
 
למעלה