איך ממשיכים מכאן?

alongrin

New member
ג'ף בזוס לעולם לא יהיה פנסיונר

אלא אם כן הוא יעשה איזה מהלך שגוי שיגרום להדחתו מהנהלת אמזון.
הוא תמיד יזום, יפרוץ לתחומים חדשים ורק יגדיל את ההכנסות שלו מתחומים אחרים.
&nbsp
אמזון התחילה בתור חנות ספרים מכוונת.
היום היא חנות מכוונת באינטרנט, פלשה לתחום של טלוויזיה באינטרנט, תחבורה, שירותי ענן, הובלה, מציאות מדומה/רבודה והיד עוד נטויה.
&nbsp
את מה שבזוס שילם לגרושתו הוא יחזיר לעצמו בריבית דריבית.
 
גם בעלה לא פנסיונר. הוא לא צריך לפרוש מהעבודה

כדי שהיא תתייחס אליו כפנסיונר. מספיק שהוא יעשה משהו בזוי כמו לקחת הפסקת צהריים ארוכה (מצד שני, עכשיו אנחנו יודעים מה הוא באמת עשה בהפסקות הצהריים האלה...).
 


 

dayoogla

New member
לא יודע, אולי הם יכולים להגיע לפשרה

ואולי לא.

ואני אומר את זה מניסיון אישי. גם אצלנו היה פעם ויכוח כזה. אחרי שנרגענו קצת הבנו שלי הפריע בעיקר מה פתאום שהיא תתערב לי בקריירה אחרי כל מה שעשיתי והקרבתי למען המשפחה ולה הפריע בעיקר שקיבלתי החלטות עם השלכות עליה, בלי להתיעץ איתה. כלומר הויכוח היה בעיקר על ההתנהלות ולא התוכן. כל אחד היה משוכנע לחלוטין שהוא צודק ונעשה לו עוול. אבל כששמנו קצת את האגו בצד ונרגענו הבנו שיש מקום לפתרון. זה מה שהיה אצלנו. לא יודע מה יעבוד אצלם אם בכלל, אבל לא כדאי לפסול על הסף. ולדעתי פותחת השרשור כן מחפשת פתרון אחרת הייתה מזמן מפרקת את החבילה. מה שכן מדאיג אצלם זה מה שמריוס כל הזמן כותב לה, שהיא לועגת לו ומזלזלת בו. זה כבר ממש לא מבשר טובות.
 

dayoogla

New member
להערכתי אתם תיפרדו ורק אפרט למה כדאי מוקדם ולא מאוחר

ככל שעובר הזמן, את צוברת יותר נכסים שהם ברי חלוקה. כך שככל שתיפרדו יותר מהר, הגירושין יהיו יותר "זולים" מבחינתך וגם ישאר לך יותר זמן לצבור נכסים שהם רק שלך ושלא תצטרכי להתחלק בהם.

לפעמים החיים מביאים אותנו למצבים שבהם צריך לבחור את הרע במיעוטו וזה אחד המצבים האלה. את צריכה לנקוט כרגע בגישה של הקטנת נזקים.
 

elvinnox

New member
היא בכל מקרה תפסיד

בדיוק כמו רוב הגירושים של גברים
&nbsp
במקרה זה התהפכו היוצרות,
היא כנראה תפסיד חצי דירה, עוד כמה מאות אלפים וגם תשלם לו מזונות במשמורת משותפת
&nbsp
הגירושים האלה לא יהיו זולים לה, ברור למה היא לא רוצה להתגרש
אם היה כפתור שהיה מנתק אותה ממזמן בלי נזק כלכלי, היא כבר מזמן הייתה לוחצת עליו
&nbsp
 
כבר ערכתי בדיקה משפטית

היות והילדים מעל גיל 6, אזי אין כנראה סוגייה של מזונות. הרכוש אכן יתחלק חצי-חצי. ויש מה לחלק. יש לזכור שהיו תקופות בהן הרווחתי פחות ממנו, כך שאם נתגרש בזמן הקרוב, המשאבים שהבאנו לתוך הזוגיות הזאת, התרומה של כל אחד מאיתנו כמעט שווה.
 

elvinnox

New member
יש סוגיה של מזונות

ואת תשלמי לו כי את מרוויחה יותר (אם זמני השהיה זהים)
&nbsp
ואני מניח שתרצי זמני שהיה שווים כי אז הנטל של טיפול בילדים עוד יותר יגדל עליך
 

שילה1

New member
מזונות משלמים עד גיל 18 ובזמן צבא-שליש

את מבלבלת בין שני מושגים:מזונות ילדים וחזקת הגיל הרך. במזונות הוא יחוייב,יתכן שמינימליים(בערך 1330 שקל לילד ללא כפולות ומדור). מציעה לך.לקבל הסבר של עו"ד,שמתמחה בדימי משפחה. ולא.אינך יכולה לוותר על מזומות בשם הילדים.
 

elvinnox

New member
הפסיקה השתנתה והרבה יותר שוויונית

היא מרוויחה יותר, אם זמני החלוקה שווים (כלומר משמורת משותפת) היא תשלם לו מזונות
&nbsp
אלו מקרים מועטים ונדירים כי לרוב הגבר מרוויח יותר וגם אם האשה מרוויחה קצת יותר זה לא בהרבה או פי 3 כמו בדוגמא הנ"ל.
&nbsp
 

YoniS007

New member
מדוייק


בע"מ 919/15 מיולי 2017 קובע שבגילאי 6 עד 15 גם האם תשתתף במזונות לפי יחס ההכנסות ויחס זמני השהות.

ובמאמר מוסגר, גם חזקת הגיל הרך שעליה היא כותבת זה מושג שהולך ונעלם. ועדת שניט (הוועדה הציבורית לבחינת ההיבטים המשפטיים של האחריות ההורית בגירושין) המליצה לבטל את חזקת הגיל הרך ושהמשמורת תקבע בהתאם לטובת הילד כך שכל אחד מההורים יוכל למלא תפקיד שווה בגידול הילד. אמנם החקיקה שאמורה לעגן את מסקנות הועדה בחוק תקוע אבל בתי המשפט לענייני משפחה אימצו באופן די נרחב את מסקנות הועדה גם בלי חוק.
 

שילה1

New member
כתבתי בכללי ,בלי להתיחס לזמני שהיה

ולהכנסות.אגב-גם כושר השתכרות,יכול לבוא בחשבון.
 

dayoogla

New member
דווקא כתבת מאד ספציפי

אבל כבר תיקנו אותך ואין לי מה להוסיף.
 

skickers

New member
תתפלאי, דברים השתנו בשנתיים האחרונות

יש סיכוי שהיא אפילו תצטרך לשלם לו מזונות כי היא מרוויחה יותר.
 
מה שכתבת לא נכון מבחינה משפטית

קיבלתי יעוץ משפטי מאחד מעורכי הדין המוערכים בתחום הגירושין. ציינתי זאת גם בהודעתי הקודמת, חבל שלא טרחת לקרוא לפני שהמלצת לי לקבל ייעוץ משפטי. ולהלן עיקרי חוות דעתו.

עד גיל 6 האב חייב במזונות ילדים בכל מקרה. בגילאי 6-15 ההורים מתחלקים במזונות לפי יחס ההכנסות ויחס זמני השהות. היות וילדינו נמצאים בקבוצת הגיל הזאת, קיימת אפשרות תיאורטית שאצטרך לשלם מזונות לאב אבל הסיכוי שבית המשפט יפסוק כך נמוך מאד להערכתו ובבית הדין הרבני בפועל הסיכוי לא קיים. זאת ועוד, היות ואינני מאמינה שבעלי יהיה מעוניין בזמני שהות ארוכים אצלו ורוב הסיכויים שהילדים ישהו בעיקר אצלי, אז כפי שכתבתי בראשית דבריי, אין סוגייה של מזונות.

נכון שזה פורום לא מחייב שבו כל אחד יכול לכתוב מה שעולה בדעתו אבל בעניינים משפטיים, רפואיים וכדומה, אני מצפה מאנשים לגלות אחריות ולא לכתוב מידע מוטעה כאילו מדובר בעובדות. בדרך כלל אינני מתייחסת לתגובות קנטרניות שהופנו כלפיי וגם לא להסקת מסקנות שאין להן כל אחיזה במציאות או הדברים שלי, אבל כאן הרגשתי צורך להעמיד דברים על דיוקם.
 

elvinnox

New member
אם הילדים ישהו אצלך

אז רוב הסיכויים שהוא לא ישלם לך מזונות, אלא רק מחציות למשל
&nbsp
בכל מקרה, הוא יצא מורווח כלכלית מהגירושים, זה דיי ברור
&nbsp
אני מנסה להבין מה קרה כל השנים? איך הגעתם למצב הזה? לא אמרת לו שמפריע לך שהוא לא עובד ומתאמץ כמוך? הסקס והאינטימיות לא היו חסרים גם לך? איך יכולת לחיות ככה כל כך הרבה זמן?
&nbsp
אני לא מבין גברים שנמצאים בזוגיות כזאת, החיים קצרים ואין שום סיבה לוותר על האושר שלך בעד שום מחיר.
&nbsp
 
הוא מודע לזה

העליתי בפניו מספר רב של פעמים את הבעיה מנקודת המבט שלי, לפעמים במרומז ולפעמים באופן הכי ישיר שאפשר. הוא רוצה טיפול זוגי.

לשאלתך השנייה, יש הרבה ספרות על מיניות האשה. לא רוצה להיכנס כרגע לפסיכולוגיה חובבנית. המצב כרגע שאינני נמשכת אליו ויחסי המין לא מאד חסרים לי. אצלי המנגנון עובד כך שאני צריכה להימשך מאד למישהו כדי לרצות ובאמת ליהנות איתו במיטה.
 
נראה שפספסת את הפסיקה הכי חשובה של העליון בנושא משפחה

לפחות מאז בג"ץ בבלי נגד בית הדין הרבני הגדול.
 
למעלה