איך לא הרגתי היום (עדיין) אף אחד.

כתבתי שהבעיות עם החניונים הן צרה צרורה (גם בבנימינה!)

שלא לדבר על כך שממקמים תחנות רכבת פריפיראליות בחורים לא נגישים.
אז איך מגיעים לתחנת הרכבת של מגדל העמק (למשל)-חדשה- מהשנתון האחרון, אמורה הייתה להיות חשיבה תכנונית?---אבל היא בשדות של כפר ברוך. משהו בלתי נגיש אלא אם יש לך מכונית, ואז צריך חניה.
או תחנת הרכבת החדשה של כרמיאל---שהיא בכלל לא בכרמיאל אלא אי שם...
שלא לדבר על כך שהרכבת עצמה לא מתחברת לעכו אלא לקרית מוצקין וחיפה (במקום שתגיע לעכו- ופה חוששת שהשיקול גם היה לאומני).

כך שצריך מכונית כדי להגיע לרכבת ולהשאיר את המכונית שם בחניה כל היום.
מכאן כל משפחה צריכה 2 מכוניות או נהג תורן שיסיע ויחזיר כל הזמן.
מכאן שצריך חניונים גדולים ליד תחנות הרכבת.
אופ'ס על זה לא חשבו.
חלם -זה כאן.
 
גם אצלנו תחנת הרכבת היא ממש בכניסה לעיר

רחוקה ממרכז העיר ורחוקה מאוד מהשכונות שמסביב.
אז מה עושים? גם אם אני רוצה לנסוע ברכבת לתל-אביב או לצפון הרחוק, אני חייבת לקחת מונית עד לרכבת שזה סכום של 35 ש"ח. ובחזרה אני חייבת שמישהו יסיע אותי חזרה מהרכבת עד לביתי כי אין תחבורה ציבורית מתחנת הרכבת לביתי. החניון שליד הרכבת מלא עד אפס מקום ואין שום סיכוי למצוא שם חניה כדי להשאיר את הרכב ולעלות לרכבת. בנוסף, ליד תחנת הרכבת בנו מרכז ענק של בנייני משרדים, בתי קפה ובתי מסחר ואז מי שמגיע לבלות שם, אין שום סיכוי שבעולם למצוא חניה. גם תחנת רכבת וגם מרכז מסחרי, יותר מדי מכוניות. אין מקום לכולן.
 

prizman

New member
באשדוד זה אותו דבר.

בנו תחנת רכבת מחוץ למתחם העירוני שצריך רכב כדי להגיע לשם
אבל החניון הוא פיצי ולא מספיק לכלי הרכב.
 

אבי בן 1231

Well-known member
גם באשקלון תחנת הרכבת היא מחוץ לאשקלון כמעט.

גרתי בספרד, בעירי היתה רכבת פרברים שעברה בתוך הערים במקביל לכבישים עם הצטלבויות עם הכבישים.
לא רק זאת זו היתה מערכת של מסילות עם מפגשים של קוים שונים, ממש תענוג היה להשתמש בה.
 
זו היתה הבדיחה המרה על תחנת הרכבת בדימונה

הנסיעה ברכבת היתה מסובסדת ועלתה בקו דימונה-באר שבע 5 שקלים.
הנסיעה באוטובוס ממרכז דימונה לתחנה - 10 שקלים.....
 
למעלה