NS-צר לי ידידי,מי שרוצה להינות ממתנת הטבע ששמה אביונה לא-
(אביונה-זה לא אישה עניה)חשוב לה אם היא היתה במקווה,או לא???,
גם ככה קיום יחסים ללא קידושין הם איסור שהיא מצפצפת עליו, אם ימנעו ממנה טבילה,זה יעצור אותה?.
בא נבהיר את הדברים-הטבע חזק יותר מכל חוקים ואיסורים של רבנים ופוסקים,
האיסור נובע מבורותם של הפוסקים,נדמה להם שבאיסור הטבילה ימנעו את הצורך הטבעי .
בנושא טבילה בעבר-בדבריך יש חידוש,נכתב כאן שבעבר שרווקות טבלו לאחר
הנידה כל הזמן בלי קשר לאירועים.
דבר אחד צריך להיות ברור,בעיניין נידה לא צריך חוקים והלכות,הטבע האנושי עובד,
נקבה(רווקה,נשואה,גרושה,אלמנה) שתגיע למיטתו של גבר עם סימני נידה,הוא יעיף אותה לכל הרוחות,אלא אם הוא חולה מין,או היה שנה במדבר.
אז למה לעזאזל צריך את החוקים המדקדקים שכתבו רבנים גברים -לנשים?.
המוזר בהלכות היהדות הוא,שגברים כתבו חוקים בעינייני נעשים והם מפרטים מה זה מה,עד כדי גועל נפש-אי אפשר להשאיר את זה לנשים?.
לדוגמא-2 משניות-
מסכת נידה פרק ב' משנה ו'.
מסכת נידה פרק ה' משנה ח'
משניות שעוסקות בצבע דם הנידה וסימנים שילדה שהפכה לנערה ,
מדברים על צניעות?-רק מלקרוא את הדברים האלה,זה חוסר צניעות לגבר.
(אביונה-זה לא אישה עניה)חשוב לה אם היא היתה במקווה,או לא???,
גם ככה קיום יחסים ללא קידושין הם איסור שהיא מצפצפת עליו, אם ימנעו ממנה טבילה,זה יעצור אותה?.
בא נבהיר את הדברים-הטבע חזק יותר מכל חוקים ואיסורים של רבנים ופוסקים,
האיסור נובע מבורותם של הפוסקים,נדמה להם שבאיסור הטבילה ימנעו את הצורך הטבעי .
בנושא טבילה בעבר-בדבריך יש חידוש,נכתב כאן שבעבר שרווקות טבלו לאחר
הנידה כל הזמן בלי קשר לאירועים.
דבר אחד צריך להיות ברור,בעיניין נידה לא צריך חוקים והלכות,הטבע האנושי עובד,
נקבה(רווקה,נשואה,גרושה,אלמנה) שתגיע למיטתו של גבר עם סימני נידה,הוא יעיף אותה לכל הרוחות,אלא אם הוא חולה מין,או היה שנה במדבר.
אז למה לעזאזל צריך את החוקים המדקדקים שכתבו רבנים גברים -לנשים?.
המוזר בהלכות היהדות הוא,שגברים כתבו חוקים בעינייני נעשים והם מפרטים מה זה מה,עד כדי גועל נפש-אי אפשר להשאיר את זה לנשים?.
לדוגמא-2 משניות-
מסכת נידה פרק ב' משנה ו'.
מסכת נידה פרק ה' משנה ח'
משניות שעוסקות בצבע דם הנידה וסימנים שילדה שהפכה לנערה ,
מדברים על צניעות?-רק מלקרוא את הדברים האלה,זה חוסר צניעות לגבר.