מכתב תגובה של עפקו לכל בעלי הקרוזר
(קיבלתי מחבר בעל קרוזר. לא הגיע אלי מהמקור)
לכלל טייסי הקרוזר:
בהמשך למכתב שהוצאנו ב 14.8.16 להלן המסקנות וההמלצות להמשך.
לכל הלקוחות המודאגים, ברצוננו לשוב ולהדגיש: אין סכנה בטיחותית בנזק למשטח התחתון!
נזק מסוג זה קורה בתהליך ההנפה בלבד ואינו פוגע במעטפת הטיסה של המצנח.
אנחנו לוקחים ותמיד ניקח אחריות מלאה בעבור כל מוצרינו.
לכל מצנחי הקרוזר יעשה עדכון נוסף במסגרת קריאת השירות (מספר 2) כדי למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד.
כצעד בונה אמון וכדי לחזק את בטחון הטייסים,
עפקו מעניקה אחריות יצרן מקיפה לכל מצנחי הקרוזר הקיימים והעתידיים.
(האחריות למשך 3 שנים מיום הרכישה או 300 שעות, הקודם בניהם. האחריות תקפה לכל המצנחים שנקנו לפני 1.1.2017)
האחריות תהיה מקיפה ותכלול:
בדיקות שנתיות כולל כל החומרים ללא עלות!ביצוע תיקונים של כל נזק שעלול להיגרם (חופה ומייתרים) כולל נזקי שימוש שוטף ללא עלות! (פרט לעלות חומרי גלם)ביצוע תיקוני תאונות שנגרמו ע"י טעות אנוש ואינם בדר"כ באחריות אף יצרן, ללא עלות! (פרט לעלות חומרי גלם)
בנוסף, בתום תקופת האחריות תינתן אפשרות לטרייד-אין של המצנח למצנח ממ"ג חדש במחיר בהנחה של 50% ממחיר המצנח!
(האופציה לטרייד-אין, קיימת עד ל 3.5 שנים מיום הרכישה של המצנח הקרוזר שבראשותכם)
בנוסף, למצנח שברשותכם היום, תינתן אחריות למשך 5 שנים על קרעים במשטח התחתון וזאת על מנת לגבות את קריאות השירות שנעשו.
נקיטת צעדים להמשך:
אנחנו יוצאים בקריאת שירות 2, לכל מצנחי הקרוזר כדי לבצע עדכון נוסף במטרה למנוע הישנות מקרים דומים.
אנחנו קוראים לכל בעלי הקרוזר לתאם מסירת המצנחים לסוכנים לביצוע השירות הנדרש.
סיכום:
אנו מודים לכל הטייסים הרבים שנותנים בנו אמון על הסבלנות וההבנה בזמן שאנו עושים הכל בכדי לשמור על ביטחונכם ומתנצלים על אי הנוחות והטרטור.
בברכת שמיים כחולים,
יונתן קוהן
צוות עפקו