איזה מעודד זה לחשוב ש99%

נ ו ם

New member
אבל מגיע לברנס....

... לא רק שיש לו רישיון, גם יש לו אוטו, והוא טורח להזכיר לנו את זה בכל הזדמנות. המעלה יוספים האלה..
 

neriaku

New member
טוב נו, בי"ב היה באמת אדיר...

ולא רק שהגיע לברנס הוא דרש את זה, והיו שלושה מי"א, אבל לדעתי הם צרייכם לבוא גם בפעם הבאה... דרך אגב, שי, אתה ואני חייבים לשבת ולמיין תמונות, יש לי מליונים להעביר לך ואני כבר לא יודעת מה... :~) (אני בעד הסמיילי הישן והטוב עם האף העקום)
 

kedeman

New member
לברנס זה תמיד מגיע

וזה היה גם כייף תעשי לי טובה אל תסמכי על הזמן שלי כדי לשלוח אלי תמונות (שהיית צריכה לשלוח לפני מלאאאאא זמן) פשוט תבחרי את אלו שנראות לך הכי טובות :)
 

neriaku

New member
ראני חייבת לו עוד תמונות מקורסים

זה בערך תמונות משנה וחצי, זה די הרבה...
 
ברנס מקפץ כערנבת

כל הכבוד לנעם וכתר הדר ופננים לראשך! זה היה ממש מצחיק שלא לדבר על מגיע לברנס שאותו כמו את נעם אני אוהבת ממש ממש ממש!
 
לצחוק על אנשים במצוקה,דבר יפה?!

יש לכמה אנשים פה תחביב די נחמד-לצחוק על אנשים במצוקה. כמו שאמרו לי פעם: "היית צוחק אם זה היה קורה לך..." אז למרות שזה היה באמת מצחיק זה הייתה אמורה להיות "בדיחה אישית", ולכל אלה שקשרו אותי...-הנקמה תגיע... וגם אני אוהב אתכם(מעין...) ושוב תודה למורו´ש שמגיבה בשמי כשאני לא יכול...!
 

kedeman

New member
סלק יא סדיסטית!!!

את ההודעה שלך השארת בערך ב-20:10 אז אני נכנסתי הביתה רק 5 שעות אחרי זה!!! מצד שני אני גם עשיתי את המסלול הארוך והיפה יותר ואני הייתי גם שעה בקניון באילת (אוכלללללללללללל) לכל מי שקשה בחישוב שעות- הגעתי הביתה ב-1:10 מהמקלחת וכל הסידורים יצאתי ב-2 ומשום מה בחרתי ללכת לאינטרנט ולא למיטה בכל אופן היה טיול ממש כייף כולל אנשי מפקדה היו שם משהו כמו 1000 איש היה לילה אחד שהשלט של האתר היה תלוי בו והוא היה תלוי על הר שחור אז ראו אותו דיי טוב (עד שהיה חושך...) עמק חפר הוציאו 100 אנשים
אני לא חושב שהייתי עדיין בטיול שכבה בוגרת שלעמק חפר היה מפקדה איזורית בו! חוצמזה- תודה לחברה של ערבה-בני שמעון-מנוף שארחו אותי ממש יפה (כולל הזמנות לאכול איתם, לערבים החברתיים שלהם ולישון איתם) וממש תודה לערבה שהיו אחלה ושהיו איתי הכי הרבה זמן שם מכולם אני בטוח שהיו לי עוד דברים לרשום.. אבל התעייפתי טיפה אז שכחתי חוצמזה שזאת גם ככה חתיכת מגילה... לילה טוב לכולם!
 

shooala

New member
היה טיול מעולה!!

והגעתי בסביבות עשר וחצי הביתה.. מי בא לטיול חוג? אגב, סחטיש על השלט של "הפורטל הכחול"! אוהבת את כולכם ובכלליות מאושרת מהחיים לילך, מדמי"ת מחופא"ש
 

A prinsess

New member
:שי היה גאה מאוד שהוא הראה לי אותו

על ההר חחיחיחיחיחי... בכל אופן, אני סופרת ימים לטיול חוג.. היה לי כל כך כיף בחנוכה ! אנלא ממש יודעת מי את, אבל בואי לטיוול חוג!
 
../images/Emo138.gif../images/Emo137.gifהיה פצצה

טיול חנוכה היה כזה פצצה בייחוד היום השלישי המסלול היה יפה לא כולל העלייה השניה.......והשלישית..... אבל לא משנה מה שאני אישית הבנתי שהייתה מלחמת מורל בין לב השרון לכל המועצות ו..לב השרון הפסידה הפסד מוחץ נגד דרום השרון פעמיים!
 

שקסי

New member
|ספוידרום שרון כאן ויאללה בלאגן!!!!

אכן כן זה היה ממש ממש ממש שווה לראות איך אנחנו (דרום שרון) מנצחים את לב שרון שהיו יותר מאיתנו ד"א... ו...לה לה לה לה לה לה לה-מעולה יה יה יה יה יה יה יה-אימרפריה תיסתכלו מסביבכם-דרום שרון מי שולט עליכם- דרום שרון מועצה מגניבה - דרום שרון אין כמוה שווה- דרום שרון ו... נה נה נה נה נה נה נה -דרום שרון _(ווואאאו) (אגב זכויות שמורות לגנ"צ ונספחים) ועוד שאלה...לא רשום בפרטים שלך...מי אתה...אתה בכלל מדרום שרון? כנראה שכן...
 
למעלה