איזה אופנוע בינוני סחיר יתר ?

sam179

New member
איזה אופנוע בינוני סחיר יתר ?

אני מתלבט בין כמה דגמים
הצרכים: נסיעה 5-6 פעמים בחודש חיפה - דימונה וחזרה
אופנוע ולא קטנוע
רילוקיישן בעוד 18-24 חודש כך שחייב להיות סחיר
ולא אתקע עם המכירה
דגמים שחשבתי
CB500X
XTZ660
V-STROM 650
MT-07
MT-09
F800GS
עדיפות ראשונה נוחות רכיבה וסחירות
האם דגם מוגבל לרשיון A1 סחיר יותר ?
תודה ליועצים והיות ואין זיהוי לבעלי עניין בחתימות
אשמח אם תציינו זאת
חג שמח
 

בועז בר

New member
תקציב/שנתון, העדפה מוטורית?

מתוך הרשימה שלך הייתי מסנן מיד שלושה - XTZ, CB500 ו-MT07,
בגלל מנוע קטן, סינגל, וממדים פיזיים קטנים - בהתאמה.
&nbsp
הסוזוקי והבימר יהיו כנראה סחירים יותר, אולי גם הימאהה - לא ממש מכיר את השוק, אבל...
&nbsp
לרכיבות תכופות וארוכות כאלה, בקוים ישרים וארוכים מן הסתם,
הייתי גם מקדיש מחשבה למשהו שיהיה מהנה ורגוע לעשות איתו קו כזה,
אפילו במחיר שבעוד שנתיים (ו-60K ק"מ) "תפסיד" עליו כמה אלפים או תשב עליו עוד חודשיים בהמתנה לקונה.
&nbsp
הייתי חושב על טורינג גדול - נפח ליטר ומעלה, עם מיגון רוח ונוחות טובה.
יש לא מעט כיוונים, וטווח גדול של מחירים.
&nbsp
אגב - דלק על חשבונך?
בשקלול עם ביטוח/בלאי/טיפולים - זה יצא לך יקר יותר משמעותית מרכב ממוצע...
 

sam179

New member
נראה לי

מדובר על חדש
הוצאות שוטפות לא על חשבוני
אבל לא רוצה להתקע חודשיים במכירה- זה כן מכיסי
לכן גם לא הולך על ליטר - שוק קטן יותר
וגם הבימר הוא גבולי במחיר אצלי
התרשמתי שהסוזוקי לא רע וגם סחיר
לגבי העדפה מוטורית ( נשמע כמו סטייה )
יש לי שותפות באפור
ככה שהאופנוע הזה מיועד באמת לרכיבה רגועה
והחלפת שעות נהיגה בשעות רכיבה
הבימר נמכר בקלות (לא טרייד אין) ?
אני אעשה נסיעת מבחן אבל בטוח שלא אדע מה שרוכב
קבוע יוכל לספר לי
 

יעקב ו

New member
לדעתי V-STROM 650

היה בבעלותי כזה בעבר.
סחיר יחסית לאופנועים אחרים.
שיוט מאד נוח.
אמנם כוח מנוע די בינוני אבל מספיק לצרכים שפויים.
&nbsp
אני לא בעל עניין. לא מוכר ולא קונה אופנוע כרגע, ולא קשור למקצוע שקשור לאופנועים.
 

sam179

New member


 

T0MERKE

New member
כולם

הזול מכולם יהיה בעל פוטנציאל מכירה טוב יותר, הגבלה ל A1 גם מאוד תעזור.
 

sam179

New member
קלות מכירה זה בעדיפות גבוהה אבל

אם הרכיבה לטווח 200+ ק"מ לא נוחה...
אם מישהו רוכב עם אחד מהדגמים
ויכול לשתף זה יעזור - אני 1.80 דרך אגב
 

Axiel

New member
אני דווקא הייתי מעיף מבט לכיוון הMT09 טרייסר

הויסטרום תמיד נמצא בביקוש אבל הוא נפוץ מאוד ביד 2 ונמצא גם אצל הרבה סוחרים אז גם אם תנסה למכור במחיר אטרקטיבי אתה עדיין מתחרה בסוכנויות.
&nbsp
CB500x הוא פתרון נוח וזול יחסית אבל ממה שראיתי כלים עם הרבה קילומטרג׳ נמכרים די הרבה מתחת למחירון אז מה שתחסוך על דלק וטיפולים אתה עלול לאבד במכירה.
&nbsp
הטרייסר לדעתי פונה גם לקהל שמחפש נוחות וגם מציע ביצועים שאתה לא תקבל מדו״שים קלסיים, הביקורות מאוד חיוביות ויש עבורם דרישה אבל צריך לראות אם ניתן להשיג אחד.
&nbsp
אם אתה לא בקטע של סל״ד גבוה ובא לך אופנוע זול יחסית לתחזוקה עם שוק בוגר אז תעיף מבט על ה-nc750. הבעלים שלהם פשוט לא נפטרים מהם, הם זולים לתחזוק וממה שרואים בחו״ל המנוע עובד בקלות את ה-150 אלף ק״מ.
 

sam179

New member
נראה לי שאין טרייסר בשוק

רק אחד ביד 2 ואני רוצה חדש
וחדש לא יהיה בקרוב - שאלתי במטרו

NC עושה רושם פחות נוח (ופחות אופנוע)
אשמח לשמוע מבעלים של כזה
הוא רק שנתיים בשוק ויש מי שעשה עליו 150,000 ק"מ ?
 

Axiel

New member
ה-750 הוא לא אופנוע חדש לחלוטין

סה״כ מדובר ב-nc700 שעבר מקצה שיפורים למנוע אבל יש לא מעט ביקורות עליו אחרי לא מעט ק״מ
&nbsp
http://www.nc700.co.uk/index.php?/topic/2917-50000-km-nc700x-road-test-results/
&nbsp
זה רק אחד, אם אני אמצא את הזה עם ה-100,000+ אני אעדכן. :)
שיהיה ברור שאני לא בעלים של אחד מהם, אני בעצמי מחפש אופנוע לשנתיים ויצא לי לקרוא לא מעט.
 
למעלה