אחוזה גלילית - יסוד המעלה עם שובר שירוחן

chasing time

New member
אחוזה גלילית - יסוד המעלה עם שובר שירוחן

שלום לכולם. חזרנו מלילה באחוזה גלילית עם שובר שירוחן ואני רוצה לשתף אתכם בחוויה.. קודם כל, אני אציין שהשובר הזה מקנה לבעל הצימר סכום של כ-300 ש"ח ללינה וארוחת בוקר.. כלום כלום כלום. כשהגענו, בעלת הצימרים לא הייתה במקום והיא הסבירה לי טלפונית איך להגיע ליחידה שלנו.. קודם כל, המקום מאוד חשוך. יש רק מנורות "אווירה" על הקיר שלא סיפקו כמעט אור. מזל שליד המיטה יש 2 מנורות לילה שהפיצו הרבה אור והקלו על החוויה. יש במתחם בריכה ריבועית, שאנו לא השתמשנו בה כי היה קריר בחוץ. מלבד זאת הבריכה הייתה מלאה בעלים.. החדר עצמו מעוצב בטוב טעם אבל הבעלים פשוט לא השכילו לחצות את טוב הטעם, לנגיעה בפרטים הקטנים.. החדר עצמו קר - והמזגן פשוט לא מחמם ועושה ה מ ו ן רעש.. לא יכלנו לישון איתו וכתוצאה מכך היינו צריכים להוציא שמיכה נוספת לתגבור.. היו מספר מנורות שרופות ברחבי הצימר. על המגבות היו כתמים.. על שלי היה כתם ענק של דם. פשוט ככה....
לפי דעתי, הרצפה הייתה ממש מלוכלכת בעיקר מכיוון שהמרצפות מלאות במין שקעים.. הרצפה יוצרת תחושה של רצפה קרה ואין אף לו שטיח אחד.. ברגע שרוצים לרדת מהמיטה צריך ישר לשים נעליים.. על הקירות יש המון כתמים לא ברורים וגדולים. הקירות נראים כאילו עושים טייח ותיקונים ולא השכילו לסיים את כל השיפוצים לפני הגעתנו.. אבל - המצעים היו נקיים ונעימים. היה במקרר חלב ומיץ תפוזים (הוא היה מלא אך פתוח כשהגענו... מוזר ללא ספק). מכונת קפה. ביסקוויטים נחמדים ופירות על השולחן.. ולזכותם ייאמר שהם שמים המון נייר טואלט בחדר, וגם מרכך, שמפו, קרם גוף וקצף אמבט בנדיבות.. בשביל 300 ש"ח... לא יודעת אם אפילו הסכום הקטן הזה שווה את זה. אבל, מכיוון וכמעט היינו שם ויותר טיילנו, זה היה מספיק, למרות כל מה שלא היה לטעמנו..
 

nirnir1

New member
../images/Emo207.gifדרישה לתוספת תשלום על שוברי שירוחן/ חבר

אבקש לנצל שרשור זה להעלות בעיה שהבחנתי בה עם שוברי שירוחן. יש להם שוברים רבים , שניים עם שמות דומים (וחבל שמבלבלים כך) שובר ארז לבקתות עץ - לילה אחד, התקשרתי לנופי גונן שברשימה, להפתעתי הם רוצים תוספת כספית של 80 ש"ח לבקתת עץ, לטענתם השובר לחדר במבבנה רגיל , חדר משודרג עם גקוזי. שובר ארז לארוח זוגי בקיבוצים 2 לילות, התקשרתי למנרה שברשימה , אלו רוצים תוספת של 50 ש"ח לשובר, כאן כבר התרגזתי, התקשרתי לשירוחן, שהופתעו מדרישה זו, הנושא נמצא כרגע בבדיקה שלהם. לדעתי זו שערוריה, רמאות ומצג שקרי, הצימר/ ארוח קיבוצי - זוכה לפרסום אדיר בזכות השוברים , ואז ברגע שמגיעים להזמין, פתאום הוא מבקש תוספת, אכן בתי מלון רבים מנסים להציע לשדרג, חדר רגיל לחדר משופר בתוספת תשלום, אך תמיד ישנה האופציה להשאר בחדר הרגיל, במקרים אלו, אין אופציה כזו, לחדר שכביכול אתה אמור לקבל, הם דורשים תוספת תשלום, אין אופציה אחרת. ומדוע כתבתי "חבר" בכותרת ? שובר ארז מוצע למועדון חבר ופופולארי, אנא שימו לב לפני שאתם מזמינים את השובר, קודם נסו לבצע הזמנה, ותראו מה התגובה של הארוח הכפרי !!!!
 
עניין השוברים

חברות רבות מנצלות את מצוקתם של בעלי חדרי אירוח מסויימים(לא כל בעל יחידות אירוח מכבד שוברים מהסוג הזה),ומציעות להם דילים בהם הם יכבדו שוברים במחיר זול במיוחד,ואלה ידאגו להם לאורחים רבים מאד,בפועל הם לא שולחים את הכמות המובטחת.ובעלי חדרי אירוח מוצאים עצמם עם חוזה שהם צריכים לכבד,ועם בעל חברה שלא עומד בהבטחתו לשלוח המון אורחים.ואז בעלי חדרי אירוח מוצאים דרכים לשדרג את מצבם,ולכן מציעים חדר משודרג,תמורת מחיר משודרג.נכון זה לא נראה טוב,אבל זה המצב.לדעתי התלונה לחבר לא תועיל מכיוון שכל מי חותם על חוזה חותם על כך שההסכם תקף על בסיס מקום פנוי,הם יכולים תמיד לטעון שהחדרים שמשתתפים בהסכם לא היו פנויים,ולכן הוצע לכם חדר משודרג(לרוב בעלי יחידות אירוח יש יחידות ברמות שונות)הצעתי לכל אלה שבאים עם שוברים,פשוט להקטין ציפיות.אם אתם מאמינים במשפט אין ארוחות חינם,(במקרה הזה ארוחות בזול)יהיה לכם קל להבין שעבור שובר ששירוחן משלם 300 ש"ח כולל ארוחת הבוקר,לא תוכלו לקבל המון .
 
אנחנו כבר הגענו למסקנה שלא שווה לקנות שוברים

של שירוחן או כל חברה אחרת , בעלי הצימרים שמקבלים שוברים מסוג זה הם בדר"כ צימרים נואשים שלא מגיעים אליהם יותר מידי אנשים, התחושה היא שבעלי הצימרים לא רוצים להתאמץ בשביל 300 ש"ח שהם מקבלים ובצדק , הרי זה לא הגיוני . אנחנו מעדיפים להוסיף עוד כמה מאות שקלים , ללכת לצימרים יותר טובים ולהנות מהחופשה בצימר .
 

אבי624

New member
בנושא שוברים

השוברים הם שוברי בסיס ואין שום ספק כשלקוח קונה שובר הוא יודע בדעוק מה שווי השובר ואיזה יחידה הוא מקבל שירוחן וכול חברות השוברים מציינות את התוספות עבור השידרוג ולכן הסיפור שלכם ניראה לי מוזר כי אני בטוח שבדקת את המקום עליתם על אתר האינטרנט ראיתם תמונות וידעת במדויק על מה אתם משלמים ולפעמים אתם חושבים שמגיע לכם יותר ובכן בשביל שידרוג משלמים וזה מצויין הן בחוברת של שירוחן והן באתר שלהם ואני מכיר אותם אישית ועובד איתם ועם חברות אחרות וממש הם ישרים ואמינים ובאמת איפה את מקבלת היום ב300 ש"ח לזוג לינה וארוחת בוקר
 

nirnir1

New member
מצאתי את תנאי השובר-לא ניתן לתבוע

שובר ארז בחדרי אירוח בקיבוצים - תנאי השובר - בחדרי אירוח בקיבוצים – 2 לילות רצופים לזוג לינה + ארוחות בוקר בימים א'-ד'. . - האירוח בחדרים סטנדרטים של האתר. - במספר אתרים קיימים סוגי חדרים משודרגים או גדולים יותר מהסטנדרט בתוספת מחיר. - תוספת עבור חדר ברמה גבוהה יותר, ילדים, טיפולי ספא, ג'יפים, סוסים, ארוחות נוספות וכו' יש לשלם ישירות באתר האירוח. מאחורי הניסוח הנ"ל יש כיסוי לבעלי האתרים לטעון שהחדרים שלהם מעל הסטנדרט ולכן הם גובים תוספת מחיר, למרבה הצער בכל האתרים שציינתי, גדות , מנרה , גונן חדרי הסטנדרט בהחלט סטנדרטיים.... והנה המחירון של אתר גדות, http://www.gadot-lodging.co.il/price_list.asp אלו היחידים שמציינים במחירון , למטה, באתר שלהם, שיש תוספת מחיר, גם לשוברי רעיונית ונופשונית , אגב, בכל האחרים מגלים את זה רק בהזמנה, אחרי שיש כבר שובר, ועל כך אני מתלונן
 

nirnir1

New member
גם גדות מבקשים תוספת תשלום לשירוחן ל-א. בוקר

לפחות מיד טרחו לומר זאת ברגע שאמרתי שאני עם שובר, לחילופין הציעו לינה בלבד במחיר השובר. ללא ארוחת בוקר. בתגובה למבקר המדינה - מדובר על החדרים הבסיסיים ביותר, אמצע דצמבר, לכולם יש חדרים רגילים פשוטים פנויים, הם לא מפנים לחדר משודרג, אלא מיד מסבירים שהם גובים תוספת תשלום. במקרה של גדות זה גם רשום במחירון באתר שלהם, משמע - כך זה עובד תמיד !!! כאמור שימו לב ושאלו מראש !
 

mr dish

New member
החשוב הוא - מה כתוב בשובר? אם הצימרים מפרים א

ת תנאי השובר, יש להגיש נגדם תביעה משפטית. זו הפרת הסכם לכל עניין. את התמורה הם ממילא קיבלו מראש......
 
לא יודע מה הרעש

לפני כחודש היינו בקיבוץ אורטל. סופ"ש, 2 חדרים, 4 אנשים כולל א. בוקר בשוברים של אתר בהצדעה. היה מעולה, נקי ומסודר. לא ביקשו תוספת ואפילו אמרו ששבוע לפני כל האתר היה מלא בזכות השוברים. כולם מרוצים וזה מה שחשוב.
 

nirnir1

New member
השרשור על שוברי שירוחן, לא על "בהצדעה"

אורטל לא ברשימת האתרים של שירוחן ארז.
 
למעלה