אז מה אתם אומרים, ויק ימות או לא בפרק האחרון?

TeaWithLemon

New member
אז מה אתם אומרים, ויק ימות או לא בפרק האחרון?

נראה לי שזאת הדרך היחידה לסיים את הסדרה בצורה טובה. אם ויק ישאר במשטרה וימשיך להיות ויק, זה יהיה מאכזב כי כולם ירצו המשך. אם יפטרו אותו והוא ילך הבייתה, לא מעניין ובטח גם לא יקרה. אם הוא ילך לכלא ולא נדע מה קרה שם..אני ממש אתעצבן. אז מה אתם אומרים, מה זה יהיה?
 

ofrasch1

New member
או שכן או שלא... ../images/Emo6.gif

אבל יש סיכוי טוב שכן. זה חייב להיות או הוא או שיין. the final act וכ'ו. אני גם מנחשת שזה יהיה קשור בקאסידי.
 

TeaWithLemon

New member
לא נראה לי שזה יהיה שיין

לשיין עוד יש סיכוי לצאת מהמשחק, אפילו אם זה יהיה בכלא. לעומת זאת ויק, לא משנה לאן הוא יפנה, הוא תמיד knee deep in shit.. אני אומרת שהוא ימות.
 

ofrasch1

New member
להרוג דמות ראשית

זה קל מידי, פתרון פשוט מדי מבחינת הכתיבה. אלא אם מי שיהרוג אותו תהיה קאסידי ולא שיין או רוני. דווקא לראות אותו נכנס לכלא, אחרי נניח שרוני ילשין עליו ויעבור לתוכנית הגנת עדים, נראה לי יותר מעניין. ואז ליצור איזו סדרת המשך: המגן-אוז.
 

ofrasch1

New member
נצל"ש: ../images/Emo58.gif פרק 7 ../images/Emo58.gif

ספויילר! או, וואו. פרק מצויין, הכי טוב העונה, לדעתי. סוף סוף קצת מנוחה מענייני הארמנים-מקסיקנים. כל מיני נושאים לא גמורים מהעונות הקודמות עולים ונראה שמתחילים להיסגר. להיסגר על ויק. אני מנחשת שויק ישאר האחרון שעומד (last one to stand) מכל הסטרייק טים, פשוט רוני ושיין שוב יעשו בשבילו את העבודה. משפט סיום מוחץ של שיין. מעניין מה יעלה בגורלם של קלודט, אסבידה, ג'וליאן, דני ודאץ'.
 

ofrasch1

New member
מנצל"שת: ../images/Emo58.gif שאלה לגבי פרק 5 ../images/Emo58.gif

כל כך הרבה דברים מורכבים ומסובכים קורים בכל פרק, ובכל זאת משהו קטן בפרק החמישי לא נותן לי מנוח: בזמן ה"שוד" המבויים שנועד לאפשר לבחורה החטופה לברוח, כשג'וליאן משחרר אותה מהקשירה, הוא מסנן בעצבים: "get dressed, bitch". למה? הוא כל כך שונא נשים? היא הרי קורבן של חטיפה ואונס. בהתחלה חשבתי שאולי הוא אומר את זה כי מישהו מאחוריו והוא עושה מעין הצגה, אבל זה קורה בקומה השניה, הוא לבד, והוא אומר את זה בשקט (ולא בקול רם שישמעו). אני יודעת שבמהלך העונות הציגו אותו כטיפוס מתוסבך מאד, שיש לו דחפים אלימים שלרוב מודחקים, אבל לפעמים גם הוא אלים (המכות לזונות הטרנסיות בתוך הואן בעונה 1 או 2, מכות פה ושם לעצורים), ועדיין לפעמים הוא מוצג כדמות מוסרית יותר. מה עבר עליו הפעם? ובלי קשר, אהבתי את סצינת הסיום של פרק 6.
 

TeaWithLemon

New member
כן גם אני שמתי לב לזה

באמת מוזר, אבל כיוון שהסדרה נגמרת, הם חייבים לסיים גם את הסיפור שלו, אז נראה לי שהוא הולך לעבור איזו התמוטטות עצבים עצבנית ובטח יהרוג את אישתו אומשהו מוזר כזה..
 

MASHPUB

New member
תשובה

הסיבה שהוא מקלל אותה היא שגם לבחורה עצמה אסור לדעת שמדובר בשוטרים שמצילים אותה ולא בשוד... אז הוא פשוט עושה הצגה כדי שהיא תחשוב שזה שוד באמת ואז הם נותנים לה לברוח בזמן שהם כאילו מתווכחים.
 

דון גל

New member
למרות שאני בארה"ב, ברוב המלונות אין פה FX אז

לא יוצא לי לראות המגן, אבל קבלו תמונה שצילמתי אתמול: הדון.
 
למעלה