אז... למה אתם ממליצים על "וואן פיס"?

אז... למה אתם ממליצים על "וואן פיס"?

שמעתי רבות על הסדרה, אבל יש לה כל כך הרבה פרקים, ואני מתלבט קשות אם לנסות בכלל להתחיל להשלים את כל הדבר הזה. אז תנו לי לשאול אותכם משהו: למה לדעתכם "וואן פיס" שווה השלמה? למה היא כל כך טובה?
 

pokegirl

New member
לדעתי יש טעות בגישה של

להתייחס לוואן פיס כסדרה שצריך "להשלים". דבר ראשון כי היא לא נגמרה, ולא יודעת עד כמה היא קרובה לסוף אפילו. ודבר שני, למה להציב לך מטרה של "להשלים", כשאפשר לצפות בה בקצב שלך, ולהנות מהמסע. במקרה הזה עדיף למשוך אותה לאורך כמה שיותר זמן. אין פה מה להשלים, פשוט תצפה בה
בקשר ללמה היא כל כך טובה... אין לי כח להתחיל XD
 

ANGELUSPIKE

New member
אני שוב אומר את זה

זה שהסדרה ארוכה זה רק יתרון, ככה אתה פשוט יכול להנות יותר מהסדרה, הגדולה של הסדרה היא שלמרות שיש כל כך הרבה פרקים, היא אף פעם לא מרגישה נמרחת, אני אומר את זה בתור אחד שראה כבר 170 פרקים, 6 סרטים 3 ספיישלים ואובה אחת ועדיין אני לא שבע מהסדרה הזאת, שלא כמו סדרות ארוכות אחרות שלפעמים יש פילרים שנמשכים נצח(אהמנארוטואהמ) פה אתה לא מרגיש שיש בכלל פילרים למרות שיש לא מעט, הבנייה של הדמויות בסדרה היא לא פחות ממשולמת, אתה יכול לפעמים לראות סיפור של דמות שתראה אותה בקושי 2-3 פרקים אבל בכל מקרה תהיה לה עומק מספיק כדי שלא תשכח אותה, אני יכול להמשיך לכתוב עוד ועוד למה הסדרה הזאת חובת צפייה, אבל הירעה קצרה מכדי שאוכל להרחיב. אם אחרי כל המגילה הזאת עדיין לא התרשמת, אז אין לי מה לעשות. רואי.
 

pokegirl

New member
דווקא פילרים

יש מעט. תסתכל על זה באחוזים לעומת סדרות דומות, יש ממש קצת :)
 

pokegirl

New member
פילרים זה הפרקים

שלא קיימים במנגה. ולוואן פיס יש 9 סרטים (אם אני לא טועה)
 

pokegirl

New member
הפסקתי לעקוב אחרי 6

שהיה מעולה. ועשיתי טעות שראיתי את 7.
 

wumpa

New member
למה לראות? למה?

כי אמרתי. כי זה שלמות. כי אודה גאון ברמות. כי למרות האנימציה הלא-משהו (אל תסקלו אותי!) העלילה והדמויות מחסות על הכל. וכי אמרתי. נו עכשיו ברצינות. את רוב מה שרציתי לומר כבר כתבו, אז אפשר לעשות השוואה. תשווה רגע בין..נניח...נארוטו לOC מבחינת קרבות. וואן פיס קרב באנימה- 2 פרקים מקסימום, במנגה - 5-8 עמודים (לפי מה שרפרפתי X: ). נארוטו - פאקינג 5 פרקים על קרב מסכן ועוד תוקעים פלאשבאקים ודיבורים חופרים ומשעממים באמצע קרב מחורבן#&^*R^*%& זאת רק דוגמא אחת, אפשר להשוות בין עוד הרבה. לדעתי הסיבה שוואן פיס מצליח פחות נארוטו ובליץ' ושונאנים אחרים זה דווקא בגלל הסגנון ציור (של האנימה! חס וחסה של המנגה), שבאמת נראה קצת..טוב.. לא מושקע. ולסיכום- למה זה שווה השלמה? כי אחרי פרק לא תרצה להפסיק לראות, זה עושה חשק לעוד, זה מושך ומעניין, היצרתיות של אודה היא סיבה בפני עצמה. רק לא למהר עם זה, כי אז מפספסים את כל הכיף.
 
למעלה