אוקלהומה- דאלאס גיים 5

Rapgamer

Well-known member
בעיני הסיפור של הסדרה זו ההגנה של דאלאס. סוגרים היטב את הצבע, עושים רוטציות טובות בהגנה, מכריחים את הרול פליירס של הת'אנדרס להוריד כדור לרצפה וto make plays.
קבלו כמה נתונים- כמות הנקודות של אוקלהומה יורדת בכל משחק מגיים 1 עד 5 וכך גם אחוזי השלשות (45% בגיים 1, 33% בגיים 2-3, 25% בגיים 4-5). לכאורה אוקלהומה יכולה להגיד לעצמה- הפסדנו ב12 הפרש, מספיק שהיינו קולעים שלשות באחוזים סבירים (14/40 במקום 10/40 שקלעו בגיים 5) זה שוויון. אלא שבשונה ממה שאנפילד כתב בפוסט הנפרד אני לא חושב שאלה סתם שלשות פנויות שלא נכנסות. הרבה מבטים פחות נוחים מהרגיל, שחקנים שצריכים להרים זריקה אחרי סייד-סטפ או re-position או סתם נאלצים לשחרר זריקה מהר יותר ממה שהם מורגלים. בהקשר הזה אוסיף שג'ייסון קיד מנצח בדו קרב המאמנים. לדיאגנולט לקח הרבה זמן להגיב עם השינוי בחמישייה שהוריד את גידי לספסל וקיד כבר הגיע מוכן- עירב את אייזיאה ג'ו בפיק אנד רול של לוקה בכל הזדמנות ולא התרגש גם בהגנה, המשיך עם גבוה ששומר איזורית בצבע וסומך על שחקני הפרימטר לכסות את קשת השלוש בצורה מספיק סבירה כדי שהחשבון ישתלם. מנגד אוקלהומה לא מספיק ממושעמת בסגירה של הלוב (השתפרו בזה במחצית השנייה), זה מוביל לכך שצמד הסנטרים של דאלאס מנצחים את אלו של הת'אנדרס במצ'אפ האישי. עוד בהקשר הזה ראינו את שחקני אוקלהומה לא ממוקמים נכון בהתקפה, הולמגרן מרווח בזמן שגארדים חותכים לdunker spot ומקבלים מסירה טוב מSGA אבל לא יכולים לסיים בצבע הצפוף.

זה ברמת הדינמיקה של הסדרה. הפערים לא גדולים והת'אנדרס יכולים לתפוס יום קליעה יותר טוב ולחזור לגיים 7 בבית אבל אני חושב שדאלאס מצליחה לבסס את העליונות שלה וזה בעיקר בהגנה.
נקודתית לגבי גיים 5- לוקה במשחק הכי טוב שלו בסדרה היה מדויק גם כסקורר וגם כפליימייקר עם כמה מסירות רב אמן. דרק ג'ונס ג'וניור במשחק two way ענק, כשהוא קולע את השלשות הפנויות הוא נכס. שיי ממשיך להיות השחקן הכי יציב בסדרה וזה מרשים, לעומתו ג'יי-דאב הולך ונסוג אחורה במשחקים האחרונים. הוא חטף כמה בלוקים מבהילים במשחקים קודמים וזה אולי צינן את המוטיבציה שלו להמשיך לתקוף את הצבע, הוא חייב לחזור לעשות את זה כי אחרת הוא לא פקטור מספיק משמעותי ומשאיר את שיי לבד במערכה.

בוסטון- קליבלנד
הסלטיקס בתרגיל מאוד מתחוכם, דואגים שהמשחקים שלהם יהיו כל כך משעממים שאי אפשר לצפות ולעשות עליהם סקאוטינג. לא זוכר קבוצה כל כך טובה וכל כך לא מעניינת כמוהם. נשמע שהזינגר בדרך לחזור אז לפחות זה.
 

anfield1

Member
מעניין.
בהנחה שהקבוצה מודחת מהסדרה הזאת. יש מהלך אוף סיזן שהיית ממליץ לה לעשות?
מרקנן/דוראנט אולי?

אני חושב שיש לנו עוד סיכוי לקחת את הסדרה, אבל הרגיש לי אפילו אחרי הניצחון במשחק 4 שאנחנו פחות טובים מדאלאס.
 

Rapgamer

Well-known member
מרקנן לדעתי מתאים לכם כמו כפפה ליד, הוא יכול לתת מענה לכמה מהחולשות שלכם. דוראנט לא מתאים לטיימליין ולא הייתי מהמר עליו.
בנוסף חסר לכם רכז מחליף, כאלה יש בשפע. בהנחה שגידי לא ימשיך בקבוצה אז חסר לכם רכז טוב שהוא חלק מהגרעין.
 

anfield1

Member
מרקנן לדעתי מתאים לכם כמו כפפה ליד, הוא יכול לתת מענה לכמה מהחולשות שלכם. דוראנט לא מתאים לטיימליין ולא הייתי מהמר עליו.
בנוסף חסר לכם רכז מחליף, כאלה יש בשפע. בהנחה שגידי לא ימשיך בקבוצה אז חסר לכם רכז טוב שהוא חלק מהגרעין.
אני לא חולק על הניתוח שלך, בסופו של דבר אני חושב ששיחקנו מספיק טוב בהתקפה כדי לנצח את המשחק הזה.
הגענו למבטים טובים שבד"כ נכנסים באחוזים יותר גבוהים.
אפשר לתאר סיבות נוספות כמו שעשית, דאלאס באמת משחקת ברמה גבוהה, אבל במשחק היום ספציפית קשה לי לבוא בטענות לאוקלהומה מלבד 2 דברים ברורים:
1. לקלוע את הזריקות הפנויות והיו המון כאלה.
2. ג'יילן וויליאמס לא אגרסיבי מספיק בסדרה. אולי לחוץ, אולי חסר ביטחון. הוא צריך להאמין ולהשתפר. הוא לא מנסה אפילו. חבל.
 
למעלה