אוקייסי רחוקים טרייד מלאיים על התואר?

Krit123

Well-known member
שני שליש מהתבוסות של דנבר בבית הגיעו מולם, הפעם בבלואאוט.
אולי ההסבר הכי טוב מתחיל במשחק הקודם, מול הניקס ג'יילן וויליאמס סיים עם סקור גבוה ומספר צנוע של 3 אס', לעומת שיי שכרגיל קלע וחילק 8 אס' משלו. הלילה שיי נשען אף יותר לסקורינג וסיים עם 3 אס', כך שג'יי דאב באופן טבעי התחפש לפליימייקר עם 11-9. החמישייה שלהם היא זיקית שמתכתבת עם הvision של פרסטי, לאף אחד אין מונופול מוחלט על אלמנט מסוים, הם משנים תפקיד בהתאם לצורך. גידי ינהל לעיתים את הפיקאנדרול, ואם הוא נשמר על ידי גבוה אין לו בעיה לשנות צורה לרול מן ולנצל טאץ' עדיף בתור גארד לפלואטר.
צ'ט הוא הגרסה הקיצונית או האפקטיבית בטאקי הזה, מכיוון שגבוהים מתקשים להתמודד עם הטווח שלו (4-4) והוא הוכיח מסוגלות לקחת אחרים לסל. מוביל לכך שהגנות מתקשות לשמר את המצ'אפים המקוריים/מועדפים גם ללא חילוף, כי הן נאלצות לשלוח שחקן כנף לצאת אליו כאשר הוא מתגלגל החוצה. עם כל הגוסט סקרינס והקליעה פשוט לא ניתן להימנע מאיזשהו reshuffle בזהות השומרים. והחלק הכי מעצבן? אתה מקבל תחושה שהם בכלל מנסים להימנע מלזרוק שלשות, ובכל זאת אי אפשר להרחיק אותם מהצבע. אולי רק הגנת חילופים מצוינת תצליח להאט אותם.

לג'וקר היה משחק מוזר, 9-10 מהשדה, החטאה בודדת בבק-טו-בק הזה, yet קשה היה לייצר לו מצבי קליעה. הם צופפו את הצבע והוא תפס את הפיתיון, 7 איבודים (4 כבר ברבע הראשון) בניסיונות די קלושים למסירה, התמקמו מצוין והפתיעו עם האורך שלהם.
לא הצלחנו לנצל יתרון סייז, ודאי לא את החולשה שלהם בריבאונד (בוטום 3 בליגה) ומיותר לציין שלא הגענו לקו. פייטון פתח פעם נוספת, רק שבניגוד לניצחון מול הגריז השלשות הפנויות לא נכנסו. דורט די עצר את מורי (4-15) והאחרים לא התעלו.

אולי זה שאני לא מתעכב על ההופעה של שיי היא בעצם מחמאה? 40 נקודות ב-20 זריקות, 10-10 מהקו. לא יודע, התרגלנו? הוא מועמד MVP חזק ואשכרה עשוי לזכות.
 

anfield1

Member
קבוצה אדירה.
זה עוד לא לאיים על התואר, הדרך לאיום על התואר עוברת דרך בגרות ולמידה דרך כשלונות.
התסריט הכי סביר הוא סקרמנטו של העונה שעברה - עונה רגילה מצויינת והדחה בסיבוב ה1.

אני לא רואה טרייד יוצא לפועל, חושב שנהנים כרגע לצפות בהתקדמות של הקבוצה עם החלקים שיש לה.
היחיד שמעורר שאלות הוא גידי שלא השתפר העונה בניגוד לכל יתר הסגל. הציפייה הייתה שהוא יהיה אגרסיבי יותר ויילך יותר לקו, זה לא קורה.
 

Krit123

Well-known member
אתה קצת מחמיר, אתם טובים מסאקרמנטו מכל הבחינות. כרגע סביר שתעברו לפחות סיבוב, להוציא מצ'אפ סופר קשה.
היית רוצה טרייד, נניח על מישהו כמו מארקנן או קוזמה? אולי אחד מצומצם עבור איזה וטרן שיעבה את הספסל ויוסיף ניסיון.

עוד הערה לגבי הקבוצה - יש לכם יתרון מובנה ולא ברור בrelocating תוך כדי הנעת כדור, היה מאוד בולט בניצחון על הוולבס. הרוטציות מהירות ומכריחות קלעים להוריד כדור לרצפה בידיעה שהיריבה לא מצוידת במספר זהה של יוצרים, כך שבנגלה השנייה-שלישית של הדרייב אנד קיק אנשים פשוט לא יודעים איפה להתמקם, מתי לחתוך מתי להישאר בפינה וכו', פתאום מאבדים כדורים בסיטונות. הקטע המפתיע הוא שאתם משתמשים ברוטציה מאוד גמישה ורחבה, כך לא הייתי מצפה אינטואיטיבית לכזה פער בתיאום בין השחקנים, אתם ממעטים להסתבך בעודף מסירות או חוסר הבנה בהתקפה.
 

anfield1

Member
יש עונה רגילה ויש פלייאוף.
אתה מכיר קבוצה שבנתה את עצמה משחקנים צעירים דרך הדראפט וישר הגיעה לפיינלס?
צריך לעבור דרך למידה קודם, אין אינסטנט.

מארקנן שחקן מצוין, אני רק יודע שאני סומך על פרסטי, הוא מבין מה צריך לעשות.
כמו שרשמתי, החשוד היחיד שלי בסגל כרגע זה גידי שעושה הרבה איבודים דבילים בקבוצה שבקושי מאבדת והוא חלש לשלוש ומשחק בדקות ששיי צריך קלעים סביבו.
הפגיעות שלנו בריבאונדים ידועה, מצד שני אם תביא איזה גבוה פיזי שחזק בריבאונד, אולי אתה תפגע בכל מה שתיארת על הייחוד של הקבוצה הזאת שהיא טובה מאוד בהתקפה ובהגנה כנראה בגלל שיש לה 5 שחקנים שיודעים כולם לעשות הכל על הפרקט פחות או יותר.

זה לא מועדון שבד"כ עושה טריידים באמצע עונה, חוץ מהטרייד ההוא על קאנטר אני לא זוכר מקרים כאלה שהלכנו והבאנו כוכב כמו מארקנן באמצע העונה.
אני מהמר שפרסטי יישב בצד ויראה איך הקבוצה הזאת מתפתחת לפחות עד הקיץ.
אם בקיץ יהיה רצון לטרייד, אני חושב שמי שחשודים לי שעלולים ללכת אלה גידי ודורט.
 

Rapgamer

Well-known member
התשובה לשאלתך היא כן.
אני מסכים עם אנפילד שיהיה שכר לימוד בפלייאוף השנה, מסכים איתך שבסבירות גבוהה הם יעברו לפחות סיבוב אחד. בכל מקרה אפילו שהם משחקים as good as anyone לאחרונה, כנראה שבאליפות זה לא יסתיים השנה.
קשה להפריז בחשיבות של צ'ט, הוא פשוט מושלם עבורם ושחקן סופר impactful בשני צדי המגרש.
רמת התיאום שלהם פנטסטית, הם נראים כמו קבוצה שרצה שנים ביחד. יש להם המון אייקיו והנעת כדור שמסתיימת כמעט תמיד במבט פנוי, עם סוג של five out קשה מאוד לשמור אותם. שיי, צ'ט וג'יי-דאב נראים כמו שחקנים שיהיו מספיק טובים תוך זמן קצר להיות 1,2 ו3 באלופה. ברגע שיש לך את זה אתה רק צריך למצוא את השלד ההגנתי הנכון ולהינות מקצת מזל כדי ללכת עד הסוף.
 
למעלה