אוף, אוףףף, אוווווף

אני אחפש בדפים. בכל מקרה הם עשו

מלא טעויות ברישום. למשל בגובה בלידה הם רשמו 56 ס"מ במקום 50.6... וזה מה שאני יודעת אז אני מפחדת לחשוב מה אני לא יודעת!
 

דלית 3

New member
זה ענין עקרוני יותר מאשר כן/לא תמ"ל

השאלה על הנזק שכן או לא ייגרם במתן בקבוק היא לדעתי פחות חשובה בענין ולא בגלל שהנושא לא חשוב אלא משום שאין תשובה חד משמעית וכמו שכתבה כוכביתי2 - לעולם לא נדע מה גורם למה ומה היה אילו...? העניין הוא עקרוני בנקודה שבה הורה מחליט משהו ואין לאף אחד זכות להחליט אחרת ולעשות הפוך אפילו אם דעתו שונה. אם אמא כותבת "הנקה בלבד" זה מה שצריך להיות וכנ"ל אם יש פתק "בקבוק בלבד". אם חושבים שהאם שוגה אפשר להסביר, להדגים, לעודד, לעזור, לנסות לשכנע ולהביא מומחים או חומר כתוב אבל כל עוד לא מדובר בנזק לילד ההורה הוא המחליט. הצוות הוא "נותן שרות" לאם ונמצא שם בשבילה ולא ההיפך. ולענין עצמו, אני לא חושבת שבקבוק אחד או שניים מזיקים. אני יכולה להביא לדוגמא את בתי השניה. חזרנו מבית חולים והייתי הרוגה מעייפות. היה לי ברור שאין לי מה להציע לה. נתתי לבעלי ואמא שלי ההמומים בקבוק מים והלכתי לישון. לילדה זה הספיק ואני קמתי מפוצצת בחלב וכך התחלנו את ההנקה ברגל ימין.
 

zimes

New member
בגלל זה,

(ואני שונאת את זה, אבל ככה זה) בהדרכה-לקראת-הנקה לחברות אני אומרת (וחוזרת, ומדגישה) שאסור לסמוך על רופאים ואחיות, צריך לסמוך על הידע שלך, ובכל מקרה של ספק - להתקשר אלי או ליועצת לפני שנותנים בקבוק.
 

agur

New member
וגם

ללכת לקורס הנקה ללידה שמעבירה מדריכה שהיא בעלת ידע אמיתי בהנקה ומכירה בחשיבותה.
 
סוף סוף קצת ../images/Emo13.gif

הלילה המשיך להיות נורא. הפטמות כאבו, נהיה גודש, הפעם באמת לא הייתה ברירה ונתנו תמ"ל. בוקר, לפני דוריס: האמא בדיכאון, עם כאבים בפטמות ועם גודש נוראי. נגיעה קטנה בשד, והיא קופצת לתיקרה מרוב כאבים. התינוק לא רגוע, בוכה הרבה. אחה"צ, אחרי דוריס: לראשונה מאז הלידה האמא הולכת לישון עם חיוך על הפנים. התינוק ינק, השדיים מרוקנים העולם כבר נראה קצת יותר ורוד. התינוק, לראשונה מאז הלידה נרדם רגוע אחרי הנקה. האבא, בהתרגשות של אושר, אומר שזו המתנה הטובה ביותר שהם קיבלו, ואת זה הוא אומר בנחרצות עוד לפני שהם קיבלו אפילו מתנה אחת (בן-זוגי ואני התעקשנו כמובן שהביקור של דוריס אצלם הוא מתנה מאיתנו). מקווה שהם עלו על דרך המלך.
 

ענבל30

New member
איך אני שמחה לשמוע ../images/Emo13.gif

אכן מתנה נהדרת
ומאחלת להם גידול מהנה של הפשוש, והנקה מוצלחת
 
למעלה