אולי זה יעניין מישהו

urias1

New member
אולי זה יעניין מישהו

טור הונגריה .
גם אני לא שמעתי על זה אבל החל מהיום ובכל יום ב 17 יש שידור בערוץ הספורט עם דרור פקץ'
אבל העיקר שהאקדמי שם עם שני ישראלים. גיא שגיב ועומר גולדשטיין.
שיהיה בהצלחה
 
זה בהחלט מעניין

כשהאקדמי הם מהאריות שבחבורה ונמצאים בקדמת הדבוקה, מעניין לראות את ההתנהלות שלהם ומה עושה כל רוכב.
גם רמת הצילום במרוץ ובחירת המצלמות של הבמאי בזמן השידור היא גבוהה וכלל לא מובנת מאליה במדינה שהיא לא מדינת אופניים מובהקת.
 

ItsikH

Member
מאוד לא מובהקת, לא ראינו שם רוכבי כביש כמעט כלל
אין שוליים בכבישים - אפילו לא במהירים - והנהגים לא הכי משתפים פעולה. הפעם היחידה שנתקלתי ברוכבים בכלל היתה בבוקר יום ראשון.
 
מה שמנצח קטע 1, מנואלה בלטי, הספיק לשכוח יש קבוצות שטרם למדו

רוכב בן 33 מקבוצת אנדרוני-ג'וקטולי, 12 שנה בדבוקה. ניצח את טור הונגריה לפני שנה. כבר הרבה שנים שהוא באופן קבוע באזור הפודיום במרוצים החד-יומיים האיטלקים שרובם נערכים בסוף הקיץ ובסתיו, שכוללים עליות לא פשוטות. הספרינט שלו מעולה והיה אפשר לראות אתמול את הספרינט שלו בעליה על אבני מרצפות כשלא היו לו בכלל מתחרים. בזמן שהאקדמי התרכזו בניטרול הבריחה בחלק המוקדם של המרוץ, אנדרוני-ג'וקטולי לקחו את ההובלה של הדבוקה מהעליה האחרונה. ניערו 2/3 מהדבוקה על ידי הקצב שהכתיבו בעליה ועייפו גם את הספרינטרים שהצליחו להישאר. בסוף נתנו הובלה מושלמת לבלטי.
 
ניצחון מרשים מאוד לקריסטס ניילנדס מסייקלינג אקדמי בקטע 2

בקטע די דומה בתוואי שלו לקטע 1, ניצח ניילנדס בבריחת יחיד ארוכה שתוזמנה היטב. בעליה האחרונה הכתיבו האקדמי קצב גבוה שגרם לנשירת חלק מהרוכבים מהדבוקה, ובמיוחד המוביל בדרוג הכללי, מנואלה בלטי. לקראת סוף העליה קפץ ניילנדס וברח ואף אחד לא הצליח להיצמד אליו. הוא הגדיל את הפער בירידה ובמישור ורכב בקצב גבוה מאוד במשך כל הקילומטרים שנשארו עד שחצה את קו הסיום ביתרון של דקה מהרודפים אחריו.
אלכס קטפורד מהאקדמי, שסומן על ידיהם יחד עם ניילנדס כמועמדים שלהם לדרוג הכללי, נאלץ לפרוש, אחרי שנפצע בנפילה בקטע הראשון.
ניילנדס מוביל את הדרוג הכללי במרוץ. היום שני קטעים מישוריים קצרים. בשבת קטע המסתיים בפסגה, אך שיפוע הטיפוס אמור להיות בטווח היכולות של ניילנדס.
 
עוד ניצחון מרשים לניילנדס

מעבר לעבודה הקבוצתית היפה של האקדמי, מתבלט ניילנדס כרוכב איכותי ביותר שמצויד מעבר ליכולת הפיזית המצוינת, גם בראש קר וביכולת טקטית. נתן קטע מושלם מבחינה טקטית. כרגע, כשנותר קטע אחד לסיום המרוץ, הוא מחזיק בשלושת החולצות החשובות במרוץ:דרוג כללי, נקודות והרים.
 
למעלה