אוגוסט בערוצי הסדרות של יס

גםצופה

Member
מנהל
כן יודעת שדילגתי על חודש... היה לי חודש עמוס מאד.

מקווה לעדכן יותר|טי-וי|
 
נערך לאחרונה ב:

דיברגנט חדש

Well-known member
כן יודעת שדילגתי על חודש... היה לי חודש עמוס מאד.

מקווה לעדכן יותר|טי-וי|

חדש בטלוויזיה: סדרות וסרטי yes, אוגוסט 2021

החודש בערוצי הסדרות של yes תעלה הדרמה המקורית “מעילה” בכיכובם של יהודה לוי ודאנה איבגי, המתבססת על סיפורה של אתי אלון. הקיץ מביא איתו שלל סדרות ריאליטי כמו “הזמר במסיכה” ו-“משחקי הטיטאנים”, אך גם עונות חדשות של סדרות איכות וביניהן “אימה אמריקאית” ו“המתים המהלכים”. כמו כן, תעלה הקומדיה המצוינת “Hacks” אשר מועמדת לפרס האמי לקומדיה הטובה ביותר.

בערוצי הסרטים, יעלו בכורות הסרטים “ארץ הפלאות של וילי” בכיכובו של ניקולס קייג׳ ו“מנהיג בהזמנה” שכתב הקומיקאי ג׳ון סטיוארט, בכיכובו של סטיב קארל – שהחל את דרכו בדיילי שואו של סטיוארט. בנוסף, יעלו גם סרטי האימה “לבד” ו“הסיוט של מיי”.
 

גםצופה

Member
מנהל
ערוץ yes Real, ערוץ הפופ אפ האהוב חוזר במהדורת קיץ עם סדרות הריאליטי הטובות ביותר בעולם,
החל מיום ראשון ה- 15/08 ועד ל-28/09 . הערוץ ישדר באפיק 5 (yes TV DRAMA)



מידי ערב החל משעה 20:30 ועד הבוקר. הערוץ ישדר עונות וסדרות חדשות של להיטי הריאליטי הגדולים בעולם (כולם זמינים גם ב- yes Real VOD). yes Real אוגוסט –



הרווקה 16 –הריאלטי האהוב חוזר בעונה בלתי נשכחת עם המון תפניות. קלייר בת ה-39 התאהבה באחד המשתתפים כבר בתחילת הצילומים וביקשה לפרוש מהתוכנית וזוהי רק ההתחלה….

הזמר במסכה 5 – להיט הריאליטי שסחף את ארה"ב והפך לתוכנית מספר 1, חוזר בעונה חמישית וסוערת!

אינק מאסטר – ראליטי העוסק באומנות הכי מהפנטת וממכרת שיש – קעקועים. עשרה מומחי קעקועים מתחרים על התואר – אלוף הקעקועים.

וייפאאוט 2021 – לאחר שנים של הפסקה, מסלול המכשולים המשוכלל, המסורבל והכי מצחיק שיש חוזר!

משחקי הטיטאנים 2 – עונה שנייה של תכנית הראליטי המצליחה העוסקת בספורט אתגרי בהנחייתו של הכוכב האהוב דווין "דה רוק" ג'ונסון.
 

גםצופה

Member
מנהל
מעילה:

החל מה-29/07 ימי ה' ב-22:00 ב- yes VOD, ב- yes TV ACTIONוב- STINGTV רק ב-yes



יהודה לוי ודאנה איבגי בדרמת "פשע אמיתי" מטלטלת!
הסדרה מבוססת על סיפור המעילה הבלתי יאמן של אתי אלון בבנק למסחר

אתי (דאנה איבגי) היא עובדת בנק ואשת משפחה, אשר מועלת במעל לרבע מיליארד ש״ח אותם היא מעבירה לאחיה, עופר (יהודה לוי) המכור להימורים. "מעילה" היא סדרה על אח ואחות שאהבתם ונאמנותם אחת לשני, מובילה אותם בדרכים אפלות שסופן רע ומר. אתי תעשה הכל עבור אחיה ונאמנותה אליו חזקה יותר מנאמנותה לבעלה (חנן סביון), ילדיה ולעצמה. עופר הוא נשמה אבודה, דור שני להתמכרות להימורים, שהתמכרותו קשה כל כך עד שהוא מוכן לוותר על כל מה שיש לו בעבור עוד משחק אחד. אביו, אביגדור (דובר קוסאשווילי), הוא שהוביל אותו בדרכו העקומה עד שהיא כילתה כל חלקה בחייהם. זהו סיפור אהבה טרגי על אחים שנסחפים במערבולת אכזרית ללא שליטה ומשפחה ששלושת ראשיה- אתי, עופר ואביהם אביגדור- מוצאים עצמם מאחורי סורג ובריח לשנים ארוכות. הסדרה מיטיבה לתאר באופן אינטנסיבי ועוצר נשימה מצד אחד את הצד ה'מקצועי' – איך בדיוק פעלה אתי אלון והצליחה במשך שנים למעול באמונו של מנהל הבנק שהעריך וקידם אותה (שלום אסייג) ומצד שני את הצד הרגשי – עד כמה הקשר המורכב והאובססיבי עם אביה ואחיה השפיע עליה והפעיל אותה.
 

גםצופה

Member
מנהל
אף.בי.איי: המבוקשים 2
החל מה-08/08 ב- yes VOD, וב- 07/09 ימי ג' בשעה 22:00 ב- yes TV ACTION וב- STINGTV



עונה שנייה לסדרת האקשן מאת זוכה פרס האמי.

דיק וולף והצוות שעומד מאחורי הלהיט- FBI ו"חוק וסדר". "אף.בי.איי: המבוקשים" היא דרמת אקשן חסרת מעצורים המתמקדת בכוח משימה מיוחד וחדור מטרה אשר רודף ולוכד את העבריינים הידועים לשמצה ברשימת המבוקשים ביותר של הבולשת הפדרלית. ג'וליאן מקמהון ("ניפ-טאק", "מכושפות") מגלם את הסוכן המנוסה ג'ס לקרואה המפקח על הצוות המיומן ביותר שמתפקד כיחידה סמויה שנמצאת תמיד בשטח, ורודפת אחר אלה אשר יעשו הכל כדי לחמוק מהצדק.


כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'
 

גםצופה

Member
מנהל
בחשיכה 3
החל מה-11/08 ימי ד' ב-22:45 ב- yes TV ACTION רק ב-yes




עונה שלישית ואחרונה. מרפי היא אישה שנוגעת בתחתית של החיים, היא אישה קשת יום המתקשה לצאת מהטראומה שגרם לה שוד אלים, היא לא מצליחה ולא מעוניינת להיחלץ מהתמכרות לאלכוהול ולמין מזדמן.



העונה מרפי תאלץ להתמודד עם ההשלכות של מותה של ניה, היא ממשיכה להתנהל בצורה לא חוקית ופזיזה והיא צעדים ספורים מנפילה כואבת.



בנוסף לכל זה, אחיה של ניה, קרוב מאי פעם לתפוס את מקומה בפירמידה של אחותו.
 

גםצופה

Member
מנהל
חפה מפשע
החל מה-11/08 ב- yes VOD רק ב-yes




עונת המשך לסדרה הבריטית שייצרו כריס לאנג ("בלתי נשכח") ומאט אלדריג' עבור ITV, ובבימויו של ריצ'ארד קלארק ("דוקטור הו", "זרה").



במרכז העונה עומד גם הפעם עיוות דין נוראי. סאלי רייט (קתרין קלי), מורה, משתחררת מהכלא לאחר שריצתה חמש שנות מאסר בגין רצח תלמיד שלה, מאטי טיילור. השחרור מגיע עקב עדויות חדשות המתגלות ומובילות לזיכויה. עם שחרורה, סאלי חוזרת לעיר הולדתה וחולמת לאסוף את חייה בנקודה בה הפסיקו ולחזור לשגרת חייה. אך החלום מתנפץ במהרה עקב השמועות הבלתי פוסקות בעיירה אודות מערכת היחסים שהייתה לה עם מאטי המנוח. בנוסף לזה השינויים הרבים שהתרחשו בזמן שישבה בכלא מותירים אותה במצב לא פשוט. האם היא תצליח להחיות את חייה הקודמים? ומי באמת הרג את מאטי? מה קורה למי שמזוכה בפשע אבל כל הסביבה עדיין מאמינה שהוא אשם?



כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'
 

גםצופה

Member
מנהל
HACKS
החל מה-15/08 ב- yes VOD



דרמה קומית מבטיחה בכיכובה של השחקנית זוכת האמי ג'ין סמארט ("השומרים", "הסודות של איסטאון") המדהימה, ואחת הסדרות המדוברות של השנה.


סמארט מגלמת את דברה ואנס, דיוות קומדיה ותיקה המופיעה בלאס וגאס ונמצאת בדמדומי הקריירה שלה. בניסיון להציל את כוכבה הדועך, היא נאלצת לשים את האגו בצד ובלית ברירה להתחיל לעבוד עם אווה (האנה איינבינדר אחייניתו של פול נוימן האגדי), כותבת צעירה שתקרית פומבית מביכה הפכה אותה למנודה בתעשייה.


אט אט נרקם בין השתיים קשר מורכב ורצוף עליות וירידות, לכל אחת מהן מטענים ועניינים והן לא הולכות לעשות אחת לשנייה חיים קלים בלשון המעטה…


הסדרה קיבלה 15 מועמדויות לאמי הקרוב, כולל הסדרה הקומית הטובה ביותר, שחקנית ראשית בסדרה קומית (ג'ין סמארט), שחקנית ושחקן משנה בסדרה קומית (האנה איינבידר וקארל קלמונס הופקינס).


הסדרה חודשה לעונה שנייה שצפויה לעלות במהלך השנה הבאה.



כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'
 

גםצופה

Member
מנהל
המשמר
החל מה- 16/08 ימי ב' ב- 22:00 ב- yes TV ACTION רק ב-yes




פנטזיה מושקעת ומסקרנת מבית ה-BBC העוקבת אחר קבוצת שוטרים מורדים המחליטים יום אחד, להציל את עירם הבדיונית והמושחתת אנק-מורפורק מאסון. בכל פרק יוצג פשע אחד איתו עליהם להתמודד.


בסדרה מככבים ריצ'רד דורמר ("משחקי הכס"), לארה רוסי ("להרוס אותך"), וונדל פירס (Suits) ועוד והיא נוצרה בהשראת סדרת ספרי הפנטזיה הידועה: "עולם הדיסק" מאת סר דיוויד טרי פראצ'ט.



כבר בשנת 2011 הוכרז על פיתוח הסדרה, היא עברה תחת ידיהם של מספר יוצרים ולקח זמן עד לתוצר סופי. חלקים ממנה אף נכתבו והופקו תחת פיקוחו של פראצ'ט, אך צילומיה, החלו רק לאחר מותו.



כל הפרקים זמינים ב-VOD
 

גםצופה

Member
מנהל
המתים המהלכים עונה 11 חלק א (חלק א של עונת הסיום)
החל מה23/08 ימי ב' ב-21:15 ב- yes VOD, yes TV ACTION וב- STINGTV רק ב-yes




חלק א' בעונת הסיום לאחת הסדרות האהובות ביותר. בסוף העונה הקודמת התעמתו חברי הקבוצה עם שדים מהעבר ונלחמו באיומים חדשים, זאת לצד חברויות ומערכות יחסים שהתמודדו עם הנזק של האפוקליפסה.

אלכסנדריה שנפגעה קשות נותרה כמעטפת ריקה למה שפעם היה נחשב בית לאחר ההרס שהותירו אחריהם 'הלוחשים'. כעת כל מי שנותר לחיות שם נאבק להחיות מחדש את המקום ולייצר מזון לכל התושבים שכעת כולל גם את הניצולים מ'הממלכה' ו'מראש הגבעה' וביניהם גם את מגי והקבוצה החדשה שלה 'הסוהרים'. אלכסנדריה מתקשה להכיל את כל תושביה והמצב רעוע. הצורך לאבטח ולהבטיח יותר מזון תחת חומותיה ההרוסות של אלכסנדריה דורש יותר כוחות ותעצומות נפש. בינתיים ללא ידיעתם של אנשי אלכסנדריה, יוג'ין, אזיקייל, יומיקו ופרינסס עדיין מוחזקים בשבי.



משודר במקביל לשידור בארה"ב.
 

גםצופה

Member
מנהל
בפטיסט 2
החל מה-26/08 ב- yes VOD רק ב-yes



ג'וליאן בפטיסט (צ'אקי קריו, "הנעדר", "דיבוקים"), הבלש הצרפתי החכם והעיקש חוזר בעונה חדשה ומטלטלת. העונה, בפטיסט אינו האיש שהכרנו. לאחר שספג אבדה אישית טרגית, ג'וליאן מרחיק מעליו את אשתו ומחפש כל הסחת דעת אפשרית שתרחיק אותו מהכאב- בין תחתית בקבוק אלכוהול לתיק חקירה חדש ומאתגר. כאשר כל משפחתה של שגרירת בריטניה אמה צ'יימברס (פיאונה שואו, "להרוג את איב"), נעלמת בעת חופשת סקי בהרי הונגריה, בפטיסט נחוש לפתור את התעלומה. הוא חוקר את חייה של אמה במטרה למצוא את בעלה ושני בניה הנעדרים. אך כאשר תיק החקירה הופך לברוטלי ומייאש במיוחד, ג'וליאן נאלץ לחשוב מחוץ לקופסה ומחליט לאסוף מידע מכוחות משטרת הונגריה ולחשוב על כיווני חקירה שונים. האם יצליח לפתור את התעלומה הסבוכה והמסוכנת ביותר שנתקל בה עד כה? כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'
 

גםצופה

Member
מנהל
אימה אמריקאית 10
החל מה30/08 ימי ב' ב-22:45 ב- yes VOD, וב- yes TV ACTION רק ב-yes


עונה עשירית לסדרת האימה המצליחה שנוצרה והופקה על ידי ראין מרפי ובראד פלצ'וק.

העונה החדשה עומדת להיות מסקרנת מתמיד ומרפי אף פרסם רמז על כך בחשבון האינסטרגם שלו – "דברים מתחילים להישטף לחוף”…

העונה החדשה תספר שני סיפורים נפרדים, האחד יתרחש בים והשני ביבשה ויככבו בה מקולי קולקין ("שכחו אותי בבית"), קתי בייטס ("מיזרי"), וגם שרה פולסון ואוואן פיטרס חוזרים לסדרה אחרי שנעדרו מהעונה הקודמת.


העונה הייתה אמורה לעלות כבר בסוף שנת 2020, אך בעקבות מגפת הקורונה הוחלט לדחות את צאתה.
 
למעלה