אהלן חברה, מעלה נושא כאוב שעלה פה כמה פעמים....בדיקת\השבחת

seagopro

New member
נא עיין היטב במסמך

אני רשאי לתת אישור בדיקה לאסדות solad,Iso,עד 150 איש.
אם יש בעיה אם התרגום לאנגלית אני מוכן לעזור
כאן אתה הופך את הנושא לאישי,.ונוגע כמעט בהוצאת שם רע
.
 

seagopro

New member
ועדיין בוחני רספן בודקים תוקף לאסדות בכלי שייט מסחריים.

 

seagopro

New member
אסדות הצלה,

אין לי בעיה לפרסם את ההסמכות בפורום,הקוראים יחליטו,
 

zina71955

New member
ראה להלן. ו - מציע לך להיזהר במילים.

א. ההסמכות שלך בסדר, לתקופת התעודה. מה שלא בסדר זה אישור GL למוצרים האלה על פי SOLAS. כרגע אין אישור בתוקף. כתבת לי במייל שיהיה. לכשיהיה, זה יהיה בסדר.
ב. אכן, טעיתי בניסוח כוונתי הייתה שהאישורים שלך הם למוצר אחד בלבד SEA AIR ותו לא. ובאסדות אלה אתה רשאי לתת שירות עד גודל של 100 איש (ולא 150 כפי שכתבת)
ג. כל מה שמדוסקס בשירשור הזה משתייך לסירות/ספינות/יכטות פרטיות. לכלי שייט מסחריים הכללים שונים בתכלית. והכנסתן לקטגורייות שעלו כאן בדיון על ידך היא לכאורה לצורך ההתפלמסות גרידא במקרה הטוב או לצורך הטעיה במקרה הרע.
ד. בכלי שייט מסחריים רשימת הציוד, תוקף כושר השייט וההתיחסות שונה מאשר בכלי שייט פרטיים. ועדיין ציוד שיש לו תוקף יצרן ל 3 שנים תֶקף ל 3 שנים, אלא שהוא נבדק כל שנה בכושר השייט.
ה. אני חוזר ואומר לידיעתם של קוראי הפורום. בכלי שייט קטנים פרטיים אסדת ההצלה אינה item הכלול ברשימת כושר השייט. מסע בי"ל מחייב אסדה מותאמת למספר המפליגים והאחריות היא של בעל הכלי/סקיפר.
אני בזה סיימתי, עם הצעה מעשית לך. אם אתה רוצה להיות חיובי ולשרוד, דאג לכך שיהיו לך הסמכות נוספות מחברות שונות.
יום טוב.
 

seagopro

New member
קיבלתי את ההתנצלות שלך,העצה לא רלוונטית,פה סגרתי את הנושא.

 

zina71955

New member
התנצלות? לא הייתה שום התנצלות. אתה מנסה לצאת ב"כבוד"

מהשטויות שפיזרת כאן. שיבושם לך.
 
ידידי היקר, רשימת הדברים שרשמת הם חוכמה שבדיעבד, כי ברוב

המקרים המחשבה היא לכיוון פירמה טובה וידועה, מתוך הנחה שככזו גם ימצא לה שרות.
דבר אחד אי אפשר לבדוק, וזה לא קשור לאסדה בכלל - עד כמה נותן השרות הוא חמדן וחזיר. הגינות ויושר זה לא משהו שכתוב על המצח.
למה המחיר זה פרמטר אחרון? מתוך הנחה שאתה עושה מה שצריך ולא מסבן אותי עם הציוד בתוך האסדה, אז המחיר בהשוואה לאחר זה פרמטר חשוב מאוד.
אבל.....אחרי טיפול אחד, הכל צף.
אני מבין שאם אתה בעסק הזה אז אתה לא מת על הרעיון שלי, אבל אנחנו השייטים צריכים קצת להגן על עצמו , ולהיות קצת יצירתיים, לא?
זהו.
 

seagopro

New member
עקיצה

הכל נכון.
הכל מתחיל מזה שאני שייט, הרבה שנים וסיבנו אותי לא פעם,
הצורך הזה לתת שרות נוצר מהסיפור שספרת:.
עובדות:
כל אסדות ההצלה מיוצרות במזרח,אפילו viking מייצר בתאילנד,
אני יכול לפרט כל ייצרן היכן,זו לא חוכמה גדולה, די לבקר בתערוכה אחת במזרח בכדי להבין.
ןלגבי חברות ידעות וטובות:תקו iso במפורש מפרט את סוגי החומרים והבניה,
כך מה שחשוב . האם יש תקן לאסדה,
לכן אל לנו לבחור את האסדה הזולה יותר ולמצוא את עצמנו מול תחנת שרות חמדנית,
לידעתך אני גובה 200יורו (לא כולל מעמ)
לרענון, והמחיר כולל: פתיחה החלפת כל השסתומים,שקילת המיכל, אריזה בואקום,תעודה, ןחשבונית,מיים ,מזון ופירוטכניקה לשיקולו של הלקוח,
ואני שורד
בהצלחה
 
לפני כמה שבועות שאלתי פה בפורום מי נותן עכשיו שרות לאסדות

הצלה בארץ - שמך לא הופיע באלה שענו לי או נתנו את שם נותן השרות.
 

seagopro

New member
רענון אסדות הצלה.

אנסה להיות יותר ברור.
השרות לאסדות הצלה , מותנה באישור ובהסמכה של אותו יצרן לאותו סוג בלבד.אין תחנת שרות לכל האסדות אלא זו שהוסמכה עלידי היצרן עצמו לדגמים מפורטים,גם כאן ישנה הבחנה לשתי קטגוריות :ISO,SOLAS.
אני מורשה אך ןרק לאסדות שיוצרו על ידי חברת NEPTUNE, ורק לדגמי SEA -AIR..
אני מקוה שהבהרתי את הסוגיה.
 

zina71955

New member
פירוטכניקה לשיקולו של הלקוח? חייבים להחליף כל 3 שנים על פי

תאריך התפוגה.
 

seagopro

New member
לא עניין של תוקף,אלא אם בכלל ומה, וכמובן הכל לתוקף של 3 שנים

 

GuyRom

New member
ואז פקידוני ארץ הקודש יחליטו שהפכת לעסק ויבקשו מס


 

BOBO94

New member
אסדת הצלה

יש בחור בשם מוני (0544443334)במעגן הקישון שהרים את הכפפה לגבי אסדות הצלה
הוא מיבא אסדות עם אישורים ואחריות במחירים שמתחרים גם עם קפריסין
שווה בדיקה(אני קניתי ומאוד מרוצה לא מקבל אחוזים)
 
למעלה