אהבה וחטא+מלחמת ורדים

Rene Zeitune

New member
אהבה וחטא+מלחמת ורדים

אהבה וחטא
נסרין מאהבה וחטא כל כך מזכירה את רובי: אינטרסנטית, רודפת בצע, תחמנית, ויש לה גבר שמצליחה לסובב אותו על אצבע הקטנה, הקטור הטורקי-קרים. בנוסף גם חצופה ומתנשאת. קרים הזה נופל בפח בקלות ברשתה של נסרין וגם פה היא לא תתקשה בכך. חוץ מקרים הנאיבי אף אחד שם לא תמים ואחות של ברן ששכחתי את שמה מגלה את פרצופה האמיתי, גם איפק לא נותנת לה לנצל אותה. טובה ומסכנה אבל לא סמרטוט.

האמת היא שהיה עדיף לאיישה להרוג פשוט את האזים. הבנאדם הזה ממש דוחה גם במראה וגם בהתנהגות, תאכלס לאיישה אין מה להפסיד במקום שהוא ירצח אותה היא תרצח אותו גם אם תשב על זה בכלא. השקט הנפשי שלה יותר שווה. וכמובן של בתה. לא מאמינה שיתאכזרו אליה בבית משפט לאחר התעללות והטרדות ותקיפה מינית באיפק לא יתחשבו בה. או שאצל גונול מאמא הוא אמיתי לשבת על רצח של גבר שהתעלל ומכה? עד כדי כך אין חוק שמגן על נשים בטורקיה?

אחותה של סלדה ממש מפלצת. לא הבנתי מה היא מתכוונת לעשות לאיישה עם הגברים שעקבו אחריה אבל לא נראה לי שהיא מתכוונת לעזור לה.

סינאן ועלי ממש חתיכים וזה צפוי שעלי וברן מאוהבים בהדדיות אבל ברן לא בוגרת. במקום להתקרב לעלי עוד לפני שיצא עם שולה ומהרגע שהבינה שיש לה רגשות אליו הייתה מבררת מה הוא מרגיש כלפיה. כל הזמן רבה איתו ומקניטה את שולה(עוד אחת שמזכירה לי את אמא), זו התנהגות ילדותית והבנתי שהיא האחות הגדולה. אגב לא יכלו לבחור שחקן בגיל 18? סינאן בכלל לא נראה בן 18 ולא נער. גם איפק שבגילו בכלל לא נראית גם היא בת 18. לא היו נערים בטורקיה כמו הנער במלחמת הוורדים שיכול בקלות להיות סינאן. מעניין בן כמה הוא שם.

מלחמת הורדים
אז בעצם גולפורם אחראית למצב של ג'יהאן ובכל זאת שמרה מרחק ממנו. אבל גם הרגשתי שהיא קצת אנושית אפילו שהיא מתנשאת וסנובית אבל זה בטח ישתנה לרעה לפי מה שהבנתי עומר וגולרו יתאהבו. חליקה הזאת איזו ממורמרת עם רצינות יתרה.

עומר בעל סקס אפיל מושך, אבל בדמות הוא יבש ונראה גם נטול כריזמה. חבל שלא בחרו בקאנן מאזל וקרדאיי או הראשי מרסיסים אם כי הם יותר מבוגרים. מרט הזה מעצבן. לפחות היו לו שאיפות בחיים, הוא לא עובד, לא לומד. אבא שלו צודק. מבחינת רמת השכלה גולרו מתולמדת, משכילה, ועובדת אם כי לא במקום שמתאים לה. במקום גולרו הייתי מנתקת את הקשר עם מרט ואם במקום מרט הייתי מחפשת משהו כי אפילו שאיפות אין לו. אי אפשר לנהל זוגיות בלי שאיפות עם בסיס מקצועי. אני מבינה את ההיסוס של גולרו לחיות לצד גבר בלי חלומות או שאיפות כשהיא ברמה אחרת בלי קשר למעמדות. ומרט לא במצב של ג'יהאן שחי רק על תרופות ומסתגר בחדר כי סובל מסוג של אוטיזם. הוא בריא עם יכולות. גם אי אפשר לחיות כשרק בן זוג אחד עובד. ועוד מתכננים להקים משפחה אז מאיפה יבוא הכסף? גולרו גם לא בדיוק עשירה ועדיין לא עוסקת במקצוע עליו היא למדה אז הוא רק יושב ומתבטל, עושה סצינות לגולרו על עומר ומנדנד לה. אני הייתי כבר מעיפה אותו. אגב חלטורה זה לא מספיק. לכל בנאדם צריך שיהיה שאיפות בחיים מניסיוני האישי שלא עשיתי כלום בבית מאז התיכון ושילמתי מחיר ועכשיו יש לי תכניות וכל מיני מטרות ורצונות. לימודים, עבודה חדשה, להרוויח יותר ואולי בהמשך לעבור לגור לבד.

וזה היה שקוף שג'יהאן מאוהב בגולרו. עוד מהרגע עם השרשרת התחלתי לחשוד. מעניין אגב לאיזה סוף הוא יזכה, פעם ראשונה שמכניסים דמות כזו בסדרה טורקית. היא ממש ארוכה הסדרה. אגב השחקן מעולה.

יונג' הזאת חיה בסרט. עלק הוא מאוהב בה והם יוצאים. הנחיתה תהיה כואבת מאוד. מין הסתם היא עוד אחת מהנשים שלו.

שווקט הזה מכוער ומבחיל. גם אישתו לא יפה. איך הוא שכב איתה. אבל מסכנה נאלצה לחיות עם גבר דוחה שנגעל ממנה ואין לה אפשרות להתגרש. לא פלא שהבן שלהם חסר אחריות עם האבא שיש לו.



 
למעלה