פרישת מנהל הפורום

פרישת מנהל הפורום


אנו מודים ל מיצו על 8 שנים של ניהול מוצלח בפורום ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך בתפוז ובכלל!

מיצו היקר,
נשמח להמשיך לראותך כאן בפרדס!


המשך גלישה מהנה בתפוז אנשים
 

omkgu

New member
מיצו תודה רבה!

על תקופה ארוכה של ניהול, לא מובן מאליו.
&nbsp
&nbsp
 

RIDE TO LIVE

New member
אחד מרגעי השיא של מיצו - המלחמה בטרויה


ככה זה מתחיל .....
"לפני למעלה מ- 2500 שנה התייצב צבא עצום של עשרות אלפי לוחמים יווניים ובני בריתם על חופי טורקיה המערבית וצר על חומות טרויה. לצופה מן הצד, המראה היה בוודאי מדהים. הלוחמים נעו כולם כאיש אחד, כישות אחת, מכונת מלחמה מלוטשת ומשומנת היטב, במטרה אחת. נעו במבנים מסודרים, מאורגנים, מחזה שלא נראה כמותו מעולם עד אותו זמן".
[URL]http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=8&MessageId=137812135[/URL]



 

eringel

New member
תודה רבה - הרבה מים עברו ...

אני עוד זוכר שהגעת.....

המון תודה על הכל

אלדד
 

החתולית

New member
אז גם אני לא ברוכבים

אבל מרגישה צורך כמנהלת עמיתה, להסיר בפניך את הכובע, מיצו.
&nbsp
היה תענוג להיות מנהלת עמיתה שלך, ומבחינתי היית אחד האייקונים של ניהול פורומים. כמו שAלון כתב, העזיבה שלך מסמלת משהו עצוב.
&nbsp
 

avihersh

New member
תודה דניאל. משוכנע כי תמשיך להוביל יזמות ברוכה

לטובת אופנועני/ות ישראל
 

BlueFairy10

New member
מה?!


אני רוצה להצטרף למחאה של סינבד אבל מבינה שאתה כנראה עייף...
חברה שלי לימדה אותי ש If you love somebody let them sleep
או לפחות תורידו להם מהראש דאגות כמה שאפשר...

תודה!
 

מיצו

New member
תודה רבה. 8 שנים לא נזרקות לפח סתם כך.

התאריך היום הוא סימבולי, בדיוק 8 שנים אחרי שהנהלת הפורומים (בראשותה של NaamaP, למי שזוכר) לקחה את המושכות לניהול הפורום, ובערך 8 שנים אחרי (3 ימים פחות) שאני, Lonerider ו- Yarivos נכנסנו לניהול. מאז הרבה השתנה, שותפי לניהול באו והלכו, הפורום השתנה.

החזון שלי היה ועודנו לקיים קהילה פורחת של אנשים שמה שמחבר ביניהם הוא אהבת הרכיבה על אופנועים (אפשר גם קטנועים, אפשר גם שטח, העיקר שיהיו שני גלגלים ומנוע). מאז שהקונספט של "פורומים" היה בשיאו בסוף העשור הראשון של שנות האלפיים, הרבה השתנה בזירה החברתית/אינטרנטית. פייסבוק הגיעה וטרפה את הקלפים, כך גם יוטיוב, אינסטגרם, טוויטר ואחרים. מה שהיה פעם אפשר לעשות רק בפורומים (כי זה מה שהיה) אפשר היום לעשות במאה מקומות אחרים, וכל זה מושך את התשומת לב של המשתמשים מהפלטפורמה של הפורומים (ואני לא מדבר ספציפית על תפוז, אלא כסימפטום גלובלי).

היום אפשר לנהל את אותם חיי חברה קהילתיים גם במקומות אחרים, אפשר לקבל תשובות מהירות לשאלות, עצם הדיון לגופו של עניין הופך להיות הרבה פחות חשוב לאנשים ולדור השטחי שצומח לנו בין הרגליים, דור שמסתפק בתגובה של "פפחחח" או "חחח" או מקסימום שורה אחת, כתוב בשפה עילגת. להם זה לא משנה. תרבות ה"לייקים" וה"טוקבקים" דורסת ברגל גסה את תרבות הדו-שיח האינטליגנטי, את הדיונים המרתקים, את המגה-שרשורים. כבר לא צריך את כל זה. מה שחשוב זה כמה זומבים ראו את התמונה המפגרת שאיזה מישהו העלה וכמה עשו לו לייק. כאילו שעם זה אפשר ללכת למכולת.

גם תפוז, כפלטפורמה שעצם הווייתה קשור וכרוך בצורה בלעדית לקונספט של הפורומים והבלוגים, גם היא כמובן חווה את השינוי הזה. המשתמשים שהיו שורצים כאן באלפיהם לפני 8 שנים, לפני 6 שנים, לפני 4 שנים - כבר לא כאן. ועל כל זה, תוסיפו את העובדה שהפלטפורמה העיקרית שממנה אנשים גולשים היום ברשתות החברתיות היא כבר לא המחשב האישי, אלא המכשיר הסלולרי והטאבלט. עם זה תפוז לא השכילה להתמודד בהצלחה, ולמעשה כל אותם אלפי גולשים וכותבים שממש רוצים לקרוא ולהגיב - לא יכולים לעשות זאת בצורה קלה ונוחה, והם למעשה מוותרים אפילו לנסות להגיע לכאן אחרי כמה וכמה ניסיונות כושלים.

כל זאת הביא למעשה, בעיני, לדעיכתו של הפורום בפורמט המוכר והטוב - אותו פורמט שאיפשר חיים שלמים לקהילה שלמה, רוכבים שהיו מגיעים לכאן כדי להתייעץ בכל פיפס ודבר, רוכבים חדשים שהתלבטו על איזה כלי לרכוב, משדרגים שחיפשו מידע על אופנועים פוטנציאליים, טיולים שהיו נקבעים כאן, תמונות שהיו עולות לכאן מיד אחרי, מירוצים בחו"ל שהיו נסקרים כאן ודיונים היו מתפתחים בעקבות זאת, שיפורים לאופנועים (מדבקות לחץ?), אפילו חתונה אחת או שתיים שנקבעו ואפילו התקיימו כאן (לטרון 2008, מצדה 2012).

כל זה לא קורה כאן יותר, זה קורה בפייסבוק, בטוויטר, בוואטסאפ. פאק, השרשור של מצדה 2015 כאן לא צבר יותר מכמה תגובות בודדות ענייניות.

זה אומר הרבה.

לכן החלטתי שבתאריך סמלי זה, 8 שנים לאחר מכן, אני עוזב את הניהול של פורום 8 בתפוז. אני לא נעלם, אני ממשיך בפעילות קהילתית בקבוצת פורום 8 בפייסבוק ובקבוצות בוואטסאפ, וכמובן לכתוב ב"מיצו בדרכים" ([URL='http://www.mitsu.co.il']www.mitsu.co.il[/URL]).

אני מודה מאוד ל- omkgu על כך שלקח את המושכות לניהול הפורום, אני מחזיק לכולנו אצבעות שנמשיך להיות כאן, ואני מאחל לכל הרוכבים והרוכבות כאן המשך רכיבות בטוחות. אושר לא צריך לאחל, כי כל מה שצריך זה לעלות על האופנוע, האושר מגיע אוטומטית לאחר מספר שניות. לגבי עושר, נו, צריך עושר כי אחרת כולנו נמשיך לרכוב על גרוטאות, ובלי עושר איך נאכיל את הקופיקו?
 
למעלה