פרישת מנהל הפורום

A לוןA

New member
בלי קשר לאופנועים

פשוט נהניתי מלהיות מנהל-עמית שלך. ההליכה שלך מסמלת משהו מאוד עצוב.
 

rambling

New member


גם בפייסבוק לא נראה שיש פעילות רבה במיוחד חוץ מלינקים וכתבות מדי פעם. זה די זהה למה שאני רואה בקבוצות אחרות בנושא אופנועים. לדעתי זה בגלל מיעוט ב"חדשים", אין שאלות כמעט אז אין תשובות ואז הסברים עקשיים ואינסופיים למה ההוא טועה..
 

michald250

New member
למזלך אנשים לא יודעים איך במו אצבעותיך גרמת

לפורום לדעוך אפילו את הנציגות הנשית היחידה שהייתה טובה לפורום דאגת להוציא מפה בכח.
למזלך האנשים פה עם כמיהה למנהיג ולא משנה מאיזה סוג.מאחלת למנהל החדש הצלחה רבה בשיקום ההריסות שהשארת כי מחיטוט בפייסטוש הבנתי שמדובר באדם רציני שלא מחפש רק את החשיפה אלה את העשיה.
איפשהו אני מאמינה שפתחת לך דף פייסבוק פרטי ומשכת לשם גולשים או באתר שלך או איזה בלוג שיתן לך להרגיש שיש לך איזה קהל מעריצים.מקווה שאני טועה בכל מקרה שיהיה בהצלחה בהמשך הדרך ואיך שהו אני מאמינה שאתה תחזור לניהול אם הוא ישוקם.:))))))
 

מיצו

New member
חלאס א., לא מצחיק.

למזלי גבב השטויות האלה לא מחזיק מים, ולמזלי (משהו שאתה לא יודע) ה"דעיכה" הזו שאתה מתאר הוא משהו שכל הפורומים בתפוז חווים (ועל כך יש לא מעט דיונים, דיונים שאותה "דמות נשית" בכלל לא טרחה להתעניין לגביהם, שלא לומר לטרוח להופיע לאחד מהם, אפילו לא בכאילו). אז תנוח דעתך, זה לא מנהל הפורום שגרם לזה, זה משהו שכל תפוז באופן ספציפי וכל הפורומים בכלל חווים, וזה משהו שאף אחד, כנראה, לא יכול באמת לעצור.
 

michald250

New member
א?אתה כנראה בהכחשה טוטלית.

לגבב השטויות שכתבת רק אתה יכול להאמין ואני מקווה שאתה נהנה מזה מכיוון שבגלל ההודעה שכתבתי קיבלתי שלוש מסרים מגולשים ששתים מהם בקבוצה איתך איפשהו,לא אמרו איפה והשלישי אמר שזו התחושה הכללית של הרבה גולשים.אולי כדאי שבכל זואת תתקשר לבלוקבסטר
 

פרארי1

New member
מיכלי, לא מתאים לך

שכחת להאשים את מיצו בהתחממות הגלובלית ובגל הטרור.
 

michald250

New member
הפסקת להטריד בחורות על קטנועים בפורום השכן שיש לך זמן

להתחנף פה?לא יפה.
 

Agent5

New member
בהצלחה בהמשך, מיצו

ואתה וודאי מתכוון שNaamaP קיבלה את המושכות לאחר פרישה, לא כולם ידעו את זה אבל זו הייתה החלטה של כולנו באותה תקופה. זה תפקיד קשה ויד על הלב הייתה האיש הנכון לתקופה הנכונה.
 

rusti james

New member


תודה רבה מיצו.
על הניהול ועל הפעילות בתחום הדו גלגלי בכל השנים שאתה כאן...
דירבאלאק להעלם מהפרדס. כן?
 

Mcboomy

New member
אני לא נוהג להגיב אבל חשוב לי להודות לך !

מיצו אני קורא בבלוג שלך ובאופן כללי הודעות שלך כאן, אתה משקיע את הנשמה ואני מאד מעריך את התשובות שלך ואת ההשתתפות בפורום.
אני מקווה שתמשיך לגלוש ולענות כאן על שאלות כי אני דרכך החכמתי המון.
 
למעלה