בקשת
למוהל

אפרת12

New member
בקשת ../images/Emo91.gif למוהל

בעלי פוצח בהכנות לברית, שכנראה תתרחש (טפו-טפו-טפו
) תוך אי-אלו שבועות. אי לכך ובהתאם לזאת התבקשתי להשיג המלצות על מוהלים באזורנו - אנחנו גרים בגדרה. אני מעדיפה מוהל שהוא גם רופא.
 
עוד לא ילדת קושקוש../images/Emo35.gif ../images/Emo8.gif

הכותרת שלך הייתה דווקא מעודדת...
הלהיט פה בפורום הוא ד"ר סיריל פיין מוהל-רופא מצרפת ת'אתר שלו להתרשמות- ואם לא נשתמע אז מאחלת לך כמובן לידה קלה ומהירה
ומחכים לך פה כמובן
 

אפרת12

New member
עדין לא ../images/Emo4.gif אבל יש לנו למען האמת

עוד זמן
על ההמלצה
 

nush1

New member
הי אפרת

אני ממליצה על מוהל בשם מוטי שרעבי הוא מעולה! הוא מל את שני האחיינים שלי ואת בני דודים שלי ואבא שלו מל את אחי והוא ממש טוב. הוא לא רופא אבל אני בדעה שיש מוהלים טובים ומנוסים שעדיפים על רופאים אם את מעוניינת תשלחי לי מסר ואני אתן לך טלפון (והוא מהאזור)
 
המלצה למוהל../images/Emo13.gif

הי, אני ממליצה על ד"ר "צצקס" (ככה קוראים לו כולם) מאזור המרכז... אמנם יקר מאוד כ-2000 ש"ח אבל נחמד מצחיק עושה את ה"עבודה" טוב , גם רופא וגם מוהל, ולא נראה כמו "דוס"- שלנו זה היה חשוב... בכל אופן הוא מרדים לפני והתינוק אפילו לא צייץ כשהוא חתך.... מי שרוצה את הטלפון שתכתוב לי מסר...
 

einatbc

New member
אני ממש לא ממליצה על צצ'קיס

לצערי הוא מל את רותם שלי, הוא הבטיח לנו שאנחנו נהיה אחרונים אצלו ברשימה, כנראה שברגע האחרון נכנס לו עוד מישהו. המזכירה שלו רשמה את השם של הרחוב שלנו בצורה לא נכונה , דבר שגרם לו להתברבר, הוא היה מגעיל אלינו, אנטיפת, ברמה שבעלי אמר לו שאם הוא עד כדי כך עצבני הןא מעדיף שהוא לא יעשה את הברית. הוא הרדים את רותם בחדר ולא הסכים שנכנס, רותם צרח בחדר. זה נכון שבזמן הברית רותם לא צרח, אבל אחרי שעה הוא צרח עד 24 בלילה - זה היה סיוט שאני לא מאחלת לאף אחד. חוץ מזה עובדה שלא ידועה לציבור, הוא רופא נשים ולא כירורג, כך שאין לו יתרון כרופא. הוא עושה מכל הנושא של הבריתות מסחרה אחת גדולה. הוא רוצה את הכסף במזומן, לא מזמן נתפס ע"י מס הכנסה על העלמה של מיליונים . בקיצור טיפוס מגעיל בעיני. הצטערתי שהשתמשתי בשירותיו. לי המליצו על גונן - שהיה בדיוק בחול באותו שבוע. רופא - מוהל, יקר אבל כנראה שווה.
 
"מילה טובה" - המלצה:

הם מתייחסים למילה כאל ניתוח לכל דבר... כולל מניעת סיבוכים. בטופס ההסכמה למילה שלהם ניתן לקרוא בדיוק מה צפוי להיות, ו- בכלל כדאי לשקול לדחות את הברית לגיל 3 חודשים - אם טעמים רפואיים מדברים אל ליבך, בצד המסורת. שתהיה לידה מוצלחת!
 

נופר30

New member
אנחנו היינו אמורים לעשות אצל

צצ'קס אבל ברגע האחרון ביטלנו אחרי שמישהי סיפרה לי שהייתה צריכה לתקן אחריו אצלנו המוהל הסביר שאומנם הילד לא בוכה בברית עם ההרדמה אבל כשהמקום מתעורר הוא יכול לבכות שעות בלי הרדמה יוצא שאומנם הוא בוכה אבל ציצי קטן אחרי והכל מסתדר אני לא יכולה להמליץ לך על המוהל שלי כי הוא מבני ברק ולא מהאזור אנחנו היינו מרוצים ממנו מאוד ( בא לבדוק את הילד כמה ימים לפני ובא לבדוק אותו יום אחרי ) לא סגר איתנו על סכום הכנסנו סכום למעטפה והוא אפילו לא בדק אמר תודה והלך
 

shi2

New member
לא מומלץ....../images/Emo10.gif

ד"ר סיריל פיין מומלץ בחום - מוהל מעולה - ד"ר גונן פנחס. גם לו יש אתר באינטרנט יש לנו נסיון עם שניהם...
 

מיקגאפ

New member
לנו דווקא נסיון הפוך עם ד"ר פיין

היינו מאד מרוצים. הברית עברה בקלות (בכי של שניה וחצי בדיוק) בלי שום סיבוכים/זיהומים וכו'. בימים אחרי הברית יובל ישן ואכל כרגיל כאילו כלום (היה אולי רק קצת בכי כשעשה פיפי אבל גם זה עבר מהר מאד). ד"ר פיין הסביר לנו בביקור בקליניקה שלו יום לפני הברית בדיוק מה הוא הולך לעשות, בדק את יובל גם יום אחרי הברית - והעביר את הטקס בצורה מרשימה ומכובדת. גם בקטע של הכסף הוא לא היה חמדן, סירב בכל תוקף לנקוב בסכום שהוא רוצה והשאיר זאת לשיקול דעתנו. בקיצור - אנחנו איתו גם בברית הבאה (אם תהיה).
 

קרן^

New member
אפרתוש../images/Emo13.gifשלום!

וואו כמה זמן עבר מה שלומך? איזה שבוע את? שתהיה לך לידה קלה
המוהל שלקחנו היה שוחט אליעזר אם תרצי פרטים אני אשלח לך הוא עשה עבודה נקיה ויפה ב ה צ ל ח ה !
 

niniv

New member
../images/Emo45.gifשוחט - מומלץ בחום!!!!!../images/Emo45.gif

הוא מהל את אליאור וגם את אלון.... הוא פשוט מ-ע-ו-ל-ה-!!!! אליאורי בכה מעט, וקיבלנו דף מרגיע עם כל התופעות הנורמליות שקורות אחרי ברית ושלא צריך להבהל מהם.... בקיצור... אחלה מוהל, ידידותי מאוד ואדיב.. אמנם קצת יקר אבל שווה כל שקל!!!
 

טאש

New member
רק תגידי.....

אנחנו היינו מאוד מאוד מרוצים מהברית שערך עותניאל שרעבי. אם את רוצה את הטלפון שלו - אני אשלח לך בשימחה. הוא אמנם לא רופא אבל הוא פשוט מעולה. ואגב - את הולכת לקפלן? אם כן, אז תעשי לי טובה קטנה....
 

אפרת12

New member
אני חושבת שלא אלך, אלא יותר אסע...

אבל אם רק אוכל - אעשה כל מה שתבקשי. רק תגידי.
 

אפרת12

New member
וואו ../images/Emo70.gif תודה על ההיענות ../images/Emo70.gif

ידעתי שאפשר לסמוך עליכן
אני אדפיס את זה לבעלול שיחליט מה הוא רוצה לעשות...
 

ornit_band

New member
אם אתם מחליטים לוותר על הדרישה

שהמוהל יהיה רופא (וכמו שנכתב פה, רוב הרופאים המוהלים אינם כירורגים) אני ממליצה על עומסי = אלי עמוסי. הוא מראשל"צ, חביב מאד, מסביר מה צפוי ומתי לקרוא לו, בא לביקורת, ממש, אבל ממש, לא חמדן. הוא מל את אופיר, היה קצת בכי, הנקתי וזהו. עשה רושם שאנחנו לקחנו את זה יותר קשה מאופירי... אם את רוצה, אשלח לך טלפון שלו.
 

ronnieyuval

New member
הנה קבצים שאולי יוכלו יעזור

הראשון עוסק בשאלה כיצד לבחור מוהל. השני הוא טופס הסכמה לביצוע מילה שההורים נדרשים לחתום עליו במרפאת "מילה טובה" והוא מפרט את כל פרטי הניתוח כולל יתרונות וחסרונות.
 

ר של ניב

New member
ממליצה על

ד"ר שקולניק, הוא מעולה. הוא מוהל שהוא רופא, עושה הרדמה והילד לא מצייץ, גם אחרי הברית ישנתי כרגיל בלילה. וכל מי שאני מכירה שעשה אצלו. על צ'צ'קס שמעתי דברים לא טובים, לא ממליצה, הוא תמיד מאחר ומדבר לא יפה. אני שמעתי גם שגונן טוב, אבל לרוב לא בא לאולמות של הברית ומאוד עסוק.
 
למעלה