פוקאצ׳ה בר ירושלים, קומדיה של טעויות.

Maldini Girl

New member
פוקאצ׳ה בר ירושלים, קומדיה של טעויות.

נסעתי לאחותי לסופש בבירה. היא הציעה שנלך בשישי לפוקאצ׳ה בר. הבטיחה שהאוכל טוב והמחירים נוחים. אני כבר מכירה את מסעדות ירושלים בשישי והזמנתי מקום כבר ביום רביעי. זוג ב20:30.
הגענו בשעה האמורה. מחוץ למסעדה משתרך תור ארוך שנמשך פנימה. אין בחוץ מארח/ת שיעשו סדר בעניינים וכולם תוהים את אותה תהייה-
״אני הזמנתי מקום, כנראה שהאנשים הללו לא. למה אני צריך לעמוד איתם בתור?״ מה שיוצר סצינת דחיפות של ״סילחו לי״ שנענית מצד האחרים ב״למה שנסלח לך? גם אנחנו הזמנו מקום ומחכים בתור. חכה בסבלנות.״
חיכינו בערך 5 דקות עד שבכלל יכולנו לגשת למארחת בפנים ולהגיד מי אנחנו ולמתי הזמנו. אחרי זה עברו עוד 2-3 דקות עד שהושיבו אותנו.
כשבאתי לשבת בשולחן ראיתי על הכיסא שלי קיסם שיניים. נו. מזל שלא התיישבתי עליו.

הגיעו התפריטים. לאחותי כאב הגרון. כשהזמנו ראשונה (פוקאצ׳ה עם רוקט, עגבניות וכדורי מוצרלה, כ40 ש״ח) היא ביקשה תה צמחים. ״אין לנו צמחים. יש תיון״
שיהיה תיון.
בינתיים עברו 10-15 דקות. בחוץ ירד גשם והזוג לידינו (שישבו כל כך קרוב שבסוף נהיינו שותפים לשיחה) אמרו שיש לידם נזילה.
הגיעה הפוקאצ׳ה. לא התה. הזכרנו על התה.
הפוקאצ׳ה הייתה בסדר. הבצק בסדר, הרוקט בחלקו ראה ימים טובים יותר. ״הייתי שמחה אם מישהו היה שם לי מעט מלח על העגבניות״ אמרתי לאחותי והחלטתי לעשות זאת בעצמי אבל... לא היה מלח על השולחן. כשהמלצר עבר לידינו הזכרנו פעם נוספת על התה וגם ביקשנו מלחייה.
לשולחן לצידינו הגיע תה שהזמינו. ו...זה היה תה עם נענע! כשהגיע התה של אחותי (מים רותחים ולצידם תיון) היא זזה באי נוחות ואמרה ״ביקשתי תה צמחים ואמרו לי שאין. אבל לה הביאו תה צמחים.״
״זה לא צמחים״ ענו לה ״זה נענע״.
טווווב, אז אפשר נענע במקום התיון? ״כן״.
אכלנו לנו את הפוקאצ׳ה בלי המלח. כשעברה שוב מלצרית ביקשנו שוב מלח. הגיע אחרי הבקשה השנייה.
הנענע לעומת זאת לא הגיעה.

הזמנו עיקריות-שתינו ביקשנו סטייק סנדוויץ׳ (כריך עם סינטה, מיונז ובצל מטוגן שמגיע עם צ׳יפס וירקות) והזכרנו שוב על הנענע.
באיזשהו שלב עבר המלצר שלנו ואמר ״עוד לא קיבלתן נענע?״ התביישנו קצת לומר שלא. מולינו הוא נזף במלצרית שהלכה והביאה איתה בצלחת קטנה נענע, רק שבינתיים עברו כבר 15 דקות וכוס המים הרותחים הייתה קרה. האחות ביקשה להביא לה כוס מים חדשים שהגיעה די מהר.
בלי כפית ובלי סוכר.
״איך לערבב?״ היא שאלה אותי. הצעתי עם הקשית של המים הקרים. ״ומה עם סוכר?״ היא שאלה. הזוג שלידינו, שכבר היו בקינוחים, חייכו בהבנה והעבירו לנו בחיוך ושתיקה את הסוכר שהיה מונח על שולחנם.

ההמשך היה בסדר. אין לי מילה רעה על הסטייק סנדוויץ׳ או הצ׳יפס אבל גם לא משהו לשבח. החלטנו לא להזמין קינוחים, ביקשנו חשבון שהגיע בזריזות. סה״כ 159 שקלים לפוקאצ׳ה, שני כריכים ותה.

כשיצאנו אחותי אמרה לי באי נוחות שבאמצע שבוע המקום הרבה יותר נעים. שהשירות טוב יותר והאוכל מגיע מוצלח יותר. האמנתי לה. שתינו סיכמנו שלא באנו עם ציפיות גבוהות מידי לא מהאוכל ולא מהשירות, בעיקר בהתחשב במחירים הנוחים.
אין לי שורה תחתונה. הזוג לידינו אמר שדווקא נהנו. ״האוכל היה טעים״ הם אמרו לנו. האוכל באמת היה בסדר. יחד עם זה, כשמגיע הרגע במסעדה שבו כבר לא נעים לך יותר לבקש את מה שהזמנת, אז אתה זז בכיסא ואומר אם האוכל או המחירים שווים את זה.
 
נשמע כמו אוכל שהוא בחלקו סביר ובחלקו האחר מוצלח והשירות

מזעזע...
&nbsp
לא הייתי משאירה טיפ, אולי לזוג מהשולחן ליד שהגדיל והעביר א הסוכר :)
&nbsp
דווקא שמעתי דברים חיוביים על המקום מחברים, אולי באמת היה לחץ או משהו...
 

alferd

New member
מפתיע

זאת אחת המסעדות בירושלים שאני שומרת לה אהבת נעורים...זכורים לי משם זכרונות טובים.
מצד שני כבר מזמן לא הייתי שם. בהחלט לא נעים לשמוע.
 
בדרך כלל אני רק קוראת

אבל הפעם הייתי חייבת להגיב
היינו שם עם הילדים לפני שבועיים והיה מקסים
האוכל היה מעולה
השירות היה סביר
הגענו במוצאי שבת והמסעדה היתה מלאה עד
אפס מקום
היה אחראי משמרת שעמד על המשמר כל הזמן
הפוקצ'ות מאד טעימות
הילדים אכלו פיצה
אני ניוקי שהיה מאד טעים
ובעלי אכל ריזוטו ודג ונהנה מאד
במקרה של כל כך הרבה טעויות למה לא ביקשת לראות אחראי משמרת?.....
 

Maldini Girl

New member
שמחה שלכם הייתה חוויה אחרת

למה לא ביקשנו? הרגשנו שאין טעם. המלצר שלנו למשל, ניגש באיזשהו שלב לשולחן לידינו ואמר להם ״לפחות אתם איתי, כולם פה נגדי..״
 
כן..אבל מלצר הוא אדם פרטי

הוא מיצג ולא מיצג את המסעדה
כלומר הוא הפנים של המסעדה
אבל אין עליו עיניים כל הזמן
ואם את לא תדווחי הלאה אז עוד לקוחות
ישמעו ויקבלו ממנו את אותו יחס
וחבל
 

Maldini Girl

New member
אז הנה,דיווחתי לכם


 

Maldini Girl

New member
אגב אני מעריכה שזו הערה שנאמרה

כביכול בצחוק. אבל בהתחשב בנסיבות הצחוק היה ממקום אמיתי מאד. שניה לפני שהמלצר אמר את זה לאותו שולחן ניגש אליו סועד משולחן אחר שהכריז ״זאת הפעם האחרונה שלי פה״
 
אם החוויה של אותו סועד הייתה דומה לשלכם אז אני יכולה

להבין אותו...

שמעתי הרבה ביקורות טובות על המקום, אולי מדבר על מלצר סורר או משהו חד פעמי...
האם השארתן טיפ?
אני חושבת שבאמת.חבל שלא יידעתן את הבעלים על החוויה שעברתן..
 

Maldini Girl

New member
מתביישת להגיד שהשארנו

לא גבוה.
וידוי-עבדתי במסעדה בעבר. אמנם במטבח.
אני מכירה את הטירוף של שישי בערב.
בגלל זה הסבלנות שלי למלצרים גבוהה מאד בזמן עומס. וזאת כנראה הסיבה שהשארנו טיפ בכל זאת.
 

גםצופה

Member
מנהל
רק על ההערה הזאת הייתי מייד מבקשת אחראי משמרת...

ולמה אין טעם בלהעיר לאחראי על המלצרים ?
זה בהחלט במקום להעיר... הרי ההתנהלות של המלצרים באיזור שלכם היתה על הפנים.
 

Maldini Girl

New member
אם להיות כנה אין לי ממש תשובה

ללמה אין טעם. כי ברור שיש. אבל יש פעמים כשאני באה למסעדה שאין לי כח להתלונן. שבא לי פשוט להוריד ראש ולעבור הלאה.
זו גישה גרועה שאני היחידה שסובלת ממנה...
 

londi81

New member
כל החוויות שהיו לי אי פעם בפוקאצה בר היו זהות...

בתקופה הירושלמית שלי, לפני איל אילו שנים, כשהיו בדיוק שלושה מקומות פתוחים בשישי בערב (אחד בעין כרם) מצאנו את עצמנו מדדי פעם בפוקאצה בר
&nbsp
תמיד תמיד.. אוכל בסדר אך לא מלהיב, שירות מבולבל ולא מקצועי, צפיפות, קור ורטיבות..
&nbsp
הכי סתם שיש
&nbsp
 

החתולית

New member
על הדיווח

הוא מוכיח כמה שירות גרוע יכול להרוס חוויה שבמצב אחר, היתה חוויה חיובית בסך הכל.
&nbsp
יכול להיות שהעמוס הכריע את צוות העובדים, אבל במסעדה פופלארית כזו, יש לצפות לעומס ולאייש את הצוות בהתאם.
 
למעלה