בוואדי ערה משחיתים נשים עם חומצה, איפה השמאלניות מפגינות?

marabo

Well-known member
בוואדי ערה משחיתים נשים עם חומצה, איפה השמאלניות מפגינות?

על נושא האלימות נגד נשים - בתל אביב. ראו את הרשלה מחפש משהו מתחת לפנס הרחוב, שאלו אותו מה אתה מחפש? מטבע שנפלה לי - ענה הרשלה. היכן נפלה? בסמטא ממול - ענה הרשלה. אז למה אתה לא מחפש שם? כי שם חשוך וכאן יש אור - ענה הרשלה.
 
לפני כמה שנים שאלתי בפייסבוק של בצלם מדוע הם מטפלים

רק באלימות של צה"ל וישראל נגד ערבים ולא באלימות רצח זוועה של ערבים נגד ערבים , הם ענו שהם עוסקים רק באלימות של צה"ל וישראל נגד הערבים ,זה תחום ההתמחות שלהם בלבד .
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הם יותר גזענים מסמוטריץ' ובן גביר ביחד

הוא לא מטפלים באלימות של ערבים נגד ערבים כי לדעתם זה דבר טבעי כמו הגשם בחורף והשרב בקיץ.
 


.
 
לא נכון. הססמולנין לא יותר גזענים מסמיטרץ ובן גביר

סמיטרץ ובן גביר לא גזענים אז הססמולנין הגזענים לא יכולים להיות יותר גזענים ממי שאינם גזענים. סמיטרץ ובן גביר הם הקול קורא במדבר,הם הילד עם האצבע בסכר,הם שופר השפיות נגד חוסר השפיות של החברה הישראלית שמאפשרת לשלטון רקוב ומושחת מן היסוד להכנע לאויב הערבי שמסכן את קיומה של מדינת ישראל כמדינת הלאום היהודית.
 

tgranot1

New member
יופי , התקדמו שלב - אתה מודה בעקיפין כי סמוטריץ'

גזענים. לגבי החלק השני הם אינם מטפלים באלימות ערבית שכן אין זה מתפקידים. מדובר באירגון ישראלי ולכן מטפל בבעיותיה של ישראל. אין זה סותר כי אירגונים בי"ל , או פלסטנאים צריכים לקחת על עצמם את תפקיד ניטור אלימות ערבית כי עובדה שאתה יודע מכך.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אתה מקבל את תוכנית המאה?

המשולש הוא לא חלק מישראל מבחינתך?
 

tgranot1

New member
תוכנית המאה

קוראת לחילופי שטחים בין ישראל לפלסטין. לחלק הזה שלה אני מסכים. כמובן גם לכבישים והמנהרות שיחברו בין עזה לגדה. בכל הנוגע לסיפוח חד צדדי אינני מסכים בשום שכן אפילו פוליטיקאים בימין כמו סמוטריץ', בנט/שקד, או מיקי זוהר אומרים כי הבקעה ושטחי C הן רק המבוא והמטרה הסופית הסיפוח של הכל. ציפי חוטובלי מוסיפה גם הענקת אזרחות ישראלית לתושבי הגדה. השאלה אם לזה אתה מוכן במסגרת ההסדר?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בנט ושקד מדברים על שטחי C כשלב הסופי

ומוכנים לאוטונומיה נרחבת בשטחי A ו-B ללא החלת ריבונות.
 

סוהי 7

New member
מחקר של בצלם מוכיח שיש הבדל בין הריגת מחבל בעת פעולת טרור

לבין רצח אישה "על כבוד המשפחה"......טרוריסט ערבי נהרג בעת ניסיון לרצוח יהודי.איש ערביה היא גם אישה וגם ערביה.....איזה ערך יש לכאלה?
 

סוהי 7

New member
כל שאתה צריך לעשות הוא לעקוב אחרי התביעות והדיווחים שלהם.

זה המחקר והמסקנות יקפצו לעיניך מעצמן.
 
וכי אותו הרשלה שכבודו מספר לנו עליו לא היה חרדי או לפחות דתי

ואם הוא כזה מטומטם לא ראוי שנבדוק בציציותיהם של עוד חרדים שמא מכת הטמטום פוגעת גם בהם שנאמר שכל נתתי לשמאלנים ושאר ירקות לימנים
 
מוטי מוטקה מרדכי גוטה גוטרמן אתה גאון רשת לא מטומטם


אתה הינך ימין קיצון שבא לכאן במטרה להגחיך את המגזר והסמאל , בשיטת *גוטה הפוך גוטה * = הפוך על הפוך , לשיטת רש"י ובעלי התוספות אז קדימה יאללה עימשי ... צא ולמד .. חזק ואמץ. ...עלה והצלח . הכל שמא אולי לכאורה . תשאלו את ליאורה שרוקדת הורה .
 

marabo

Well-known member
מה לכבודו ולהרשלה? שזה יהודי והוא סמאלני

וכת הסמאלנין שרויה באבל וצער על הסיפוח הקרוב וראוי שילך לנחמם ואל יבזבז זמנו על עניינים לא לו.
 
שאין אנו יהודים? שהרי הימנים מיעוט המה בעם ישראל ואף

מלך המלכים שם עליכם ז.ן שהרי תלויים אתם בנו ואנו מולכים בכם ומכאן שאנו היהודים ואתם אינכם אלה שהסתפחו אלינו במרמה ביציאת מצרים שנאמר שמאלנים שמתי עליכם למען ינגסון בכם ותלכון בדרכי ואף כבודו שרוי באבל על כך וממציא בסיפורים על עליונים ותחתונים כמיטב מעשיות עליבבה והשודדים
וכי כבודו באמת חושב שנתניהו שלנו יספח גרגר אחד מהאדמות הכבושות?
 

marabo

Well-known member
מה עניין רוב ומיעוט לכאן?

שאין זה מעלה או מוריד לענין הצדק. מי שצודק הוא צודק ומי שטועה הוא טועה ואפשר שהרוב צודק ואפשר שהרוב טועה. "אחרי רבים להטות" שייך בעניינים שבמחלוקת ואין דרך להכריעם אבל כאן הכריעו כבר רבותנו עליהם השלום והיזהירנו להתרחק מדרכם של סמאלנין מומרין ומשומדין. ובאשר לנתניהו, לימדונו רבותנו עליהם השלום שאין אדם נוקף אצבע למטה אם לא ציווהו על כך מלמעלה, ומלך המלכים על ידי שליחו הנאמן אהובנו טראמפ יכוונו לדרך זו
 
שכבודו מודה שאתם הימנים מיעוט בעם ישראל וליבי עליכם

שגם מיעוט אתם וגם שם עליכם מלך המלכים ז.ן ורבותיו מי הם ומה הם? שמה מבינים הם בעולם חוץ מקשקושין ועל כבודו להתפלל שלא תיפול חמת שמיים עליו שמחלל שם הבורא הוא באומרו מה יעשה ומה לא יעשה הבורא
 

CORONA13

New member
אם הפמינאציות יפגינו בוואדי חארה הן יחטפו מכות וזנבורות
כמו יהודה גליק הטיפש שהלך 'לנחם' משפחה ערבית המ"פ עם אירגוני הטרור במז' ירושלים והגיע לבי"ח.
&nbsp
מדובר בפראי אדם, רוצחים בפועל ובכוח.
 
למעלה