בוואדי ערה משחיתים נשים עם חומצה, איפה השמאלניות מפגינות?

marabo

Well-known member
בניגוד לגליק הטיפש הנשים השמאלניות לא טיפשות

הן יודעות טוב מאוד מדוע הן לא מפגינות בוואדי ערה אלא בתל אביב. הן יודעות טוב מאוד שבוואדי ערה גורלן יהיה דומה לאותה אומללה שחטפה את החומצה וגם אין להן עניין שם כי זה לא העניין הגדול שלהן. העניין הגדול שלהן הוא לאו דווקא הנשים המוכות, עניין הנשים המוכות זה האמצעי לגיוס אידיוטיות שימושיות להפגנות, העניין שלהן הוא בדיוק כמו העניין של הסמאלנמים והסמאלניות בכל העולם בכל מקום בו הימין שולט מארה"ב ועד ישראל, ליצור ולהעצים בציבור תחושות של כאוס, של חרדה, של חוסר שקט וכו' כדי שזרמים תת הכרתיים כאלו יחלחלו לציבור וזה יעבור לצד שלהם.
 


 

jackie111

Well-known member
באיזה נושא תהיה אותה הפגנה

שאתה יוזם. מי יהיה האוייב בתותה הפגנה של השמאלניות?
 

marabo

Well-known member
אני לא יוזם שום הפגנה

דבריך סתומים, לא מובנים
 
על נושא האלימות של יהודים נגד נשותיהם

תושב חולון שפך חומצה על אשתו וניסה לשרוף אותה https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3506364,00.html תושב רמת השרון הכה בפיש על ראש אשתו שפך עליה חומצה וניסה לחנוק אותה https://13news.co.il/item/news/domestic/crime/law/life-sentence-murderer-930549/ אלמוני שפך חומצה על מנהל חברה קדישה בחיפה https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4014532,00.html איפה הימנוניות הצדקניות, למה אינן מפגינות?...
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אלימות נגד נשים קיימת בכל הארץ

אבל רבים בשמאל לא מתעניינים באלימות נגד אישה ערבייה כי בשם הרב תרבותיות הם חושבים שמותר למוסלמים להתייחס לנשים כמו לשפחות.
 
יפה שהמפגינות מפריעות לך, ולא

אוזלת היד של ממשלת הימין החרדית-דתית-משיחית הרופסת ששלטה פה בעשור האחרון, שבתקופתה הצפון והדרום הפכו ל"מערב פרוע". להקיא ממך, צבוע !!!
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הישובים הערבים הפכו למערב הפרוע הרבה לפני 2009

למעשה למעט ערבים בערים מעורבות הערבים הישראלים חיים במשטר פיאודאלי בשליטת החמולות שקובעות הכול ויש בהן קשר שתיקה של לא לערב את המשטרה.
 
מכירים כבר את השטיקים שלכם

אם זה טוב - זה בזכות הליכוד. אם זה רע - זה באשמת כל אחד אחר.
 
למעלה